specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 700 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
specjalista mid / senior / junior / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Znaczenie stanowiska Specjalista ds. reklamacji w dziele technicznym chłodnictwa ma znaczący wpływ na budowanie zaufania do marki. Utrwala długofalowe relacje poprzez skuteczną i empatyczną komunikację, rzetelność, kulturę techniczną i jakość obsługi, zachowując profesjonalizm także...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami; rejestrowanie towarów i transakcji, przyjmowanie płatności (gotówkowe, bezgotówkowe, zaliczki na zamówienia etc.) oraz wystawianie dokumentów fiskalnych (paragony, faktury, noty...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Media ExpertŁódź, ul. Jędrzejowska 43B
praca stacjonarna
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
5 dni
Opis stanowiska przyjmowanie reklamowanych produktów oraz ich rejestracja w systemie; szczegółowa kontrola zwróconego sprzętu zgodnie z dołączoną dokumentacją; uzupełnianie danych dotyczących reklamacji w systemach magazynowych; prowadzenie procesu reklamacyjnego według obowiązujących procedur;
Media ExpertŁódź, ul. Jędrzejowska 43B
praca stacjonarna
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
5 dni
Opis stanowiska fizyczne oraz systemowe przyjmowanie towaru zgłoszonego do reklamacji; analiza oraz ocena zwróconego sprzętu pod kątem jakości i ilości; rejestrowanie danych reklamacyjnych w systemach magazynowych; realizacja procesu reklamacyjnego w oparciu o aktualne instrukcje;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Media ExpertŁódź, ul. Jędrzejowska 43B
praca stacjonarna
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
7 dni
Twoje zadania: przyjęcie fizyczne oraz systemowe towaru reklamacyjnego do magazynu; weryfikacja sprzętu, który został zgłoszony do reklamacji pod względem ilościowym i jakościowym zgodnie z dołączoną dokumentacją; wprowadzanie danych dotyczących reklamacji towaru do systemów...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami; rejestrowanie towarów i transakcji, przyjmowanie płatności (gotówkowe, bezgotówkowe, zaliczki na zamówienia etc.) oraz wystawianie dokumentów fiskalnych (paragony, faktury, noty...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
10 dni
przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
Poczta Polska S.A.Sprawdzona firmaWarszawa, ul. Targowa 73
praca stacjonarna
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
12 dni
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Zakres Obowiązków: Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji. Rejestracja urządzeń w programie serwisowym i prawidłowe wypełnianie dokumentacji. Tworzenie dokumentacji zdjęciowej reklamowanych urządzeń. Przygotowanie urządzeń do pakowania, wysyłki oraz wydawanie ich...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
13 dni
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Praca Pracownik Działu Reklamacji
Pracownik działu reklamacji odpowiada za przyjmowanie, analizę oraz rozstrzyganie skarg i reklamacji składanych przez klientów. Realizowanie takich zadań jest nieodłącznym elementem profesjonalnej obsługi posprzedażowej. Miejscem pracy osoby na tym stanowisku są na przykład centra obsługi klienta, działy reklamacji w dużych sklepach czy biura firm świadczących różnorakie usługi. Kto sprawdzi się w takiej pracy? Osoba zatrudniona w dziale reklamacyjnym musi wykazywać się wysokim poziomem kompetencji interpersonalnych, zdolnościami negocjacyjnymi oraz umiejętnością szybkiego rozwiązywania problemów. Musi także być empatyczna, cierpliwa, opanowana i odporna na stres, co pomaga w utrzymaniu pozytywnych relacji z klientami. Zaaplikuj na stanowisko młodszego specjalisty / młodszej specjalistki ds. reklamacji albo samodzielnego pracownika działu obsługi klienta / reklamacji. Wielu pracowników pilnie poszukuje pracowników sprawujących nadzór nad reklamacjami. Zapoznaj się także z pełnym opisem tego stanowiska pracy.
Pracownik działu reklamacji – co robi?
Pracownik działu reklamacji zwykle ma ustalony zakres obowiązków. Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie obsługa zgłoszeń i skarg od klientów, które dotyczą problemów z produktami lub usługami firmy. Do obowiązków zawodowych zaliczyć można zatem m.in. przyjmowanie reklamacji, ich weryfikację, analizę i rozwiązywanie zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz polityką firmy. Pracownik dba o to, by każda skarga była rozpatrzona sprawnie i profesjonalnie, dzięki czemu przyczynia się do zadowolenia klientów i utrzymania pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
Jak zostać pracownikiem obsługi reklamacji?
Jeśli chcesz zostać pracownikiem obsługi reklamacji, zwykle musisz mieć wykształcenie średnie lub wyższe oraz doświadczenie w pracy z klientem. Na tym stanowisku najważniejsze są umiejętności komunikacyjne, cierpliwość, pozytywne nastawienie do klienta, opanowanie, odporność na stres oraz zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów. Przyszli pracownicy zwykle przechodzą szkolenie wstępne, w ramach którego poznają procedury obsługi reklamacji i zwrotów w danej firmie. Dla pracodawców oceniających kompetencje kandydatów znaczenie może mieć także znajomość branży, w której działa firma.
Ile zarabia pracownik działu reklamacji?
Około 4,8 tys. złotych brutto miesięcznie - tyle wynosi mediana miesięcznych zarobków pracownika działu reklamacji (Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń). Zwykle młodszy specjalista ds. reklamacji może liczyć na mniejsze wynagrodzenie od starszych stażem kolegów i koleżanek, dlatego warto dbać o podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy.
Najnowsze oferty pracy dla stanowisko pracownika działu reklamacji
Zobacz najciekawsze i najbardziej aktualne ogłoszenia o pracę w Twoim mieście na Praca.pl! W naszym serwisie znajdziesz ogłoszenia zarówno od indywidualnych pracodawców, jak i agencji pracy oraz urzędu pracy. Wpisz w pasku wyszukiwania: pracownik działu reklamacji, zacznij przeglądać dostępne oferty i aplikuj już dziś!
Praca pracownik działy reklamacji – najczęściej zadawane pytania:
Jakie zadania należą do codziennych obowiązków pracownika działu reklamacji?
Pracownik działu reklamacji odpowiedzialny jest na co dzień przede wszystkim za przyjmowanie i obsługę skarg oraz reklamacji klientów. Pracownik ma obowiązkiem prowadzić dokładną dokumentację związaną z każdym przypadkiem reklamacji, monitorować procesy rozwiązywania problemów i dokonywać rozliczeń kasowych, jeśli wymaga tego dana sytuacja.
Gdzie szukać aktualnych ofert pracy jako pracownik działu reklamacji?
Aktualne oferty pracy dla pracowników działu reklamacji można znaleźć na Praca.pl. Jest to stanowisko powszechne w wielu branżach, więc warto regularnie sprawdzać najnowsze ogłoszenia, ustawić Job Alert i nie zapominać o regularnym aplikowaniu na interesujące oferty.