Praca.pl Praca
pracownik recepcji i rezerwacji

Praca pracownik recepcji i rezerwacji

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 5

  • Koordynator ds. Rezerwacji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoja misja Będziesz współtworzyć dział Rezerwcji kompleksowo obsługujący dwa hotele Novotel & Ibis ( 516 pokoi) w samym centrum miasta. Wniesiesz doświadczenie i profesjonalizm na polu bezpośredniego zarządzania rezerwacjami indywidualnymi oraz grupowymi.
  • Szef Zmiany w Recepcji

    Novotel i ibis Kraków Centrum   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    TWOJA MISJA Zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję, Maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, Szkolenie i...
  • Zastępca Kierownika Recepcji (K/M)

    Novotel Gdańsk Marina   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Twoja misja Będziesz wspierać Kierownika Recepcji w zapewnieniu skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez nadzorowanie pracy zespołu, przestrzegania standardów marki, szkolenie personelu recepcji w tym zakresie.
  • Recepcjonista K/M

    Mercure Gdańsk Posejdon   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    MISJA W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. OCZEKIWANIA...
  • Recepcjonista

    Mercure i Ibis Gdańsk Stare Miasto   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    MISJA W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. OCZEKIWANIA...