specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Obowiązki: rozmowy handlowe z klientami z kreślonego regionu świata, wsparcie przedstawicieli handlowych i partnerów, przygotowywanie ofert handlowych, prace biurowe w tym korespondencja mailowa z klientami, tworzenie spisów produktów, pomoc klientom w wyborze odpowiednich tkanin, informowanie...
Główne zadania: prowadzenie i obsługa administracyjna toku kształcenia doktorantów Szkoły Doktorskiej (w języku polskim i angielskim); przygotowywanie planów i rozkładów zajęć z przedmiotów obowiązkowych i fakultatywnych; organizacja i obsługa sesji sprawozdawczych i ocen...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Obowiązki: rozmowy handlowe z klientami z kreślonego regionu świata, wsparcie przedstawicieli handlowych i partnerów, przygotowywanie ofert handlowych, prace biurowe w tym korespondencja mailowa z klientami, tworzenie spisów produktów, pomoc klientom w wyborze odpowiednich tkanin, informowanie...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Główne zadania: prowadzenie i obsługa administracyjna toku kształcenia doktorantów Szkoły Doktorskiej (w języku polskim i angielskim); przygotowywanie planów i rozkładów zajęć z przedmiotów obowiązkowych i fakultatywnych; organizacja i obsługa sesji sprawozdawczych i ocen...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Twój zakres obowiązków: Prowadzenie recepcji firmy (telefony, korespondencja, umawianie kalendarza wizyt, etc.) Witanie oraz obsługa klientów salonu z zachowaniem najwyższych standardów marki; Dbanie o prawidłowy obieg informacji między działami i pracownikami; Dbanie o prawidłowy obieg...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą...
asystent umowa zlecenie część etatu / tymczasowa/dodatkowa 1 800 - 4 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Obowiązki: sporządzanie pism procesowych, kontakt z sądami, prokuratora i, urzędami i innymi instytucjami, współpraca z firmami i przedsiębiorstwami, obsługa korespondencji i spraw recepcyjnych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
współpraca z różnymi działami; obsługa bieżących spraw biurowych; obsługa programów komputerowych związanych z obiegiem dokumentów w firmie; przekazywaniem wiedzy pracownikom odnośnie sposobu funkcjonowania i organizacji firmy; bezpośrednie zaangażowanie w utrzymanie, współtworzenie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 godz.
Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody; monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur; opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu;
Staff PartnersWarszawa, Śródmieście
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat 8 000 - 9 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
2 godz.
Duties and tasks linked to the post: to provide administrative support in general administrative procedures; to support the document flows and archiving; to support in drafting notes, letters, reports and follow ups on documents; to assist in the organisations of online, hybrid and physical meetings...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 godz.
Główne zadania na stanowisku: Praca w programie SOLID-EDGE, projektowanie m. in. części do wózków widłowych oraz baterii; Pomoc w koordynowaniu i uzupełnianiu plików z dokumentami dotyczącymi m. in. baterii; Udział w trwających projektach firmy; Wymagania: Podstawowa znajomość programu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
specjalista (mid) umowa zlecenie / o pracę pełny etat
4 godz.
Praca na stanowisku polega na: obsłudze wewnętrznych programów informatycznych; wprowadzaniu i wycofywaniu sztuk odzieży do/z serwisu; doboru odpowiedniej odzieży z magazynu i jej oznaczaniu; oznakowywaniu przydzielonej odzieży, (metkowanie/ przemetkowanie) przydzielaniu zgodnie ze zleceniem...
asystent kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Zakres obowiązków: Przygotowywanie prezentacji i plików graficznych, Tworzenie plików Excel, Prowadzenie korespondencji w języku angielskim; Przygotowywanie pism;
Zakres obowiązków Wspieranie wszystkich pracowników w instytucji w wykonywaniu ich zadań w zakresie prowadzenia dokumentacji i spraw w systemie EZD RP oraz systemie tradycyjnym papierowym, przygotowywanie bieżących raportów dotyczących nieprawidłowości w gromadzeniu dokumentacji,...
Twój zakres obowiązków: Wsparcie technicznej obsługi odbiorców poprzez: Prowadzenie zagadnień związanych z zawieraniem umów o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, Obsługę i rozliczanie klientów w dedykowanych systemach, Prowadzenie dokumentacji technicznej- prawnej...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głównych zadań osoby...
Zadania Wspieranie osób zarządzających sprzedażą w przygotowywaniu raportów i analiz, Opracowywanie i administrowanie raportami w MS Power BI, Opracowywanie i administrowanie raportami w CRM, Administrowanie konkursami sprzedażowymi (konkursy grupowe i lokalne), Wsparcie w przygotowywaniu...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie część etatu
5 godz.
Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal; Przyjmowanie gości; Przegląd sal konferencyjnych, re-konfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC; Regularna kontrola czystości sal; Odbieranie i łączenie telefonów zewnętrznych i wewnętrznych; Zrządzanie skrzynką mailową; Zrządzanie...
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta przy kasie w oparciu o standardy obsługi Klienta Dbanie o czystość i zatowarowanie sklepu Wystawianie faktur (gotówkowe, zbiorcze) i dokumentów sprzedaży (WZ, RW, MM) Przyjmowanie dostaw towarów oraz paliw zgodnie z obowiązującymi procedurami...
specjalista junior / mid / asystent umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa...
Będziesz odpowiedzialny za: wykonywanie prac administracyjno-biurowych, zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów i płynnym przepływem informacji, stały kontakt z pozostałymi komórkami organizacyjnymi w zakresie sprawnego funkcjonowania jednostki, sporządzanie i redagowanie oficjalnych...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
24 godz.
administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
specjalista mid / junior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wymagania: wykształcenie wyższe inżynierskie; obsługa komputera i innych urządzeń biurowych; znajomość AutoCad, MS Office; bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w zespole;
OPIS STANOWISKA: koordynacja prac sekretariatu i kompleksowa jego obsługa, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Rejestracja oraz kompleksowa obsługa pacjenta Umawianie terminów świadczeń medycznych Udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług Obsługa infolinii Przygotowywanie / prowadzenie dokumentacji pacjenta Dbanie o pozytywny wizerunek firmy Współpraca z innymi komórkami...
Wymagania: gotowość do pracy zmianowej; znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie B-2 sprawna obsługa komputera, w szczególności programów biurowych; umiejętność profesjonalnej komunikacji i nawiązywania relacji; świetne umiejętności organizacyjne;
LUX MED Sp. z o.o.Warszawa, Mokotów, ul. Domaniewska 39
praca stacjonarna
asystent umowa zlecenie pełny etat
2 dni
Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego,...
Twoja misja Będziesz wspierać Kierownika Recepcji w zapewnieniu skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez nadzorowanie pracy zespołu, przestrzegania standardów marki, szkolenie personelu recepcji w tym zakresie.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
pracownik fizyczny umowa o pracę / zlecenie 30,00 zł brutto/godz.
3 dni
Obowiązki: Prace porządkowe – utrzymanie czystości na terenie magazynu, w tym sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych oraz czyszczenie maszynowe posadzek. Praca zmianowa w systemie równoważnym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6-14; 14-22
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
specjalista junior / mid / senior aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Wymagania: gotowość do pracy zmianowej, bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie B-2, bardzo dobra obsługa komputera, w szczególności programów biurowych, umiejętność profesjonalnej komunikacji i nawiązywania relacji, świetne umiejętności organizacyjne.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Dołącz do nas, jeśli dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem, jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu, wyróżniasz się inicjatywą i odpowiedzialnością.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie
3 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
Klient portalu Praca.pl
Skierniewice
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Firma z branży spożywczej o zasięgu międzynarodowym, z oddziałem w Skierniewicach, poszukuje lokalnie – do swojego zespołu zaangażowanej osoby do obsługi zadań administracyjno-logistyczno-handlowych, z czynnym wykorzystaniem języka hiszpańskiego.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
obsługa sekretariatu, obsługa kasy; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; bieżące zadania zlecone przez przełożonego;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; Weryfikacja umów z kontrahentami,...
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat 4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
Powiatowy Urząd Pracy w Makowie Mazowieckim
Płoniawy-Bramura
19 godz.
Praca Pracownik Biurowy
Pracownik biurowy jest niezbędnym elementem funkcjonowania każdej firmy. Może przyjmować różną rolę, np. pracownika sekretariatu, pracownika recepcji, pracownika obsługi administracyjno-kadrowej, asystenta czy pracownika obsługi klienta. W zależności od obejmowanej posady do obowiązków pracownika biurowego może należeć m.in prowadzenie korespondencji elektronicznej i tradycyjnej, obsługa centrali telefonicznej, organizowanie pracy sekretariatu, bieżąca obsługa recepcji, witanie gości, przyjmowanie klientów i kierowanie ich w odpowiednie miejsca, kontakt z instytucjami finansowymi, prawnymi i innymi, wystawianie faktur i zajmowanie się księgowością, prowadzenie ewidencji pracowników, przyjmowanie wniosków i interpelacji czy współpraca z dostawcami materiałów biurowych itp. Jeśli szukasz pracy biurowej, sprawdź najnowsze oferty pracy w portalu Praca.pl i zaaplikuj na posady dostępne w Twoim mieście i okolicach!
Pracownik biurowy – co robi?
Pracownik biurowy może mieć różnorodny zakres działań, zależnie od stanowiska, jakie zajmuje. Warto mieć na uwadze, że nie jest to jedynie praca z dokumentacją, ale bardzo często obejmuje także kontakty z klientem oraz współpracownikami. Do głównych obowiązków pracownika biurowego należy chociażby przygotowywanie i archiwizacja różnego rodzaju dokumentacji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (np. przekazywanie ich do poszczególnych działów firmy), koordynowanie działań związanych z obsługą biura, obsługa zamówień i wniosków, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie telefonów, obsługiwanie skrzynki pocztowej, a w niektórych przypadkach nawet przygotowywanie ofert handlowych. Pracownik biurowy musi być osobą samodzielną, niemniej zwykle współpracuje z poszczególnymi działaniu firmy, w szczególności działem kadr i płac.
Jak zostać pracownikiem recepcji / sekretariatu?
U kandydatów na pracowników biurowych zwykle mile widziane jest doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, niemniej wielu pracodawców organizuje dla nowych osób szkolenia. Osoby bez stażu pracy także mają szansę na zatrudnienie. Atutem będzie dyplom uczelni wyższej, w szczególności ukończenie studiów na kierunkach związanych z administracją, księgowością, zarządzaniem) bądź wykształcenie średnie (technik prac biurowych) bądź certyfikaty z kursów zawodowych dla pracowników administracyjno-biurowych. Bardzo często wymaga się także znajomości języka obcego, dyspozycyjności i np. gotowości do odbywania podróży służbowych (np. w przypadku posady asystenta członka zarządu).
Specjalista ds. administracji biurowej – jakie wykształcenie?
Specjalista ds. administracji biurowej zwykle posiada wykształcenie średnie lub wyższe, często związane z administracją, zarządzaniem lub pokrewnymi dziedzinami. Ważne jest posiadanie wiedzy z zakresu prowadzenia dokumentacji, organizacji pracy biurowej, obsługi programów biurowych i sprzętu biurowego. Osoby chcące rozwijać karierę biurową mają do wyboru:
szkołę średnią przygotowującą do zawodu technika prac biurowych,
uczelnie wyższe, w szczególności studia na takich kierunkach jak administracja, zarządzanie, psychologia biznesu, rachunkowość i księgowość,
kursy zawodowe dla pracowników biurowych i administracyjnych, stacjonarne bądź online.
Do realizacji zadań zgodnie z wymaganiami stanowiska często potrzebna będzie także biegła znajomość języka angielskiego. W tym wypadku warto postawić na kurs na poziomie co najmniej C1 oraz w zakresie nauki języka angielskiego biznesowego.
Pracownik administracyjno-biurowy z językiem angielskim
Bardzo wiele firm, szczególnie w dużych miastach takich jak Warszawa, Wrocław, Katowice czy Kraków, zatrudnia pracowników administracyjno-biurowych z językiem angielskim. Są to osoby odpowiedzialne za telefoniczną i osobistą obsługę klientów i kontrahentów zagranicznych, prowadzenie korespondencji w języku angielskim, tłumaczenie i sporządzanie dokumentów po angielsku czy koordynację międzynarodowych spotkań biznesowych. Taka praca zwykle wiąże się z zarobkami na wyższym poziomie niż praca biurowa wyłącznie w języku polskim.
Pracownik biurowy, pracownik administracyjny – predyspozycje zawodowe
Pracownik biurowy lub administracyjny powinien być przede wszystkim osobą dokładną, biegłą w efektywnym zarządzaniu czasem i wykazującą się doskonałą umiejętnością organizacji pracy. Ponieważ jest to praca z ludźmi, ważne są także umiejętności interpersonalne, w tym empatia, komunikatywność i zdolności negocjacyjne. Pracodawcy poszukują osób cechujących się miłą aparycją, pozytywnie nastawionych do ludzi, odznaczających się wysoką kulturą osobistą. Duże znaczenie może mieć także odporność na stres oraz zdolność do pracy pod presją czasu.
Ile zarabia pracownik biurowy?
Wynagrodzenia na stanowiskach biurowych są bardzo zróżnicowane. Wiele zależy od typu posady, poziomu stanowiska i zakresu odpowiedzialności, ale także wielkości i lokalizacji firmy oraz tego, w jakiej branży działa. Specjalista ds. administracyjno-biurowych na stanowisku średniego szczebla zarabia około 4400-6000 zł brutto miesięcznie (Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń).
Najnowsze oferty pracy dla pracowników biurowych w miastach
Na portalu Praca.pl regularnie publikujemy aktualne oferty pracy dla pracowników biurowych w różnych miastach i branżach. Często pojawiają się ogłoszenia na takie stanowiska jak młodszy specjalista ds. administracyjnych, kierownik działu administracji, księgowa, czy pracownik działu kadr i płac. Jeśli szukasz miejsca pracy w swojej okolicy, podaj w pasku wyszukiwarki nazwę miejscowości. Nie zapomnij też sprawdzić opcji: praca zdalna, gdyż taka forma zatrudnienia jest coraz częściej dostępna dla pracowników biurowych. Dokładnie zapoznaj się z opisami stanowisk i aplikuj!
Praca pracownik biurowy – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są kluczowe obowiązki pracownika biurowego?
Zakres obowiązków pracownika biurowego zależy od stanowiska, jakie obejmuje. Często jednak w zakresie jego odpowiedzialności leży sporządzanie i dbanie o obieg dokumentacji, organizacja i obsługa narad pracy / spotkań wewnętrznych, obsługiwanie spotkań z kontrahentami i klientami, telefoniczna obsługa klientów i współpracowników, prowadzenie korespondencji. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna zwykle też za składanie zamówień, rozliczanie faktur oraz monitorowanie kompletności dokumentacji pracowniczych czy rozliczeniowych. Kolejnym istotnym zadaniem na tym stanowisku jest budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, dostawcami oraz kontakt z różnymi instytucjami.
Jak zdobyć pracę jako kierownik działu administracji?
Pracodawcy poszukujące szefów działów administracyjnych zatrudniają przede wszystkim osoby mające doświadczenie na podobnym stanowisku, w kierowaniu zespołem oraz doskonale znających zagadnienia prawne i techniczne związane z prowadzeniem działań administracyjnych w przedsiębiorstwach. Żeby zdobyć wymarzoną posadę, warto konsekwentnie zdobywać doświadczenie jako pracownik administracyjno-biurowy niższych szczebli, a także podnosić kwalifikacje na studiach (kierunki: zarządzanie, administracja) i kursach menedżerskich.