Twoje obowiązki: Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
udział w procesie wdrażania nowych produktów z obszaru agd gromadzenie materiałów niezbędnych do wprowadzania produktu do handlu (opisy, zdjęcia, projekty opakowań, instrukcje itp.) nadzór na poprawnością i terminowością materiałów koordynowanie przepływu informacji nt. produktów...
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i produkcji materiałów POS; rekomendowanie planów i wdrażanie optymalnych narzędzi rozwoju dla poszczególnych marek; monitorowanie wyników osiąganych przez...
Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla powierzonej grupy asortymentowej. Przygotowanie planów sprzedaży (zarządzanie cyklem sprzedaży i cyklem życia produktu). Bieżąca analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktu oraz badanie efektywności jego wdrożenia (dbałość o poziom...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
OBOWIĄZKI: zbudowanie nowego działu product developmentu wraz z określeniem procesów, procedur i standardów wdrażania nowych produktów; współudział w opracowaniu strategii produktowej dla spółki; wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących;...
Your responsibilities include, but are not limited to: Stakeholder Management: Identify key internal stakeholders and develop effective communication and relationship strategies, collaborating with senior leaders and teams. Communication Strategies: Design and implement communication plans aligned...
Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
Your responsibilities Lead and develop people, keep them engaged, Drive a test & learn culture within the Team, Lead paid media strategy, budget, performance and execution across Coloplast Subsidiaries and secure media budget is invested to drive business impact, Set direction for how to optimize...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Będziesz odpowiedzialny/a za: analizę rynku i konkurencji - zbieranie informacji od kluczowych klientów, pozyskiwanie informacji z rynku na temat naszych produktów, działań konkurencji oraz wymogów prawnych dla oferowanych urządzeń, tworzenie dokumentacji handlowej i technicznej do...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
23 godz.
Zakres obowiązków: kreowanie nowych produktów marki, opieka nad obecną ofertą produktową, tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki, merytoryczne opracowywanie informacji o produktach, opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników i klientów (lekarzy...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej w zgodzie z wizją i celami biznesowymi firmy, Bieżące analizy trendów, działań naszych klientów oraz konkurencji, Udział w kreowaniu oraz wprowadzaniu na rynek nowych produktów oraz rozwoju istniejących, Dbanie o wizerunek...
Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....