Praca.pl Praca Marketing / Reklama / PR
Specjalista ds. Social Media

Praca Specjalista ds. Social Media

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 40

  • Koordynator ds. Marketingu

    Warszawianka Centrum Kongresowe Hotel Wellness&SPA   Jachranka    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków Tworzenie, wdrażanie i realizacja strategii marketingowej oraz komunikacyjnej zgodnie z założonym budżetem, Samodzielność w tworzeniu angażujących publikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest), dostosowanych do celu oraz...
  • Specjalista/Specjalistka ds. Marketingu ze znajomością j. rosyjskiego i ukraińskiego

    ManyHr   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 15 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Twoje Główne Zadania Prowadzenie i realizacja strategii marketingowych. Planowanie i raportowanie kampanii płatnych (Meta Ads, Google Ads). Tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji (LinkedIn, Instagram) – content, komunikacja, moderacja. Tworzenie materiałów marketingowych/promocyjnych:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych

    Grupa Pascal   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Redagowanie i publikowanie postów w social media; Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów; Realizacja krótkich filmów; Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych; Moderowanie komentarzy; Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich...
  •  
  • EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.
    specjalista mid / senior
    1 dni
    Wymagania: Minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (senior /regular/ mid) Bardzo dobra, praktyczna znajomość platform: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube; Umiejętność samodzielnego tworzenia i prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Google...
  • Specjalista ds. Marketingu (K/M)

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o.   Izabelin-Dziekanówek, Ul. Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje obowiązki: Tworzenie angażujących treści do mediów społecznościowych; Koordynowanie przygotowań eventów i targów; Przygotowanie prezentacji i artykułów na bloga lub do newslettera; Nadzów nad produkcją katalogów, reklam i innych grafik; Współpraca z agencją tworzącą filmy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i promocji wydziału

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową komunikację i promocję Wydziału Matematyki, w tym utrzymanie i rozwój jego strony internetowej, prowadzenie profili w mediach społecznościowych oraz przygotowywanie materiałów informacyjnych i...
  • Asystent PR / Asystentka PR

    Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   5 133 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Współprowadzenie relacji z mediami i aktywne zwiększanie widoczności organizacji oraz jej projektów. Redakcja tekstów PR: informacje prasowe, komunikaty, oświadczenia, petycje. Wsparcie medialne przy konferencjach i eventach; obsługa biura prasowego i kanału X. Monitorowanie...
  • Specjalista ds. Marketingu

    ManyHr   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 15 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego jest obowiązkowa. Planowanie i realizacja strategii marketingowe; Opracowywanie planów i działań promocyjnych; Monitorowanie trendów rynkowych i analiza konkurencji; Prowadzenie projektów od koncepcji po wdrożenie i mierzalne...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Social Media i Pozycjonowania SEO - Staż

    Fihn Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat   4 600 - 4 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Opis stanowiska Tworzenie tekstów na strony WWW (także z użyciem narzędzi AI). Zarządzanie treściami na portalach społecznościowych. Optymalizacja SEO tekstów i pozycjonowanie stron. Obsługa narzędzi AI.
  • Stażysta / Stażystka ds. Copywritingu i Social Media

    Fihn Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat   4 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Twoje Zadania Tworzenie, recenzowanie i ocena treści marketingowych. Zarządzanie treściami w mediach społecznościowych i na WWW. Obsługa narzędzi AI i zaawansowane techniki pracy z ChatGPT.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i social media

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Tworzenie angażujących treści i publikowanie postów. Wykonywanie zdjęć i krótkich filmów na potrzeby social mediów. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Moderowanie komentarzy i interakcja z użytkownikami. Poszukiwanie nowych możliwości rynkowych i budowanie relacji biznesowych.
  • Specjalista ds. Mediów Społecznościowych

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Szukamy osoby, która będzie z nami budować silne, autentyczne i angażujące profile w social mediach – i która wie, że dobry content to nie przypadek, tylko efekt świetnego pomysłu i przemyślanego planu. Co będzie należeć do Twoich zadań?​ Tworzenie angażujących treści (w tym...
  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu internetowego

    Melle Sp. z o.o.   Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie i wdrażanie działań promocyjnych dla nowych produktów, w tym tworzenie i prowadzenie komunikacji wielokanałowej. Samodzielne tworzenie materiałów multimedialnych: filmów, grafik, artykułów oraz treści do social media. Koordynowanie współpracy z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. mediów i publikacji

    Uniwersytet Medyczny w Lublinie   Lublin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne Zadania: Zarządzanie i koordynowanie przygotowania magazynu "Alma Mater" (druk i online) w ramach transformacji. Redagowanie, korekta i tworzenie materiałów promocyjnych, naukowych oraz wizerunkowych we współpracy z ekspertami. Rozwój obecności magazynu w kanałach cyfrowych...
  • Stażysta / Stażystka ds. Copywritingu i SEO

    Fihn Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat   4 600 - 4 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    4 dni
    Twoja Rola (Przykładowe Zadania) Tworzenie i optymalizacja tekstów dla stron WWW firm z różnych branż. Zarządzanie treściami na portalach społecznościowych. Pozycjonowanie stron WWW i obsługa narzędzi AI (np. ChatGPT).
  • Koordynator ds. Marketingu

    Warszawianka Centrum Kongresowe Hotel Wellness&SPA   Jachranka    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków Tworzenie, wdrażanie i realizacja strategii marketingowej oraz komunikacyjnej zgodnie z założonym budżetem, Samodzielność w tworzeniu angażujących publikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest), dostosowanych do celu oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu

    Melle Sp. z o.o.   Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Opracowanie i realizacja strategii promocyjnej dla nowości produktowych, w tym zarządzanie contentem i komunikacją multichannel; Tworzenie własnych treści multimedialnych (wideo, artykuły, grafiki) na platformy social media; Organizacja współpracy z twórcami...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Interhandler Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Do naszego zespołu marketingu poszukujemy energicznej, samodzielnej i kreatywnej osoby, która pomoże nam rozwijać rozpoznawalność naszych marek oraz wspierać działania sprzedażowe zarówno online, jak i offline. Szukamy osoby, która będzie potrafiła połączyć...
  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu internetowego

    FORUM TURYSTYKI REGIONÓW   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   6 500 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis Stanowiska: Redagowanie, aktualizacja i publikacja treści na stronach internetowych oraz w mediach społecznościowych; Tworzenie koncepcji i materiałów graficznych (banery, prezentacje, grafiki do social mediów) oraz podstawowa obróbka zdjęć; Prowadzenie i rozwój kanałów w mediach...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Referent ds. mediów i publikacji akademickich w Biurze Komunikacji Społecznej

    Uniwersytet Medyczny w Lublinie   Lublin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Dlaczego warto? Dołączysz do zespołu jednej z wiodących uczelni medycznych w Polsce, łączącej tradycję z nowoczesnym podejściem do nauki, edukacji i komunikacji. Będziesz współtworzyć transformację magazynu „Alma Mater” – od koncepcji redakcyjnej, przez wersję online, po...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista mid / senior
    6 dni
    minimum 3–5 lat doświadczenia w marketingu digital lub social media (regular/mid/senior); bardzo dobra znajomość Facebooka, Instagrama, LinkedIna, TikToka i YouTube; umiejętność prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads; Google Ads – podstawy); znajomość...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji i Promocji Wydziału Uczelni

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Kompleksowy rozwój, utrzymanie i aktualizacja strony internetowej Wydziału w języku polskim i angielskim. Redagowanie, tłumaczenie i publikacja informacji o działalności, wydarzeniach oraz osiągnięciach Wydziału. Prowadzenie i regularna aktualizacja profili Wydziału w mediach...
  • Płatny staż Copywriting ChatGPT i Marketing internetowy (OzN)

    Fihn Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat   4 600 - 4 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    6 dni
    Masz orzeczenie o niepełnosprawności (mile widziane) i szukasz możliwości rozwoju swoich umiejętności w dziedzinie copywritingu, social media i pozycjonowania? Zapewniamy płatny staż zdalny, który pozwoli Ci zdobyć cenne doświadczenie w branży. Rekrutujemy kandydatów na następujące...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Social Media / Content Specialist

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres Obowiązków planowanie i tworzenie treści na social media (teksty, proste grafiki w Canva/innym edytorze). obsługa Meta Business Suite (targetowanie i ustawianie reklam). pełna moderacja kanałów (usuwanie spamu/hejtu, obsługa Messengera, komentarzy i zapytań klientów). ścisła...
  • Specjalista / Specjalistka ds. mediów i marketingu internetowego

    FORUM TURYSTYKI REGIONÓW   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   6 500 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Redagowanie, aktualizacja i publikacja treści na stronach internetowych oraz w mediach społecznościowych; Tworzenie koncepcji i materiałów graficznych: strony internetowe, prezentacje, banery, grafiki do social mediów, ikony, podstawowa obróbka zdjęć; Tworzenie i obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Mediów Społecznościowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Przygotowywanie treści i materiałów video na różne platformy społecznościowe. Opracowywanie planów komunikacji oraz harmonogramów publikacji. Udział w nagraniach, montaż filmów i tworzenie grafik oraz krótkich form mobilnych. Analiza wyników działań i wdrażanie ulepszeń...
  • Specjalista / Specjalistka ds. działań w mediach społecznościowych

    Expansja Advertising sp. z o.o.   Poznań, ul. Kordeckiego 47    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    tryb pracy: stacjonarnie / piątki Home Office Opis stanowiska planowanie obecności marek w kanałach społecznościowych oraz tworzenie harmonogramów publikacji; przygotowywanie i obsługa kampanii reklamowych z naciskiem na ich optymalizację i analizę wyników; opracowywanie pomysłów na...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Kreatywna Banda   Gdańsk, przy dworcu Gdańsk Główny    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Planowanie i realizacja działań marketingowych (Meta: Facebook, Instagram; Tik Tok; LinkedIn; Google i inne); Konfiguracja i nadzorowanie kampanii (google ads, meta itp.); Dbanie o aktualność i spójność treści na stronach www; Przygotowywanie materiałów reklamowych;
  • Specjalista ds. Social Media / Komunikacji Online

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Planowanie tematów i harmonogramów postów (we współpracy z działem technicznym/marketingiem) Tworzenie i publikacja postów (tekst, grafika – Canva lub inny edytor) Targetowanie i ustawianie reklam w Meta Business Suite; Usuwanie hejtu / spamu z komentarzy; Odpowiadanie na...
  • Social Media Strategist

    Expansja Advertising sp. z o.o.   Poznań, ul. Kordeckiego 47    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    tryb pracy: stacjonarnie / piątki Home Office Zakres obowiązków planowanie obecności marek w mediach społecznościowych, planowanie i ustawianie kampanii reklamowych, optymalizacja, raportowanie, planowanie i koordynacja publikacji treści (Meta, TikTok, inne kanały), opracowywanie...
  • Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji

    Interhandler Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zadania: Realizacja działań marketingowych zgodnie ze strategią firmy. Tworzenie i publikacja materiałów promocyjnych w kanałach online i offline (posty, banery, broszury, landing pages). Zarządzanie stroną internetową oraz firmowymi profilami w mediach społecznościowych (Facebook,...
  • Manager studia kulinarnego

    Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego   Chorzów    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    tworzenie oferty dla spotkań integracyjnych i eventów;organizacja i koordynacja szkoleń dla kucharzy;przygotowywanie treści (posty, grafiki, relacje) na media społecznościowe: Instagram, Facebook;budowanie i aktualizowanie bazy danych klientów;współpraca z zespołem przy wdrażaniu nowych...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Social Media i Contentu

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    12 dni
    Prowadzenie i zarządzanie profilami w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest, YouTube) oraz dopasowywanie treści do specyfiki każdej platformy. Tworzenie angażujących postów, stories i materiałów wideo (reels, rolki, animacje), w tym nagrywanie, montaż i edycja....
  • Specjalistka / Specjalista ds. marketingu

    Zakład Doskonalenia Zawodowego   Warszawa, ul. Podwale 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    prowadzenie mediów społecznościowych: Facebook, Instagram, Linkedin, Tik-Tok; monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań w mediach społecznościowych; monitoring działań konkurencji w mediach społecznościowych; projektowanie materiałów marketingowych (m.in.: ulotka, plakat,...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista mid / senior
    12 dni
    planowanie, tworzenie i publikacja treści na Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube; prowadzenie płatnych kampanii: Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Google Ads (minimum podstawy); analityka i raportowanie (GA4, Meta Ads Manager); tworzenie tekstów: posty, artykuły blogowe, opisy,...
  • Specjalista ds. Mediów Społecznościowych

    Formuła CNF Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Dołącz do naszego kreatywnego zespołu i wesprzyj nas w dynamicznym rozwoju cyfrowym. Poszukujemy osoby, która z pasją poprowadzi profile social media, dbając o ich estetykę i angażujący charakter. Jeśli masz doświadczenie w tworzeniu contentu w różnych formatach i chcesz mieć realny...
  • Content & Social Media Specialist

    Formuła CNF Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Twoje zadania: Prowadzenie różnorodnych profili w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest, YouTube ) i dostosowywanie treści do specyfiki każdej platformy oraz branży. Tworzenie angażujących postów i stories dostosowanych do potrzeb audytorium, aby przyciągać...

Praca Specjalista ds. Social Media

Specjalista ds. mediów społecznościowych ma za zadanie tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku marki w internecie, w szczególności na platformach społecznościowych. Osoby na tym stanowisku zajmują się zatem planowaniem, realizacją oraz monitorowaniem strategii marketingowych na takich platformach społecznościowych jak Facebook, Instagram, LinkedIn czy TikTok. Miejsca pracy dla specjalistów ds. mediów społecznościowych tworzone są chociażby w agencjach marketingowych, działach marketingu w firmach z różnych branż. Istnieje także możliwość pracy jako freelancer i zarządzania social mediami różnych marek. Na rynku stosunkowo często pojawiają się nowe oferty pracy na takie stanowiska jak social media manager, junior specialist ds. e-marketingu, młodszy specjalista ds. Facebooka, specjalistka ds. marketingu internetowego. Sprawdź aktualne oferty pracy dla wyszukiwania: specjalista ds. social media. Zastanawiasz się, co dokładnie musi umieć i czym się zajmuje specjalista do spraw social mediów? Zapoznaj się z pełnym opisem tego stanowiska.

Specjalista ds. social media – co robi?

Praca social media specialist często odbywa się z domowego biura. Jest to kariera, którą wybiera wielu studentów i osób początkujących w świecie e-commerce, digital marketingu. Niemniej social media manager może być też fascynującą ścieżką kariery dla osób chcących na stałe związać się z tym zawodem. Co zatem robi na co dzień specjalista ds. mediów społecznościowych, czy jak się czasem mówi, social media ninja?

Specjalista ds. mediów społecznościowych odpowiedzialny jest za tworzenie, planowanie i wdrażanie strategii contentowej na różnych platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, TikTok, X (dawniej Twitter) czy LinkedIn. Zadaniem tego pracownika jest więc budowanie zaangażowania użytkowników sieci, a więc nawiązywanie relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami marki. Praca ta polega w dużej mierze na analizowaniu efektów działań marketingowych i dostosowywaniu strategii do ciągle zmieniających się trendów. Specjalista ds. social media współpracuje także z innymi działami i osobami w firmie (np. sprzedaży i marketingu, obsługi klienta, SEO / SEM, redaktorami i copywriterami), aby zagwarantować spójność komunikacji marketingowej z klientami. Ponadto monitoruje aktywności konkurencji i innowacje w mediach społecznościowych, a także trendy w społecznościach internetowych, by wykorzystywać nowe możliwości promocji marki.

Jest to stanowisko, na którym trzeba wykazywać się doskonałym wyczuciem nastrojów i preferencji internautów, kreatywnością, nierzadko też poczuciem humoru i dystansem (niemniej w granicach dobrego smaku oraz wrażliwości charakterystycznej dla danej grupy docelowej). Pracownik musi mieć rozwinięte umiejętności analityczne. Pracuje samodzielnie, ale też wykonuje polecenia marketing managera w firmie.

Jak zostać specjalistą ds. mediów społecznościowych?

Chcesz spróbować swoich sił jako specjalista ds. social mediowych? Zapotrzebowanie na tego typu pracowników jest stałe praktycznie w całej Polsce, dlatego jest spora szansa, ze znajdziesz oferty w swoim mieście i okolicach. Jeśli nie, sprawdź najnowsze oferty pracy zdalnej.

Jakie musisz spełniać wymagania, by dostać to stanowisko? Przede wszystkim pracodawcy nie zawsze oczekują wykształcenia związanego z marketingiem, niemniej dyplom bądź status studenta marketingu, komunikacji społecznej, dziennikarstwa bądź pokrewnej dziedziny będzie dużym atutem. Najchętniej przyjmowane są też osoby, które mają już jakieś, nawet niewielkie, doświadczenie związane z zarządzaniem profilami społecznościowymi.

Warto wiedzieć, że jest to posada, na którym absolutnie niezbędne są umiejętności copywritingowe, tzw. lekkie pióro. Specjalista od social mediów często ma zadanie generowanie leadów i krótkich tekstów, odpowiadanie na komentarze i prowadzenie komunikacji z internautami. Jego pisownia musi być nienaganna, a przed publikacją każdego postu powinien sprawdzać poprawność gramatyczną, ortograficzną itp.

Wymagana jest też znajomość narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi, narzędzi do analizy danych marketingowych czy chociażby umiejętność obsługi programów graficznych (tworzenia prostych grafik, memów, wykresów, ilustracji, animacji). Przydadzą się też umiejętności w zakresie tworzenia i obróbki wideo.

Ile zarabia specjalista ds. social mediów?

Nowe oferty pracy na stanowisko social media specialist nie zawsze, chociaż coraz częściej zawierają widełki wynagrodzeń. Ogólnie rzecz biorąc zarobki tej osoby w znacznej mierze zależą od jej doświadczenia, umiejętności, a także miejsca zatrudnienia. Wynagrodzenia na stanowisku juniorskim często wynosi około 4-5 tys. zł brutto miesięcznie, z kolei pracownik średniego szczebla zarabia zwykle od 5 do 7 tys. zł brutto miesięcznie. Senior social media specialist może osiągać pensję powyżej 10 tys. zł brutto.

Najnowsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. social mediów

Znaczenie e-marketingu stale rośnie, a wraz z nim zapotrzebowanie na zdolnych ekspertów od komunikacji w mediach społecznościowych. Na rynku pracy często pojawiają się ogłoszenia dotyczące takich stanowisk jak junior marketing specialist, marketing performance specialist, sales manager czy właśnie social media specialist. Jeśli szukasz pracy, po prostu zacznij przeglądać ogłoszenia w naszym serwisie i aplikuj! Pamiętaj, że oferty znajdziesz także w naszych kanałach social mediowych. 

Praca specjalista ds. social media – najczęściej zadawane pytania:

  • Czy praca jako specjalista ds. social mediów wykonywana jest na umowie o pracę?

Osoby wykonujące obowiązki specjalisty ds. social mediów pracują na różnych typach umów. Niekiedy są zatrudnieni na umowę o pracę w firmie i wówczas zajmują się komunikacją marketingową konkretnej marki. Wiele osób pracuje także na zlecenie bądź w ramach kokraktów b2b, zarządzają mediami społecznościowymi wielu podmiotów.

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. social mediów?

Obowiązki specjalisty ds. social mediów zwykle obejmują tworzenie strategii contentowej na platformach społecznościowych, zarządzanie profilami firmy, monitorowanie i analizę efektów działań marketingowych, interakcję z użytkownikami oraz raportowanie wyników. Ponadto specjalista ten często jest zaangażowany w tworzenie treści reklamowych, copywriting, współpracę z influencerami. Jego celem jest dbanie o pozytywny wizerunek firmy i rozwijanie komunikacji z klientami w sposób zgodny ze strategią marketingową przedsiębiorstwa.