Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Pracownik Działu Reklamacji

Praca Pracownik Działu Reklamacji

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 15

  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole, posiadających...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Bemowo, Połczyńska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Wrocław, Krakowska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Goleniów    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    5 dni
    Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Poznań    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Młodszy Specjalista ds. Zamówień i Reklamacji

    Abra S.A.   Kraków, ul. Wadowicka 8A    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Koordynacja i analiza dostępności oraz stanów magazynowych produktów; Współpraca z dostawcami w zakresie wysyłki oraz kontroli zgodności i terminowości zamówień; Przygotowanie zamówień; Wsparcie naszych sklepów w obszarze przekazywania...
  • Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Postępu 17B    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: Tłumaczenie treści reklamacji i wniosków z języka polskiego na język angielski, Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji), Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
  • Specjalista ds. Reklamacji - branża lotnicza

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    10 dni
    Obowiązki na stanowisku: Rozpatrywanie reklamacji związanych z błędami w dokumentacji technicznej w zakresie obsługi statków powietrznych; Kontakt z przedstawicielami operatora; Współpraca z mechanikami oraz innymi działami w LOTAMS przy rozwiązywaniu procesów reklamacyjnych.
  • Pracownik Punktu Informacyjnego

    Staff Partners   Warszawa, 100 m od stacji PKP Warszawa Anin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat   30,00 zł brutto/godz.
    11 dni
    Cel stanowiska: kontakt i obsługa klienta; wystawianie kart stałego klienta; wystawianie faktur sprzedaży (po wcześniejszym szkoleniu); Obsługa działu Info Point w tym: prowadzenie korespondencji z klientami; obsługa rozmów telefonicznych z klientami; wystawianie faktur na rzecz klientów;...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • ALAB laboratoria Sp. z o.o.
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa połączeń telefonicznych oraz wiadomości e-mail skierowanych do działu obsługi Klienta. Obsługa systemu reklamacyjnego. Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych. Przygotowywanie instrukcji i szkoleń wewnętrznych dla personelu z zakresu obsługi...
  • AGATA Spółka Akcyjna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.