Praca.pl Praca
Specjalista ds digital marketingu

Praca Specjalista ds digital marketingu

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 8

  • Proposal & Pitch Consultant with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Work model: Hybrid (3 days/week from the office, Gdansk) What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków....
  • Digital Marketing Automation Specialist

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Zarządzanie platformą Pardot: konfiguracja kampanii, segmentacja baz, integracja źródeł leadów. Tworzenie i rozwój procesów marketing automation (nurturing, ścieżki komunikacji, testy A/B). Definiowanie i utrzymanie lead scoringu oraz wsparcie...
  •  
  • Holcim Polska S.A
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Planowanie i realizacja strategii trade marketingowej w kanałach dystrybucji. Projektowanie, wdrażanie i koordynowanie promocji we współpracy z działem sprzedaży i działami wspierającymi. Nadzór nad budżetem działań trade marketingowych. Tworzenie...
  • Holcim Polska S.A
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Planowanie i realizacja strategii trade marketingowej w kanałach dystrybucji. Projektowanie, wdrażanie i koordynowanie promocji we współpracy z działem sprzedaży i działami wspierającymi. Nadzór nad budżetem działań trade marketingowych. Tworzenie...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista mid / senior
    6 dni
    minimum 3–5 lat doświadczenia w marketingu digital lub social media (regular/mid/senior); bardzo dobra znajomość Facebooka, Instagrama, LinkedIna, TikToka i YouTube; umiejętność prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads; Google Ads – podstawy); znajomość...