specjalista (mid) / kierownik/koordynator aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków Tworzenie, wdrażanie i realizacja strategii marketingowej oraz komunikacyjnej zgodnie z założonym budżetem, Samodzielność w tworzeniu angażujących publikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest), dostosowanych do celu oraz...
specjalista mid / senior kontrakt B2B pełny etat 10 000 - 15 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Twoje Główne Zadania Prowadzenie i realizacja strategii marketingowych. Planowanie i raportowanie kampanii płatnych (Meta Ads, Google Ads). Tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji (LinkedIn, Instagram) – content, komunikacja, moderacja. Tworzenie materiałów marketingowych/promocyjnych:...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Redagowanie i publikowanie postów w social media; Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów; Realizacja krótkich filmów; Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych; Moderowanie komentarzy; Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich...
Wymagania: Minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (senior /regular/ mid) Bardzo dobra, praktyczna znajomość platform: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube; Umiejętność samodzielnego tworzenia i prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Google...
Twoje obowiązki: Tworzenie angażujących treści do mediów społecznościowych; Koordynowanie przygotowań eventów i targów; Przygotowanie prezentacji i artykułów na bloga lub do newslettera; Nadzów nad produkcją katalogów, reklam i innych grafik; Współpraca z agencją tworzącą filmy...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową komunikację i promocję Wydziału Matematyki, w tym utrzymanie i rozwój jego strony internetowej, prowadzenie profili w mediach społecznościowych oraz przygotowywanie materiałów informacyjnych i...
asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 5 133 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Współprowadzenie relacji z mediami i aktywne zwiększanie widoczności organizacji oraz jej projektów. Redakcja tekstów PR: informacje prasowe, komunikaty, oświadczenia, petycje. Wsparcie medialne przy konferencjach i eventach; obsługa biura prasowego i kanału X. Monitorowanie...
starszy specjalista (senior) kontrakt B2B pełny etat 10 000 - 15 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska Znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego jest obowiązkowa. Planowanie i realizacja strategii marketingowe; Opracowywanie planów i działań promocyjnych; Monitorowanie trendów rynkowych i analiza konkurencji; Prowadzenie projektów od koncepcji po wdrożenie i mierzalne...
Opis stanowiska Tworzenie tekstów na strony WWW (także z użyciem narzędzi AI). Zarządzanie treściami na portalach społecznościowych. Optymalizacja SEO tekstów i pozycjonowanie stron. Obsługa narzędzi AI.
Twoje Zadania Tworzenie, recenzowanie i ocena treści marketingowych. Zarządzanie treściami w mediach społecznościowych i na WWW. Obsługa narzędzi AI i zaawansowane techniki pracy z ChatGPT.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Tworzenie angażujących treści i publikowanie postów. Wykonywanie zdjęć i krótkich filmów na potrzeby social mediów. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Moderowanie komentarzy i interakcja z użytkownikami. Poszukiwanie nowych możliwości rynkowych i budowanie relacji biznesowych.
Szukamy osoby, która będzie z nami budować silne, autentyczne i angażujące profile w social mediach – i która wie, że dobry content to nie przypadek, tylko efekt świetnego pomysłu i przemyślanego planu. Co będzie należeć do Twoich zadań? Tworzenie angażujących treści (w tym...
Melle Sp. z o.o.Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9
praca stacjonarna
specjalista (mid) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: Przygotowywanie i wdrażanie działań promocyjnych dla nowych produktów, w tym tworzenie i prowadzenie komunikacji wielokanałowej. Samodzielne tworzenie materiałów multimedialnych: filmów, grafik, artykułów oraz treści do social media. Koordynowanie współpracy z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Główne Zadania: Zarządzanie i koordynowanie przygotowania magazynu "Alma Mater" (druk i online) w ramach transformacji. Redagowanie, korekta i tworzenie materiałów promocyjnych, naukowych oraz wizerunkowych we współpracy z ekspertami. Rozwój obecności magazynu w kanałach cyfrowych...
Twoja Rola (Przykładowe Zadania) Tworzenie i optymalizacja tekstów dla stron WWW firm z różnych branż. Zarządzanie treściami na portalach społecznościowych. Pozycjonowanie stron WWW i obsługa narzędzi AI (np. ChatGPT).
specjalista (mid) / kierownik/koordynator aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków Tworzenie, wdrażanie i realizacja strategii marketingowej oraz komunikacyjnej zgodnie z założonym budżetem, Samodzielność w tworzeniu angażujących publikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest), dostosowanych do celu oraz...
Melle Sp. z o.o.Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9
praca stacjonarna
specjalista (mid) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków: Opracowanie i realizacja strategii promocyjnej dla nowości produktowych, w tym zarządzanie contentem i komunikacją multichannel; Tworzenie własnych treści multimedialnych (wideo, artykuły, grafiki) na platformy social media; Organizacja współpracy z twórcami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: Do naszego zespołu marketingu poszukujemy energicznej, samodzielnej i kreatywnej osoby, która pomoże nam rozwijać rozpoznawalność naszych marek oraz wspierać działania sprzedażowe zarówno online, jak i offline. Szukamy osoby, która będzie potrafiła połączyć...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 6 500 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis Stanowiska: Redagowanie, aktualizacja i publikacja treści na stronach internetowych oraz w mediach społecznościowych; Tworzenie koncepcji i materiałów graficznych (banery, prezentacje, grafiki do social mediów) oraz podstawowa obróbka zdjęć; Prowadzenie i rozwój kanałów w mediach...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Dlaczego warto? Dołączysz do zespołu jednej z wiodących uczelni medycznych w Polsce, łączącej tradycję z nowoczesnym podejściem do nauki, edukacji i komunikacji. Będziesz współtworzyć transformację magazynu „Alma Mater” – od koncepcji redakcyjnej, przez wersję online, po...
minimum 3–5 lat doświadczenia w marketingu digital lub social media (regular/mid/senior); bardzo dobra znajomość Facebooka, Instagrama, LinkedIna, TikToka i YouTube; umiejętność prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads; Google Ads – podstawy); znajomość...
Kompleksowy rozwój, utrzymanie i aktualizacja strony internetowej Wydziału w języku polskim i angielskim. Redagowanie, tłumaczenie i publikacja informacji o działalności, wydarzeniach oraz osiągnięciach Wydziału. Prowadzenie i regularna aktualizacja profili Wydziału w mediach...
Masz orzeczenie o niepełnosprawności (mile widziane) i szukasz możliwości rozwoju swoich umiejętności w dziedzinie copywritingu, social media i pozycjonowania? Zapewniamy płatny staż zdalny, który pozwoli Ci zdobyć cenne doświadczenie w branży. Rekrutujemy kandydatów na następujące...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres Obowiązków planowanie i tworzenie treści na social media (teksty, proste grafiki w Canva/innym edytorze). obsługa Meta Business Suite (targetowanie i ustawianie reklam). pełna moderacja kanałów (usuwanie spamu/hejtu, obsługa Messengera, komentarzy i zapytań klientów). ścisła...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 6 500 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska Redagowanie, aktualizacja i publikacja treści na stronach internetowych oraz w mediach społecznościowych; Tworzenie koncepcji i materiałów graficznych: strony internetowe, prezentacje, banery, grafiki do social mediów, ikony, podstawowa obróbka zdjęć; Tworzenie i obsługa...
Przygotowywanie treści i materiałów video na różne platformy społecznościowe. Opracowywanie planów komunikacji oraz harmonogramów publikacji. Udział w nagraniach, montaż filmów i tworzenie grafik oraz krótkich form mobilnych. Analiza wyników działań i wdrażanie ulepszeń...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
tryb pracy: stacjonarnie / piątki Home Office Opis stanowiska planowanie obecności marek w kanałach społecznościowych oraz tworzenie harmonogramów publikacji; przygotowywanie i obsługa kampanii reklamowych z naciskiem na ich optymalizację i analizę wyników; opracowywanie pomysłów na...
Kreatywna BandaGdańsk, przy dworcu Gdańsk Główny
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Planowanie i realizacja działań marketingowych (Meta: Facebook, Instagram; Tik Tok; LinkedIn; Google i inne); Konfiguracja i nadzorowanie kampanii (google ads, meta itp.); Dbanie o aktualność i spójność treści na stronach www; Przygotowywanie materiałów reklamowych;
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Opis stanowiska: Planowanie tematów i harmonogramów postów (we współpracy z działem technicznym/marketingiem) Tworzenie i publikacja postów (tekst, grafika – Canva lub inny edytor) Targetowanie i ustawianie reklam w Meta Business Suite; Usuwanie hejtu / spamu z komentarzy; Odpowiadanie na...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
tryb pracy: stacjonarnie / piątki Home Office Zakres obowiązków planowanie obecności marek w mediach społecznościowych, planowanie i ustawianie kampanii reklamowych, optymalizacja, raportowanie, planowanie i koordynacja publikacji treści (Meta, TikTok, inne kanały), opracowywanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Zadania: Realizacja działań marketingowych zgodnie ze strategią firmy. Tworzenie i publikacja materiałów promocyjnych w kanałach online i offline (posty, banery, broszury, landing pages). Zarządzanie stroną internetową oraz firmowymi profilami w mediach społecznościowych (Facebook,...
specjalista mid / senior / menedżer / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
tworzenie oferty dla spotkań integracyjnych i eventów;organizacja i koordynacja szkoleń dla kucharzy;przygotowywanie treści (posty, grafiki, relacje) na media społecznościowe: Instagram, Facebook;budowanie i aktualizowanie bazy danych klientów;współpraca z zespołem przy wdrażaniu nowych...
Klient portalu Praca.pl
Kraków
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj bez CV
12 dni
Prowadzenie i zarządzanie profilami w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest, YouTube) oraz dopasowywanie treści do specyfiki każdej platformy. Tworzenie angażujących postów, stories i materiałów wideo (reels, rolki, animacje), w tym nagrywanie, montaż i edycja....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
prowadzenie mediów społecznościowych: Facebook, Instagram, Linkedin, Tik-Tok; monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań w mediach społecznościowych; monitoring działań konkurencji w mediach społecznościowych; projektowanie materiałów marketingowych (m.in.: ulotka, plakat,...
planowanie, tworzenie i publikacja treści na Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube; prowadzenie płatnych kampanii: Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Google Ads (minimum podstawy); analityka i raportowanie (GA4, Meta Ads Manager); tworzenie tekstów: posty, artykuły blogowe, opisy,...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Dołącz do naszego kreatywnego zespołu i wesprzyj nas w dynamicznym rozwoju cyfrowym. Poszukujemy osoby, która z pasją poprowadzi profile social media, dbając o ich estetykę i angażujący charakter. Jeśli masz doświadczenie w tworzeniu contentu w różnych formatach i chcesz mieć realny...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 dni
Twoje zadania: Prowadzenie różnorodnych profili w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest, YouTube ) i dostosowywanie treści do specyfiki każdej platformy oraz branży. Tworzenie angażujących postów i stories dostosowanych do potrzeb audytorium, aby przyciągać...
Praca Specjalista ds. Social Media
Specjalista ds. mediów społecznościowych ma za zadanie tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku marki w internecie, w szczególności na platformach społecznościowych. Osoby na tym stanowisku zajmują się zatem planowaniem, realizacją oraz monitorowaniem strategii marketingowych na takich platformach społecznościowych jak Facebook, Instagram, LinkedIn czy TikTok. Miejsca pracy dla specjalistów ds. mediów społecznościowych tworzone są chociażby w agencjach marketingowych, działach marketingu w firmach z różnych branż. Istnieje także możliwość pracy jako freelancer i zarządzania social mediami różnych marek. Na rynku stosunkowo często pojawiają się nowe oferty pracy na takie stanowiska jak social media manager, junior specialist ds. e-marketingu, młodszy specjalista ds. Facebooka, specjalistka ds. marketingu internetowego. Sprawdź aktualne oferty pracy dla wyszukiwania: specjalista ds. social media. Zastanawiasz się, co dokładnie musi umieć i czym się zajmuje specjalista do spraw social mediów? Zapoznaj się z pełnym opisem tego stanowiska.
Specjalista ds. social media – co robi?
Praca social media specialist często odbywa się z domowego biura. Jest to kariera, którą wybiera wielu studentów i osób początkujących w świecie e-commerce, digital marketingu. Niemniej social media manager może być też fascynującą ścieżką kariery dla osób chcących na stałe związać się z tym zawodem. Co zatem robi na co dzień specjalista ds. mediów społecznościowych, czy jak się czasem mówi, social media ninja?
Specjalista ds. mediów społecznościowych odpowiedzialny jest za tworzenie, planowanie i wdrażanie strategii contentowej na różnych platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, TikTok, X (dawniej Twitter) czy LinkedIn. Zadaniem tego pracownika jest więc budowanie zaangażowania użytkowników sieci, a więc nawiązywanie relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami marki. Praca ta polega w dużej mierze na analizowaniu efektów działań marketingowych i dostosowywaniu strategii do ciągle zmieniających się trendów. Specjalista ds. social media współpracuje także z innymi działami i osobami w firmie (np. sprzedaży i marketingu, obsługi klienta, SEO / SEM, redaktorami i copywriterami), aby zagwarantować spójność komunikacji marketingowej z klientami. Ponadto monitoruje aktywności konkurencji i innowacje w mediach społecznościowych, a także trendy w społecznościach internetowych, by wykorzystywać nowe możliwości promocji marki.
Jest to stanowisko, na którym trzeba wykazywać się doskonałym wyczuciem nastrojów i preferencji internautów, kreatywnością, nierzadko też poczuciem humoru i dystansem (niemniej w granicach dobrego smaku oraz wrażliwości charakterystycznej dla danej grupy docelowej). Pracownik musi mieć rozwinięte umiejętności analityczne. Pracuje samodzielnie, ale też wykonuje polecenia marketing managera w firmie.
Jak zostać specjalistą ds. mediów społecznościowych?
Chcesz spróbować swoich sił jako specjalista ds. social mediowych? Zapotrzebowanie na tego typu pracowników jest stałe praktycznie w całej Polsce, dlatego jest spora szansa, ze znajdziesz oferty w swoim mieście i okolicach. Jeśli nie, sprawdź najnowsze oferty pracy zdalnej.
Jakie musisz spełniać wymagania, by dostać to stanowisko? Przede wszystkim pracodawcy nie zawsze oczekują wykształcenia związanego z marketingiem, niemniej dyplom bądź status studenta marketingu, komunikacji społecznej, dziennikarstwa bądź pokrewnej dziedziny będzie dużym atutem. Najchętniej przyjmowane są też osoby, które mają już jakieś, nawet niewielkie, doświadczenie związane z zarządzaniem profilami społecznościowymi.
Warto wiedzieć, że jest to posada, na którym absolutnie niezbędne są umiejętności copywritingowe, tzw. lekkie pióro. Specjalista od social mediów często ma zadanie generowanie leadów i krótkich tekstów, odpowiadanie na komentarze i prowadzenie komunikacji z internautami. Jego pisownia musi być nienaganna, a przed publikacją każdego postu powinien sprawdzać poprawność gramatyczną, ortograficzną itp.
Wymagana jest też znajomość narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi, narzędzi do analizy danych marketingowych czy chociażby umiejętność obsługi programów graficznych (tworzenia prostych grafik, memów, wykresów, ilustracji, animacji). Przydadzą się też umiejętności w zakresie tworzenia i obróbki wideo.
Ile zarabia specjalista ds. social mediów?
Nowe oferty pracy na stanowisko social media specialist nie zawsze, chociaż coraz częściej zawierają widełkiwynagrodzeń. Ogólnie rzecz biorąc zarobki tej osoby w znacznej mierze zależą od jej doświadczenia, umiejętności, a także miejsca zatrudnienia. Wynagrodzenia na stanowisku juniorskim często wynosi około 4-5 tys. zł brutto miesięcznie, z kolei pracownik średniego szczebla zarabia zwykle od 5 do 7 tys. zł brutto miesięcznie. Senior social media specialist może osiągać pensję powyżej 10 tys. zł brutto.
Najnowsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. social mediów
Znaczenie e-marketingu stale rośnie, a wraz z nim zapotrzebowanie na zdolnych ekspertów od komunikacji w mediach społecznościowych. Na rynku pracy często pojawiają się ogłoszenia dotyczące takich stanowisk jak junior marketing specialist, marketing performance specialist, sales manager czy właśnie social media specialist. Jeśli szukasz pracy, po prostu zacznij przeglądać ogłoszenia w naszym serwisie i aplikuj! Pamiętaj, że oferty znajdziesz także w naszych kanałach social mediowych.
Praca specjalista ds. social media – najczęściej zadawane pytania:
Czy praca jako specjalista ds. social mediów wykonywana jest na umowie o pracę?
Osoby wykonujące obowiązki specjalisty ds. social mediów pracują na różnych typach umów. Niekiedy są zatrudnieni na umowę o pracę w firmie i wówczas zajmują się komunikacją marketingową konkretnej marki. Wiele osób pracuje także na zlecenie bądź w ramach kokraktów b2b, zarządzają mediami społecznościowymi wielu podmiotów.
Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. social mediów?
Obowiązki specjalisty ds. social mediów zwykle obejmują tworzenie strategii contentowej na platformach społecznościowych, zarządzanie profilami firmy, monitorowanie i analizę efektów działań marketingowych, interakcję z użytkownikami oraz raportowanie wyników. Ponadto specjalista ten często jest zaangażowany w tworzenie treści reklamowych, copywriting, współpracę z influencerami. Jego celem jest dbanie o pozytywny wizerunek firmy i rozwijanie komunikacji z klientami w sposób zgodny ze strategią marketingową przedsiębiorstwa.