Praca zdalna
Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która będzie wspierać pacjentów zmagających się z cukrzycą. To choroba, która znacząco wpływa na codzienne życie, jednak rozwiązania oferowane przez naszego Partnera realnie je ułatwiają.
Twoje zadania:
- Identyfikowanie potrzeb zdrowotnych oraz prowadzenie edukacji zdrowotnej pacjentów z cukrzycą
- Obsługa bardziej zaawansowanych przypadków medycznych (II linia wsparcia)
- Profesjonalna obsługa zapytań pacjentów – telefonicznie oraz mailowo
- Gromadzenie i raportowanie informacji dotyczących incydentów medycznych
- Organizowanie szkoleń dla pacjentów w celu zwiększania ich świadomości zdrowotnej
- Prowadzenie szkoleń medycznych dla zespołu konsultantów
Czego oczekujemy:
- Wykształcenia medycznego oraz aktualnego prawa wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza
- Wiedzy z zakresu diabetologii (rozpoznawanie, leczenie i profilaktyka cukrzycy)
- Bardzo dobrej znajomości języka polskiego
- Doświadczenie w telefonicznej i mailowej obsłudze klienta będzie dużym atutem
- Swobody w pracy z pakietem MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook)
- Samodzielności, dobrej organizacji pracy i odpowiedzialności
- Umiejętności współpracy z zespołem oraz przełożonymi
- Wysokiej kultury osobistej, empatii i dokładności w działaniu
Co oferujemy:
- Umowę o pracę
- Godziny pracy:
- poniedziałek–piątek: 9:00–21:00
- sobota–niedziela: 10:00–18:00
- (5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie)
- Zdalne szkolenie oraz praca w 100% z domu
Benefity:
- Atrakcyjny pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna)
- Dostęp do wsparcia psychologicznego
- Przyjazną atmosferę i pracę w zgranym zespole
- Dofinansowanie do wypoczynku („wczasy pod gruszą”), okulary, paczki świąteczne dla dzieci
- Programy promujące zdrowy styl życia
- Dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych – bo rozwój pracowników jest dla nas ważny
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.