Praca.pl Praca
koordynator ds komunikacji i marketingu

Praca koordynator ds komunikacji i marketingu

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Koordynator / Koordynatorka ds. E-commerce Marketplace

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Oczekujemy skutecznego zarządzania obszarami: Prowadzenie i rozwijanie sprzedaży międzynarodowej w ekosystemie marketplace. Negocjacje z Amazon Vendor i kompleksowa obsługa Seller Central. Tworzenie i realizacja strategii sprzedażowej w kanałach online. Nadzór nad kampaniami reklamowymi i...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  •  
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...