Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Pracownik Działu Reklamacji

Praca Pracownik Działu Reklamacji

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 22

  • Starszy Specjalista ds. Reklamacji

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Targowa 73    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    16 godz.
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie...
  • Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
  •  
  • Serwisant Działu Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca mobilna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Serwisant Działu Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Poznań    praca mobilna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista / Specjalistka ds. gwarancji - wózki widłowe

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Jaktorów, ul. Potockiego 1 A    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków: Raportowanie do Kierownika Technicznego Wsparcia Serwisu oraz współpraca w dwuosobowym zespole; Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami wózków widłowych; Nadzór nad terminową realizacją zgłoszeń gwarancyjnych oraz kontrola ich poprawności pod względem...
  • Serwisant Działu Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Rybnik    praca mobilna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Kasjer / Kasjerka

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Graniczna 4    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat   4 900 - 5 500 zł brutto/mies.
    3 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami; rejestrowanie towarów i transakcji, przyjmowanie płatności (gotówkowe, bezgotówkowe, zaliczki na zamówienia etc.) oraz wystawianie dokumentów fiskalnych (paragony, faktury, noty...
  • Asystent / Asystentka ds. Gwarancji i Koordynacji Serwisu

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Wsparcie w prowadzeniu rejestrów zgłoszeń gwarancyjnych (usterki, awarie, reklamacje). Pomoc w koordynacji działań serwisowych (kontakt z podwykonawcami i dostawcami). Przygotowywanie dokumentacji gwarancyjnej, raportów i analiz usterek. Kontakt z inwestorem, inspektorem nadzoru oraz...
  • Kasjer / Kasjerka

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Jabłonna    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 5 700 zł brutto/mies.
    4 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami; rejestrowanie towarów i transakcji, przyjmowanie płatności (gotówkowe, bezgotówkowe, zaliczki na zamówienia etc.) oraz wystawianie dokumentów fiskalnych (paragony, faktury, noty...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Mysiadło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Asystent / Asystentka ds. Gwarancji Technicznych

    Victor Energy Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Zadania: Pomoc w prowadzeniu rejestru zgłoszeń gwarancyjnych (usterki, awarie, reklamacje). Pomoc w koordynacji działań serwisowych (kontakt z podwykonawcami, dostawcami). Przygotowywanie dokumentacji gwarancyjnej i raportów. Kontakt z inwestorem, inspektorem nadzoru oraz użytkownikiem...
  • Kasjer / Kasjerka

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Olsztyn    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  część etatu
    6 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami; rejestrowanie towarów i transakcji, przyjmowanie płatności (gotówkowe, bezgotówkowe, zaliczki na zamówienia etc.) oraz wystawianie dokumentów fiskalnych (paragony, faktury, noty...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Mysiadło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Starszy specjalista ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    8 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. reklamacji technicznych

    Klient portalu Praca.pl   Jaktorów    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i reklamacyjnych. Prowadzenie dokumentacji i kontrola poprawności zgłoszeń (formalnej, ilościowej, kosztowej). Monitorowanie i koordynacja akcji serwisowych oraz kampanii producenta. Analiza danych dot. gwarancji i reklamacji. Współpraca z działami...
  • Klient portalu Praca.pl   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Pracownik Serwisu i Obsługi Reklamacji

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Twoje Główne Obowiązki Przyjmowanie, rejestracja w systemie i wydawanie urządzeń do naprawy serwisowej. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów w zakresie reklamacji i statusu napraw. Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi. Zarządzanie zwrotami – informowanie klientów oraz...
  • AGATA Spółka Akcyjna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...

Praca Pracownik Działu Reklamacji

Pracownik działu reklamacji odpowiada za przyjmowanie, analizę oraz rozstrzyganie skarg i reklamacji składanych przez klientów. Realizowanie takich zadań jest nieodłącznym elementem profesjonalnej obsługi posprzedażowej. Miejscem pracy osoby na tym stanowisku są na przykład centra obsługi klienta, działy reklamacji w dużych sklepach czy biura firm świadczących różnorakie usługi. Kto sprawdzi się w takiej pracy? Osoba zatrudniona w dziale reklamacyjnym musi wykazywać się wysokim poziomem kompetencji interpersonalnych, zdolnościami negocjacyjnymi oraz umiejętnością szybkiego rozwiązywania problemów. Musi także być empatyczna, cierpliwa, opanowana i odporna na stres, co pomaga w utrzymaniu pozytywnych relacji z klientami. Zaaplikuj na stanowisko młodszego specjalisty / młodszej specjalistki ds. reklamacji albo samodzielnego pracownika działu obsługi klienta / reklamacji. Wielu pracowników pilnie poszukuje pracowników sprawujących nadzór nad reklamacjami. Zapoznaj się także z pełnym opisem tego stanowiska pracy.

Pracownik działu reklamacji – co robi?

Pracownik działu reklamacji zwykle ma ustalony zakres obowiązków. Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie obsługa zgłoszeń i skarg od klientów, które dotyczą problemów z produktami lub usługami firmy. Do obowiązków zawodowych zaliczyć można zatem m.in. przyjmowanie reklamacji, ich weryfikację, analizę i rozwiązywanie zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz polityką firmy. Pracownik dba o to, by każda skarga była rozpatrzona sprawnie i profesjonalnie, dzięki czemu przyczynia się do zadowolenia klientów i utrzymania pozytywnego wizerunku firmy na rynku.

Jak zostać pracownikiem obsługi reklamacji?

Jeśli chcesz zostać pracownikiem obsługi reklamacji, zwykle musisz mieć wykształcenie średnie lub wyższe oraz doświadczenie w pracy z klientem. Na tym stanowisku najważniejsze są umiejętności komunikacyjne, cierpliwość, pozytywne nastawienie do klienta, opanowanie, odporność na stres oraz zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów. Przyszli pracownicy zwykle przechodzą szkolenie wstępne, w ramach którego poznają procedury obsługi reklamacji i zwrotów w danej firmie. Dla pracodawców oceniających kompetencje kandydatów znaczenie może mieć także znajomość branży, w której działa firma. 

Ile zarabia pracownik działu reklamacji?

Około 4,8 tys. złotych brutto miesięcznie - tyle wynosi mediana miesięcznych zarobków pracownika działu reklamacji (Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń). Zwykle młodszy specjalista ds. reklamacji może liczyć na mniejsze wynagrodzenie od starszych stażem kolegów i koleżanek, dlatego warto dbać o podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy.

Najnowsze oferty pracy dla stanowisko pracownika działu reklamacji

Zobacz najciekawsze i najbardziej aktualne ogłoszenia o pracę w Twoim mieście na Praca.pl! W naszym serwisie znajdziesz ogłoszenia zarówno od indywidualnych pracodawców, jak i agencji pracy oraz urzędu pracy. Wpisz w pasku wyszukiwania: pracownik działu reklamacji, zacznij przeglądać dostępne oferty i aplikuj już dziś!

Praca pracownik działy reklamacji – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie zadania należą do codziennych obowiązków pracownika działu reklamacji?

Pracownik działu reklamacji odpowiedzialny jest na co dzień przede wszystkim za przyjmowanie i obsługę skarg oraz reklamacji klientów. Pracownik ma obowiązkiem prowadzić dokładną dokumentację związaną z każdym przypadkiem reklamacji, monitorować procesy rozwiązywania problemów i dokonywać rozliczeń kasowych, jeśli wymaga tego dana sytuacja.

  • Gdzie szukać aktualnych ofert pracy jako pracownik działu reklamacji?

Aktualne oferty pracy dla pracowników działu reklamacji można znaleźć na Praca.pl. Jest to stanowisko powszechne w wielu branżach, więc warto regularnie sprawdzać najnowsze ogłoszenia, ustawić Job Alert i nie zapominać o regularnym aplikowaniu na interesujące oferty.