Ogłoszenie numer: 10537517, z dnia 2025-12-14
Klient portalu Praca.pl
Asystent / Asystentka ds. Administracji Płacowej i Raportowania
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Analiza i weryfikacja naliczanych wynagrodzeń pod kątem zgodności z założonymi budżetami.
- Przygotowywanie precyzyjnych raportów i zestawień dotyczących stanu zatrudnienia i wysokości wynagrodzeń.
- Terminowe i dokładne wprowadzanie danych do systemu informatycznego.
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie lub status studenta/studentki studiów niestacjonarnych (preferowane kierunki związane z finansami/administracją).
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu MS Excel.
- Bardzo dobra organizacja pracy i dbałość o szczegóły.
- Otwartość na nowe wyzwania i autentyczna chęć poszerzania wiedzy.
- Mile widziana znajomość podstawowych przepisów z zakresu kadr i płac.
Oferujemy
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji.
- Możliwość dużej samodzielności i samorealizacji zawodowej.
- Przyjazną atmosferę i wsparcie w zespole.
- Współpracę w dłuższej perspektywie czasowej.
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Możliwość podjęcia pracy od zaraz.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.