25 kwietnia wypada Międzynarodowy Dzień Świadomości Zagrożenia Hałasem, święto zainicjowane przez Ligę Niedosłyszących po to, by zwrócić uwagę na towarzyszący nam w życiu codziennym hałas i jego wpływ na zdrowie. Na pogorszenie się słuchu szczególnie narażeni są ci, którzy doświadczają hałasu w pracy. Wyjaśniamy, jakie są dopuszczalne normy hałasu oraz jak się przed nim skutecznie chronić.
Lista stanowisk - Administrator w Dziale HR
Polecane oferty - Human Resources / Kadry
-
Asystent / Asystentka ds. HR – płatny staż w dziale HR
PO Lighting Poland Sp. z o. o. Niemce, k. Lublina praca hybrydowa / stacjonarnapraktykant/stażysta / asystent umowa zlecenie aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Pracownik biurowy - Wsparcie Zespołu HR w Łańcuchu Dostaw
Lotte Wedel Sp. z o.o. Warszawa praca zdalna / hybrydowa / stacjonarnamłodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie
Administrator w Dziale HR
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Administracja działem HR polega na zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji lub firmie. Odpowiednia administracja warunkuje powstanie strategii biznesowej, dzięki której przedsiębiorstwo ma możliwość sprostać przyszłym wymaganiom ekonomicznym i rekrutacyjnym. Obecnie, w wielu nowoczesnych przedsiębiorstwach administrację w dziale HR powierza się osobie specjalnie do tego wykwalifikowanej – Administratorowi w dziale HR. Do najważniejszych obowiązków administratora działu HR należą: administracja i wsparcie procesów HR (w tym również outsourcing), przyjmowanie i analiza zapytań z zakresu kadrowo-płacowego, ewidencja i weryfikacja czasu pracy pracowników, przygotowywanie raportów z zakresu płac, kadr oraz czas pracy, kontakt z menedżerami i pracownikami w zakresie wykonywanych zadań, współpraca ze specjalistami ds. płac, prowadzenie dokumentacji kadrowej. W zawodzie Administratora w dziale HR niezwykle ważne jest zrozumienie innego człowieka i umiejętność rozpoznania jego zalet i wad, jako że często pracownik ten odpowiada za przeprowadzenie rekrutacji nowych pracowników.
WYMAGANIA
Wymagania na stanowisko Administratora w dziale HR są różne i zależą od profilu ekonomicznego firmy organizującej rekrutację. Najczęściej spotykanym i najważniejszym wymogiem jest konieczność posiadania wcześniejszego doświadczenia w zakresie administracji działem human resources lub na stanowiskach kadrowych. Mimo, że wykształcenie wyższe nie jest konieczne, to w dobie ludzi wykształconych i wyedukowanych o pracę w zawodzie administratora na pewno łatwiej będzie osobom z dyplomem ukończenia studiów wyższych (szczególnie na kierunku administracji, zarządzania czy HR). Ponadto, w procesach rekrutacyjnych kładzie się nacisk na znajomość języków obcych, umiejętność pracy w zespole, zdolności komunikacyjne, dobrą organizację pracy, samodzielność i znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office. W działach HR zazwyczaj zatrudniani są młodzi, pełni ambicji ludzie.
WARUNKI PRACY
Praca w dziale HR związana jest z ośmiogodzinnym dniem pracy, jednak specyficzne obowiązki wymagają niekiedy zostania po godzinach lub przesunięcia godzin pracy. Administrator w dziale HR pracuje w firmie, w przestrzeni biurowej, którą tworzy dział Human Resources lub dział kadr. Jego praca często zależy od obowiązków wykonywanych przez innych pracowników, dlatego tak niezbędna jest tam umiejętność pracy w zespole, otwartość i komunikatywność. Praca na stanowisku administratora w dziale HR to praca umysłowa, samodzielna, pod nadzorem i wymagająca zaangażowania od pracownika. Praca wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Pracownik ma możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansu.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Administrator w dziale HR pracę otrzymać może w niemal każdej firmie, która w swej strukturze posiada dział HR lub dział kadr. Zatrudnienie znaleźć może w agencji doradztwa personalnego, w agencjach HR, w firmach z sektora FMCG, w firmach konsultingowych, technologicznych, a także w branży finansowej, ekonomicznej i informatycznej.
ZAROBKI
Pensja w zawodzie Administratora działu HR waha się od 2,0 do 5,0 tysięcy złotych i wyżej. Wysokość wynagrodzenia zależy od stażu pracy, wykształcenia, kwalifikacji i umiejętności pracownika, uzyskiwanych przez niego wyników, miasta, w którym pracuje oraz polityki finansowej firmy. Pracownik liczyć może na firmowy telefon komórkowy lub dodatkowe szkolenia organizowane w ramach zwiększania swoich kwalifikacji.
Najnowsze oferty - Human Resources / Kadry
-
Młodszy Specjalista ds. Personalno-Administracyjnych
STRABAG BMTI Pruszków praca stacjonarnamłodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat -
- Jawczyce (pow. warszawski zachodni, gm. Ożarów Mazowiecki)
- Warszawa, Wola, (bezpłatny transport spod Fort Wola, ul. Połczyńska 4)
- Warszawa, Ursus, (bezpłatny transport z ul. Keniga)
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Doradca Pracownika ds. HR / Associate partner
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat -
Młodszy Specjalista ds. HR
Praca.pl Sp. z o.o. Gorzyczki praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Ubytek słuchu – które grupy zawodowe są najbardziej narażone?
Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku
Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.
Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"
Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!
Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?
Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.
Edukator ekologiczny – nowy, przyszłościowy zawód na rynku pracy?
81% Polaków ocenia swoją postawę ekologiczną „zdecydowanie dobrze” lub „raczej dobrze” – skąd zatem śmieci w lasach, trujący dym spalanych śmieci zimą, góry marnowanej żywności trafiające do śmietników? Nasza wiedza o tym, które działania są korzystne dla planety, a które nie, bywa dużo bardziej ograniczona niż nam się wydaje. W zrozumieniu ekologii na co dzień pomaga edukator ekologiczny.
Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe
Inżynierowie wiertniczy potrzebni są na platformach wiertniczych, w kopalniach, pracowniach geotermalnych, laboratoriach badawczych czy chociażby w budownictwie. W parze z szerokimi perspektywami pracy idą bardzo wysokie zarobki. Jednocześnie praca w tym zawodzie jest odpowiedzialna i wymagająca. Chciesz podjąć takie wyzwanie? Wyjaśniamy, jak wejść na tę ścieżkę zawodową.
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?