Praca.pl Praca
specjalista ds telefonicznej obslugi pacjenta

Praca specjalista ds telefonicznej obslugi pacjenta

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 3

  • Pielęgniarka / Pielęgniarz – w zespole specjalistów ds. obsługi Pacjenta  

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twoje zadania: Identyfikowanie potrzeb zdrowotnych oraz prowadzenie edukacji zdrowotnej pacjentów z cukrzycą Obsługa bardziej zaawansowanych przypadków medycznych (II linia wsparcia) Profesjonalna obsługa zapytań pacjentów – telefonicznie oraz mailowo Gromadzenie i raportowanie informacji...
  • Pielęgniarka / Pielęgniarz – w zespole specjalistów ds. obsługi Pacjenta  

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twoje zadania: Identyfikowanie potrzeb zdrowotnych oraz prowadzenie edukacji zdrowotnej pacjentów z cukrzycą Obsługa bardziej zaawansowanych przypadków medycznych (II linia wsparcia) Profesjonalna obsługa zapytań pacjentów – telefonicznie oraz mailowo Gromadzenie i raportowanie informacji...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi i Sprzedaży Harmonia w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 94    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Praca w wewnętrznym Contact Center Grupy LUX MED przy Alejach Jerozolimskich 94 w Warszawie. Praca w wymiarze pełnego etatu. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: aktywna sprzedaż usług z zakresu psychologii i psychiatrii dostosowanych do potrzeb...
  •  
  • Opiekun / Opiekunka Rejestracji i Kontaktów z Pacjentem

    NZOZ MEDREM-POLIKLINIKA SP. Z O.O.   Opole, ul. Katowicka 55    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 300 - 6 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    kompleksowa obsługa pacjentów – telefoniczna i bezpośrednia; przyjmowanie zgłoszeń, zapisywanie wizyt oraz prowadzenie terminarzy; aktualizacja danych w systemach i przygotowywanie podstawowych zestawień; realizacja działań wspierających sprzedaż usług medycznych; dbanie o zachowanie...