Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Bieżąca weryfikacja i segregowanie dokumentów, Zapisywanie wyciągów bankowych w odpowiednich katalogach, zaczytywanie ich do Księgi handlowej i księgowanie wyciągów, Dokonywanie uzgodnień rozrachunków z kontrahentami i pracownikami, Wprowadzanie do systemu i księgowanie faktur zakupowych...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat 4 300 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego; rejestr sprzedaży; rozliczanie kurierów; skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów; porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych; dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego,...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu; Sprawdzanie poprawności danych i ich zgodności; Realizacja rozliczeń z kontrahentami; Przygotowywanie raportów oraz analiz finansowych; Obsługa korespondencji związanej z działalnością księgowości; Przygotowywanie...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu
8 dni
Responsibilities: Bookkeeping: Sales ledger- invoicing customers daily, dealing with credit control and all aspects of sales ledger. Purchase ledger- posting purchase invoices, issuing payments, reconciling purchase ledger. Banking- posting all bank transactions, reconciling various bank accounts,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
13 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie biurem: Obsługa komunikacji biurowej, korespondencji i przesyłek. Nadzór nad sprzętem biurowym i dokumentacją. Zarządzanie zaopatrzeniem biura. Obsługa recepcji i gości. Wsparcie działu finansowego: Wystawianie faktur i zarządzanie inkasem. Pomoc przy...