Praca Pracownik Działu Reklamacji

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 54

  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi posprzedażowej

    Roca Polska   Gliwice  
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    2 godz.
    Jeżeli posiadasz: Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (preferowane), Doświadczenie w kontaktach z Klientami, Znajomość prawa gwarancyjnego; Umiejętność czytania dokumentacji technicznej, Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej (mile widziane),...
  • pracownik fizyczny  aplikuj szybko
    2 godz.
    Montaż i wymiana ogumienia. Wymiana filtrów i oleju. Wymiana klocków, tarcz, zacisków. Inne, proste naprawy w samochodach ciężarowych, dostawczych.
  •  
  • pracownik fizyczny  aplikuj szybko
    2 godz.
    Montaż i wymiana ogumienia. Wymiana filtrów i oleju. Wymiana klocków, tarcz, zacisków. Inne, proste naprawy w samochodach ciężarowych, dostawczych.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Gorzów Wielkopolski  
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim

    CYFROWA FOTO - MPP   Zaczernie, k. Rzeszowa  
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 godz.
    Zakres obowiązków Pracując z nami, będziesz: codziennie wykorzystywał język francuski tłumaczył na język francuski teksty przygotowane przez marketing (artykuły, posty na Fb, mailingi) wykorzystywał Internet jako główne narzędzie pracy; miał realny wpływ na nasz wizerunek we Francji;...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Reklamacji

    Action S.A.   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)  
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę
    22 godz.
    OPIS STANOWISKA: Rozpatrywanie spraw reklamacyjnych klientów, obsługa zgłoszeń; Składanie reklamacji do firm przewozowych; Negocjacje z klientami w zakresie rozwiązywania spraw reklamacyjnych; Przygotowywanie dokumentacji związanej z rozpatrywaniem spraw reklamacyjnych; Monitorowanie obiegu...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź  
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek  
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Pracownik administracyjny działu jakości i co-packingu

    ManpowerGroup   Błonie  
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Rozpatrywanie reklamacji od klientów zewnętrznych i wewnętrznych Prowadzenie działań wyjaśniających anomalie zidentyfikowane podczas procesu reklamacji Zlecanie i wprowadzanie wyników inwentaryzacji Zlecanie odbiorów od klientów na podstawie informacji z działu obsługi klienta i...
  • Doradca ds. Serwisu i Usług

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka  
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Realizację świadczenia usług dla klientów w sklepie (usługa montażu, monitoring usług we wszystkich działach); Realizację sprawnego przyjęcia reklamacji oraz spraw spornych; Udzielanie informacji klientom zgodnie ze standardami firmy; Reagowanie na zgłoszone...
  • Handlowiec

    Plastics Group Sp. z o.o.   Bielany Wrocławskie  
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Rozwój i opieka nad grupami klientów w powierzonym regionie, Realizowanie planów sprzedaży, w tym w poszczególnych kategoriach produktowych, Raportowanie wyników zgodnie z przyjętymi standardami, Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, Podstawowe doradztwo...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice  
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Konsultant ds. Obsługi Reklamacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96   praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie
    2 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów; współpraca z innymi działami firmy; prowadzenie korespondencji oraz rozmów telefonicznych z klientami; wypełnianie dokumentacji związanej z procesem...
  • Młodszy Specjalista ds. Opinii Klientów

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96   praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów; współpraca z innymi działami firmy; prowadzenie korespondencji oraz rozmów telefonicznych z klientami; wypełnianie dokumentacji związanej z procesem...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Jelenia Góra  
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta;
  • Specjalista ds Reklamacji Instalacji OZE

    LGF Energy   Warszawa, ul. Łucka 20/1102  
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko
    2 dni
    Obsługa zgłoszeń awarii i reklamacji, nawigowanie procesem rozwiązywania problemu danego Klienta, Koordynacja prac serwisowych, planowanie wydajności, rozwiązywanie nieprzewidzianych sytuacji, profesjonalny nadzór nad przebiegiem zleceń, Dobieranie mocy pomp ciepłą dla danych budynków,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Ekoenergetyka-Polska S.A.   Warszawa  
    specjalista (mid)
    2 dni
    Opis stanowiska: sprawna i profesjonalna obsługa klienta (telefon, mail); rozwiązywanie zgłaszanych problemów; rejestrowanie, weryfikacja i obsługa zgłoszeń reklamacyjnych; współpraca z działem serwisowym.
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    SP EUROPE Sp. z o.о.   Pruszków, ul. Sw. Józefa 1  
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko
    2 dni
    OBOWIĄZKI: zarządzanie kontem klienta w CRM, tworzenie katalogu bazy klientów; zarządzanie zamówieniami klientów, zapewnienie sprzedaży, wysyłki; prowadzenie analityki, statystyk, generowanie raportów; obsługa reklamacji klientów, udzielanie informacji; dobór (na poziomie podstawowym)...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - Branża Tytoniowa

    Arteria S.A.   Warszawa   praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko
    2 dni
    Co oferujemy: umowę zlecenie już od pierwszego dnia szkolenia, płatne szkolenie wdrożeniowe, elastyczny grafik pracy, pakiet benefitów oraz konkursy motywacyjne, szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia, wyjścia integracyjne, świetną lokalizację w Warszawie,...
  • Customer Support Specialist with Italian / Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. włoskim

    Concentrix   Szczecin  
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko
    2 dni
    Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
  • Customer Support Specialist with SPANISH / Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. hiszpańskim

    Concentrix   Szczecin  
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko
    2 dni
    Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
  • Customer Support Specialist with GERMAN / Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. niemieckim

    Concentrix   Szczecin  
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko
    2 dni
    Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
  • Doradca Klienta w Dziale Relacji z Klientem

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów  
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: Kontakt telefoniczny i e-mailowy z Klientami i Agentami, Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna związana z obsługą wniosków i reklamacji od klientów - wprowadzanie wniosków do programu i aktualizacja danych, Przyjmowanie, rejestracja oraz informacja zwrotna, Kontakt z...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b  
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko
    2 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Pracownik działu reklamacji i zwrotów

    Polcar P.P.H.   Wólka Kosowska  
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Praca fizyczna w systemie dwuzmianowym (bez godzin nocnych) polega na: Przyjmowaniu reklamacji klientów. Przyjmowaniu zwrotów towaru. Sprawdzaniu ilościowym i jakościowym towaru z dokumentami. Utrzymywaniu czystości i porządku w obrębie stanowiska pracy.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Wrocław  
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista ds. rozwoju mechanizmów rozliczeń

    PKO Bank Polski   Warszawa  
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Centrum Kart
  • Customer Technical Support Representative with Portuguese

    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
  • Doradca Agenta / Klienta

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należeć: Kompleksowa obsługa Biur Podróży/Agentów (zapytania telefoniczne i mailowe), Informowanie i wyjaśnienie wątpliwości związanych z aktualnymi usługami i promocjami, Informacja wychodząca w zakresie zmian godzin lotów i zmian w rezerwacji.
  • pracownik fizyczny  kontrakt B2B  aplikuj szybko
    4 dni
    Montaż i wymiana ogumienia; Wymiana oleju, filtrów, elementów zawieszenia; Naprawa układów hamulcowych; Dopilnowanie zleceń i terminów; Utrzymywanie w czystości serwisu;
  • Specjalista ds. reklamacji z językiem niemieckim

    WAJNERT MEBLE sp. z o. o.   Międzybórz, k/ Oleśnicy  
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    5 dni
    NASZA OFERTA : umowa o pracę; atrakcyjne warunki zatrudnienia; ciekawa praca w dużej organizacji; realizacja ambitnych zadań oraz możliwości rozwoju; TWOJA ROLA : przyjmowanie i rejestrowanie w systemie wszystkich zgłoszeń reklamacyjnych; obsługa reklamacji umiejętne rozpatrywanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. hiszpańskim i j. angielskim

    Nowy Styl   Jasło  
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem; przygotowywanie ofert sprzedażowych; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji;
  • Starszy specjalista ds. rozwoju mechanizmów rozliczeń

    PKO Bank Polski   Warszawa  
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Centrum Kart
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Słupsk  
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista ds. Administracji i Sprzedaży

    Lafarge   Kraków  
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Czym będziesz się zajmować? Odpowiedzialność za procesy administracyjne w zakresie organizacji pracy dla segmentów B2B, B2C oraz Dystrybucji, Wsparcie w zakresie procesów obsługiwanych przez systemy informatyczne, proces rozliczenia rabatów sprzedażowych, kontroli należności i obiegu...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Biała Podlaska  
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. reklamacji z językiem niemieckim

    WAJNERT MEBLE sp. z o. o.   Wrocław, ul. Sudecka 96/Międzybórz  
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    7 dni
    NASZA OFERTA : umowa o pracę; atrakcyjne warunki zatrudnienia; ciekawa praca w dużej organizacji; realizacja ambitnych zadań oraz możliwości rozwoju; TWOJA ROLA : przyjmowanie i rejestrowanie w systemie wszystkich zgłoszeń reklamacyjnych; obsługa reklamacji umiejętne rozpatrywanie...
  • Koordynator reklamacji rowerowych

    JOBO Europe Sp. z o.o.   Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice)   praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    7 dni
    Zakres obowiązków: koordynacja procesów reklamacyjnych; obsługa klienta w zakresie reklamacji; monitorowanie trendów rynkowych; wsparcie działu sprzedaży; reprezentowanie firmy na imprezach targowych; przygotowanie raportów, analiz; kontrolowanie indeksów towarowych; zarządzanie zapasem towarowym;
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    EFFECTOR S.A.   Włoszczowa  
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    7 dni
    Twój zakres obowiązków kompleksowa obsługa sprzedaży oraz utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami, koordynowanie procesu realizacji zamówień, współpraca z innymi działami firmy w zakresie terminowej i kompleksowej obsługi Klienta, aktywne pozyskiwanie zamówień, informowanie Klientów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    EFFECTOR S.A.   Kielce  
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    7 dni
    Twój zakres obowiązków kompleksowa obsługa oraz utrzymywanie stałego kontaktu z klientami, prowadzenie rozmów handlowych w zakresie doradztwa techniczno -handlowego, przyjmowanie zamówień, wstępna analiza oraz ustalanie technicznych i terminowych możliwości realizacji zleceń Klientów,...
  • Młodszy Specjalista ds. reklamacji

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin  
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zadania: odpowiedzialność za procesy reklamacyjne, kontakt z klientem w zakresie rozpatrzenia reklamacji (mailowy i telefoniczny), przyjmowanie i realizowanie zgłoszeń reklamacyjnych: zwrotów, wystawianie faktur, korekt, odwołań reklamacji, rejestrowanie spraw i korespondencji w systemie,...
  • Specjalista ds. Jakości

    specjalista (mid)  umowa o pracę
    8 dni
    Opis stanowiska Rozpatrywanie reklamacji, monitorowanie zadowolenia klienta; Koordynowanie i wdrażanie działań korygujących; Wsparcie Działu Zarządzania Jakością; Udział w tworzeniu dokumentacji jakościowej; Współpracę z działami w zakresie doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością;...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek  
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twój zakres obowiązków Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin  
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Gdańsk  
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Biała Podlaska  
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Włocławek  
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Pracownik ds. reklamacji

    Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli   Pysznica  
    4 dni

Oferty urzędu pracy

Szukaj pracy w mieście