Praca Pracownik Help Desk Warszawa, Białołęka

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  •  

Praca Pracownik Help Desk mazowieckie najnowsze oferty pracy

  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna   dziś wygasa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    8 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Stażysta / Stażystka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna   dziś wygasa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    13 dni
    Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Zdalne i lokalne rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych (stacje robocze, urządzenia mobilne). Wstępna analiza zgłoszeń technicznych, rozwiązywanie ich lub przekazywanie do dalszej linii wsparcia. Współpraca z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...