Praca.pl Poradniki Lista stanowisk
Sprzedaż / Obsługa klienta

Lista stanowisk - Sprzedaż / Obsługa klienta

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Concentrix
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Co jeśli możesz być częścią czegoś wielkiego? Kiedy ostatnio oferta pracy skierowana do mieszkańców Lublina zaparła Ci dech w piersiach? Nie kojarzysz? Zatem daj szansę swojej karierze i dołącz do nowego zespołu tworzonego z myślą o Tobie w Concentrix Lublin! Czy jesteś...
  • Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów

    AAA AUTO   Piaseczno, ul. Okulickiego 3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków Bezpośrednia i stacjonarna obsługa Klientów wg standardów firmy; Analiza potrzeb klientów, negocjacja cen; Wprowadzanie danych klientów do wewnętrznego systemu; Jazdy testowe; Dbałość o właściwą ekspozycję samochodów;

Sprzedaż / Obsługa klienta

Key Account Manager

Key Account Manager (skrót KAM) – jest to kierownik ds. kluczowych klientów firmy. Osoba zajmująca to stanowisko odpowiada za budowanie i rozwijanie współpracy z najważniejszymi i największymi klientami oraz kreuje wizerunek firmy i polityki sprzedaży, a także finalizuje i negocjuje umowy z klientami. Poza tym, do obowiązków jego należy też identyfikacja i kwalifikowanie szans sprzedażowych oraz monitorowan...

Czytaj więcej

Kierownik ds. Klientów Strategicznych

Kierownik do spraw klientów strategicznych jest osobą nadzorującą i koordynującą obsługę klientów strategicznych z punktu widzenia firmy lub instytucji, a także zabiegającą o pozyskanie nowych, szczególnie istotnych klientów. Kierownik utrzymuje osobiste kontakty z najważniejszymi klientami firmy, samodzielnie negocjując z nimi warunki prowadzonych z nimi interesów. Osoba obsadzona na tym stanowisku opraco...

Czytaj więcej

Kierownik ds. Kluczowych Klientów

Kierownik ds. kluczowych klientów (key account manager, skrót KAM) to osoba, która zarządza projektami i procesami, bardziej niż zespołem ludzi. Natomiast w przypadku, gdy firma ma wielu handlowców (np. branża FMCG, sektor ubezpieczeniowy), to wtedy kierownik ds. kluczowych klientów odpowiedzialny jest również za koordynację pracy pracowników. Ogólnie rzecz ujmując pracownik ten odpowi...

Czytaj więcej

Kierownik ds. Kontaktów Międzynarodowych

Kierownik do spraw kontaktów międzynarodowych jest osobą odpowiedzialną za nadzorowanie i koordynowanie całokształtu procesów, związanych z bieżącą obsługą zagranicznych, lub posiadających zagraniczny kapitał, klientów firmy. Osoba obsadzona na tym stanowisku przewodniczy działaniom podległego zespołu specjalistów, opracowuje wewnętrzne normy i procedury, mające zmaksymalizować efektywność ich pracy. Kierownik op...

Czytaj więcej

Kierownik ds. Obsługi Klienta

Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, analiza wy...

Czytaj więcej

Kierownik ds. Sprzedaży

Kierownik ds. Sprzedaży to osoba, która zarządza zespołem sprzedaży. Do podstawowych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: analiza raportów i prognoz dotyczących rynku i weryfikacja planów sprzedaży, tworzenie strategii sprzedaży firmy, poszukiwanie nowych rynków zbytu, nadzór nad prawidłowością zawieranych umów oraz sporządzanie raportów, realizacja powierzonych planów sprz...

Czytaj więcej

Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu

Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu to osoba, która nadzoruje działalność działu zajmującego się sprzedażą i marketingiem. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: nadzór nad pracą podległego personelu, opracowanie, wdrażanie i kontrolowanie działań marketingowych, sporządzanie raportów, zestawień i analiz, ustalanie budżetu, planu sprzedaży oraz wprowadzanie produktów na rynek oraz ba...

Czytaj więcej

Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży

Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży to osoba odpowiedzialna za koordynację obsługi sprzedaży i rozwoju produktów/usług firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: koordynacja pracy kadry pracowniczej, przygotowanie ofert, merytoryczne sprawdzenie dokumentacji, przygotowanie i wdrażanie inicjatywy wpływającej na wzrost dystrybucji i wartości od sprzedaży na podstawie analiz sprzedaży oraz działań konkurencj...

Czytaj więcej

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

Najnowsze artykuły

Różowe kołnierzyki pod lupą. Czy to najniżej płatne zawody na rynku pracy?

Różowe kołnierzyki pod lupą. Czy to najniżej płatne zawody na rynku pracy?

– Choć stanowiska „różowych kołnierzyków” przy rosnącej automatyzacji, robotyzacji i AI dają nam największą pewność zatrudnienia, to skutki lockdownów, recesji i inflacji powodują, że jednocześnie „różowe kołnierzyki” czują się niepewnie na rynku pracy – zauważa socjolożka Anna D. Nowicka. Wyjaśniamy, które stanowiska zaliczamy do tzw. pink collars i jakie są perspektywy dla tych zawodów.

Czterodniowy tydzień pracy – czy warto go wprowadzić w Polsce?

Czterodniowy tydzień pracy – czy warto go wprowadzić w Polsce?

Wiele wskazuje na to, że kwestia skrócenia czasu pracy w Polsce to już nie pytanie, czy to zrobić, ale kiedy zmiany zostaną wprowadzone do Kodeku pracy. Najnowsze badanie firmy ClickMeeting pokazuje, że 68% z nas uważa, że lepiej byłoby skrócić tydzień pracy do 4 dni niż pracować od poniedziałku do piątku po 6,4 godz. dziennie. Jak w praktyce mógłby wyglądać 4-dniowy system czasu pracy?

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

W 2024 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące ESG, które objęły duże firmy spełniające określone warunki. Od 2025 r. grono podmiotów zobowiązanych do tworzenia raportów ESG ma się powiększyć o kolejną grupę. Tymczasem badania pokazują, że 2/3 Polaków nie wie, co oznacza skrót ESG, nie mówiąc o wdrażaniu jego zasad do biznesu. Wyjaśniamy, na czym polega raportowanie ESG oraz kogo dotyczy.

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Zdarza się, że szef wywiera na pracowników presję, by w czasie pracy stale mieli przyklejony do twarzy uśmiech. – Niektórzy wręcz zakazują używania wyrazu „problem” i każą zastąpić je „wyzwaniem” – wskazuje socjolog Anna D. Nowicka. Czy pozytywne nastawienie może być destrukcyjne? Kiedy zaczynamy oszukiwać samych siebie? Oto co trzeba wiedzieć o toksycznej pozytywności i jej konsekwencjach.

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

Mechanik to jeden z zawodów deficytowych w Polsce. Szanse na pracę są spore, niemniej żeby ją zdobyć, szczególnie w renomowanych salonach naprawy pojazdów czy w międzynarodowych firmach motoryzacyjnych, zwykle potrzebne jest dobre CV. Wyjaśniamy, jak krok po kroku napisać CV w zawodzie mechanika, jakie uwzględnić w dokumencie umiejętności oraz w jaki sposób opisać doświadczenie zawodowe.