specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
tryb pracy: stacjonarnie / piątki Home Office Zakres obowiązków planowanie obecności marek w mediach społecznościowych, planowanie i ustawianie kampanii reklamowych, optymalizacja, raportowanie, planowanie i koordynacja publikacji treści (Meta, TikTok, inne kanały), opracowywanie...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Szukamy osoby, która będzie z nami budować silne, autentyczne i angażujące profile w social mediach – i która wie, że dobry content to nie przypadek, tylko efekt świetnego pomysłu i przemyślanego planu. Co będzie należeć do Twoich zadań? Tworzenie angażujących treści (w tym...
Wymagania: Minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (senior /regular/ mid) Bardzo dobra, praktyczna znajomość platform: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube; Umiejętność samodzielnego tworzenia i prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Google...
minimum 3–5 lat doświadczenia w marketingu digital lub social media (regular/mid/senior); bardzo dobra znajomość Facebooka, Instagrama, LinkedIna, TikToka i YouTube; umiejętność prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads; Google Ads – podstawy); znajomość...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
tryb pracy: stacjonarnie / piątki Home Office Opis stanowiska planowanie obecności marek w kanałach społecznościowych oraz tworzenie harmonogramów publikacji; przygotowywanie i obsługa kampanii reklamowych z naciskiem na ich optymalizację i analizę wyników; opracowywanie pomysłów na...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 6 500 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Opis stanowiska Redagowanie, aktualizacja i publikacja treści na stronach internetowych oraz w mediach społecznościowych; Tworzenie koncepcji i materiałów graficznych: strony internetowe, prezentacje, banery, grafiki do social mediów, ikony, podstawowa obróbka zdjęć; Tworzenie i obsługa...
Przygotowywanie treści i materiałów video na różne platformy społecznościowe. Opracowywanie planów komunikacji oraz harmonogramów publikacji. Udział w nagraniach, montaż filmów i tworzenie grafik oraz krótkich form mobilnych. Analiza wyników działań i wdrażanie ulepszeń...