Zadania zakup maszyn budowlanych, urządzeń mechanicznych i innych środków transportu zgodnie z procedurami koncernu; kompleksowe opracowanie procesów inwestycyjnych zgodnie z wytycznymi koncernu; weryfikacja wniosków inwestycyjnych pod względem poprawności wpisanych parametrów technicznych;...
Zadania: negocjowanie umów z dostawcami i podwykonawcami branży instalacji technicznych; sporządzanie zamówień dla dostawców i podwykonawców; koordynowanie dostaw, monitorowanie ich terminowości i zgodności z zamówieniem; poszukiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Zadania zakup maszyn budowlanych, urządzeń mechanicznych i innych środków transportu zgodnie z procedurami koncernu; kompleksowe opracowanie procesów inwestycyjnych zgodnie z wytycznymi koncernu; weryfikacja wniosków inwestycyjnych pod względem poprawności wpisanych parametrów technicznych;...
Zadania: negocjowanie umów z dostawcami i podwykonawcami branży instalacji technicznych; sporządzanie zamówień dla dostawców i podwykonawców; koordynowanie dostaw, monitorowanie ich terminowości i zgodności z zamówieniem; poszukiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi;
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 13 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: Budowanie i realizowanie polityki zakupów wg przyjętych założeń; Optymalizacja warunków współpracy z kontrahentami (dostawcami i podwykonawcami) Nadzór nad kontraktowaniem oraz kontraktowanie dostawców usług i materiałów; Tworzenie zapytań ofertowych; analiza porównawcza...
Twój zakres obowiązków: udział w negocjacjach warunków handlowych surowców i komponentów foteli i krzeseł wyszukiwanie alternatyw i nowości produktowych komponentów foteli i krzeseł udział w wycenach projektowych i nowych wdrożeniach współpraca z innymi działami departamentów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Budowanie kategorii asortymentowej oraz rozwój asortymentu; Przygotowywanie oraz wdrażanie strategii podległych produktów; Prowadzenie negocjacji handlowych; Ścisła współpraca z dostawcami; Analizowanie rynku oraz działań...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów technicznych zgodnie z polityką zakupową spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Do obowiązków pracownika w dziale zakupów będzie należało m.in.: przyjmowanie materiału na stan i opisywanie faktur zakupowych, kontakt z dostawcami , wysyłanie zapytań, przyjmowanie zamówień, kontrolowanie zgodności dostaw oraz atestów, monitorowanie rynku konkurencji,...
Zakres obowiązków: zapewnienie zaopatrzenia w zakresie podległych grup materiałowych; podejmowanie decyzji co do poziomu cen i zapasów magazynowych; pozyskiwanie nowych dostawców w kraju i zagranicą; negocjowanie warunków handlowych; ocena i kontrola rozwoju współpracy z dostawcami;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Zbieranie/ pozyskiwanie ofert Negocjowanie cen z dostawcami, usługodawcami Sporządzanie zamówień na podstawie pozyskanych ofert Monitorowanie przebiegu realizacji zamówień Pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych Uzgadnianie z Kontrahentami szczegółowego zakresu...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...