Praca.pl Praca
Specjalista ds marketingu it

Praca Specjalista ds marketingu it

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Sales Ads Specialist with German (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your core responsibility is to actively dive into engaging conversations with our valued clients from the existing portfolio, showcasing and selling our innovative advertising products. And that's not all – simultaneously, you'll become the satisfaction champion, ensuring every client leaves with...
  • Sales Ads Specialist with Russian / Ukrainian / Belarusian (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Become a part of one of the most rapidly growing teams in Poland and join a fantastic career path with us today! Overview of tasks: Respond to customer inquiries through various communication channels including phone calls, emails; Deliver comprehensive customer sales support through the entire...
  •  
  • Specjalista ds. produktu VOD i SVOD (Wideo Na Życzenie i Subskrypcja Wideo Na Żądanie)

    VECTRA S.A.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja strategii rozwoju produktów VOD i SVOD. Raportowanie i analiza wyników ofert produktów VOD i SVOD, wraz z rekomendacjami działań budżetowych. Rekomendowanie oferty programowej dla wybranych produktów. Analiza rynku i konkurencji oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Produktu

    Benefit Systems SA   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Opis stanowiska: Utrzymanie i rozwój powierzonych produktów (troska o filozofię, wartość dla użytkownika, oparcie na potrzebach grup docelowych itp.) Monitorowanie rentowności produktów w ramach poznanej strategii cenowej; Realizowanie procesów i procedur związanych z zarządzaniem ofertą...