Praca.pl Praca
regionalny menedzer ds sprzedaz

Praca regionalny menedzer ds sprzedaz

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 9

  • Kierownik Sieci Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Mielec    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Budowa i rozwój kanału dystrybucji w ramach sieci Autoryzowanych Punktów Usługowo-Handlowych Weryfikacja potencjału rynku i ocena lokalizacji pod kątem standardów sieci; Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych oraz ustalanie warunków przystąpienia do sieci; Koordynacja uruchamiania nowych...
  • Bakoma Sp. z o.o.
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Nadzór nad siecią placówek handlowych oraz zespołem sprzedażowym; Wdrażanie działań zwiększających wyniki sprzedaży i analizowanie rynku; Budowanie relacji i negocjacje z kontrahentami; Reprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych; Kontrola przestrzegania standardów i...
  • Regional Development Manager

    NMS Market Research s.r.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / senior / ekspert  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Key Responsibilities Develop and execute strategic business development plans tailored to the Polish market research sector. Identify and pursue new business opportunities within the market research industry. Build and maintain strong client relationships, ensuring the smooth and effective delivery...
  • Bakoma Sp. z o.o.
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie placówkami handlowymi oraz zespołem - rekrutacja, rozwój, motywowanie, wyznaczanie i monitorowanie celów dla zespołu w regionie. Realizacja strategii sprzedażowej - analiza rynku i wdrażanie działań zwiększających wyniki sprzedaży. Budowanie i...
  • Menedżer Regionalny

    Klient portalu Praca.pl   Trójmiasto    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zarządzanie kilkoma placówkami, w tym nadzór nad ich efektywnym funkcjonowaniem. Analiza i optymalizacja wyników sprzedaży. Monitorowanie standardów firmy, jakości usług i wizerunku marki. Zarządzanie zespołem: rozwijanie pracowników, motywowanie i ocena ich wyników. Rekrutacja i dobór...