Zadania: Przyjmowanie, rozwiązywanie i raportowanie niezgodności w spółce; Analiza przepisów prawa i standardów rynkowych mających wpływ na działalność Spółki; Prowadzenie kontroli, audytów i postępowań wyjaśniających; Ustalanie i aktualizacja procedur, a także opieka nad...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
starszy specjalista (senior) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zapewnienie właściwej organizacji pracy organów statutowych Spółki - Zarządu, Rady Nadzorczej i Walnych Zgromadzeń Akcjonariuszy; Zapewnienie realizacji obowiązków informacyjnych i innych dotyczących spółek publicznych notowanych na GPW, kontakt z odpowiednimi...
Job Tasks: Regulatory Affairs data entry activities (e.g. track incoming data entry requests and follow up until completion in alignment with global and regional data quality standards and procedures; Ad hoc activities (e. g. support data owners with guidance, training, instructions on the process...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twój zakres obowiązków Nadzór nad przestrzeganiem strategii compliance; Aktualizowanie planów, opinii, procedur oraz zapewnianie ich zgodności z przepisami prawa; Inicjowanie, pomoc w przygotowywaniu oraz nadzór wdrażania wewnętrznych procedur i standardów organizacji; Monitorowanie zmian...
Your responsibilities: in close collaboration with the Corporate Tax function: co-create the design of the centralized Tax function for the METRO group, build process blueprint for all main processes in Tax, including definition of relevant KPI’s and integration of internal controls, create...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Responsibilities: Communicate effectively on the phone with German-speaking customers to understand and address their banking needs. Assist with account opening, closing, inquiries, transactions, product information, and related inquiries. Ensure accurate and efficient processing of customer...