Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1220

  • Menedżer ds. Sprzedaży

    CTL Logistics GmbH   Niemcy, Berlin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: aktywne pozyskiwanie klientów; obsługa kontraktów handlowych; monitorowanie potrzeb rynku, udział w opracowywaniu strategii handlowych; realizacja kontraktów, cross-selling, up-selling, utrzymywanie długofalowej współpracy z klientami; przygotowywanie...
  • Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 600 - 6 200 zł brutto/mies.
    8 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.
  • Sprzedawca części rolniczych

    TECH-ROL Sp. z o.o.   Łuków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 100 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa klienta w zakresie doboru odpowiednich części zamiennych z oferty firmy, dobór części zamiennych wg. katalogów, programów sprzedażowych oraz dokumentacji technicznej.
  • Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Koszalin    praca mobilna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne pozyskiwanie klientów B2B oraz klienta indywidualnego na wyznaczonym obszarze geograficznym; profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów kluczowych z branży DIY; budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz dbanie o pozytywne doświadczenia...
  • Bowim S.A.   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: nawiązywanie relacji handlowych, nastawienie na realizację celów sprzedażowych.
  • Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Gostyń    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Realizacja planów sprzedażowych i dystrybucyjnych; Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem; Realizacja standardów ekspozycyjnych; Rozwój klientów i sprzedaży w swoim obszarze; Dbanie o pozytywny...
  • Handlowiec działu zakupu owoców

    Klient portalu Praca.pl   Warka    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Pozyskiwanie nowych dostawców ( głównie jabłek ) Budowanie bazy kontrahentów; Zakup owoców i warzyw; Podtrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami; Kontrola jakości towarów; Współpraca z działem sprzedaży;
  • MyMurapol Spółka z o.o.   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: zarządzanie i organizowanie pracy w podległym oddziale; ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych dla inwestycji w podległym regionie; współudział w opracowywaniu strategii sprzedaży w podległym regionie; koordynowanie przepływu informacji pomiędzy...
  • ELOMOTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  tymczasowa/dodatkowa / część etatu / pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Jako Partner Handlowy będziesz współpracował z działem sprzedaży oraz działem operacyjnym Elomoto.eco w zakresie pozyskiwania lokalizacji pod dzierżawę stacji ładowania pojazdów elektrycznych oraz sprzedaży stacji, a także pozostałych nowoczesnych rozwiązań oferowanych przez Elomoto.eco.
  • KRONOSPAN OSB Sp. z o.o
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych oraz monitorowanie wyników sprzedażowych z wykorzystaniem obowiązujących analiz i raportów; Przygotowywanie ofert handlowych; Aktywne poszukiwanie nowych partnerów handlowych na powierzonym terenie; Utrzymywanie dobrych relacji i wysokiej...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Senactive   Bytom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    bezpośrednia obsługa klienta; rejestrowanie oraz przetwarzanie zamówień; współpraca z działem produkcji; wystawianie faktur;
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    9 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista ds. Ubezpieczeń Klientów Strategicznych

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    9 dni
    Realizacja działań sprzedażowych i merytoryczna obsługa klientów strategicznych; Udział w negocjacjach warunków ubezpieczenia i tworzeniu umów dostosowanych do indywidualnej oceny ryzyka; Realizacja procesów wspierających sprzedaż, w tym przygotowywanie dokumentacji ubezpieczeniowej;...
  • Specjalista ds. Obsługi Szkód Zagranicznych

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Profesjonalna obsługa i aktywne wsparcie klienta w trakcie obsługi spraw; Opracowanie szkody, wydanie decyzji zgodnej z regulacjami prawnymi i standardami wewnętrznymi; Praca z dokumentacją zagraniczną, prowadzenie korespondencji i rozmów, również w języku obcym; Współpraca i kontakty z...
  • Asystent / Asystentka ds. konkursów i przetargów

    ALAB laboratoria Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zawodzie 22    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Opis stanowiska: przygotowywanie dokumentacji do udziału w konkursach oraz przetargach; monitorowanie rynku medycznego; wyszukiwanie przetargów, przygotowywanie ofert; bliska współpraca z Przedstawicielami Medycznymi; bliska współpraca z wszystkimi działami firmy biorącymi udział w...
  • Doradca Optyczny

    Super-Pharm   Stara Iwiczna    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior
    9 dni
    SUPEROFERTA OD SUPER-PHARM TO: profesjonalne doradztwo w doborze okularów w sposób podkreślający atuty twarzy, z uwzględnieniem wygody klienta i aktualnych trendów stylistycznych; udział we współtworzeniu standardów działania nowego obszaru biznesowego w dziale Optic; pomoc w dobraniu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rejestracji Pacjentów

    Praca.pl   Płock    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa Pacjentów; Umawianie wizyt i kierowanie Pacjentów na odpowiednie konsultacje; Informowanie o dostępnych usługach i pomaganie w nawigacji po cenniku; Realizacja celów jakościowych dla zapewnienia najlepszej obsługi;
  • Przedstawiciel handlowy

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i realizacja zamówień (online/showroom, fakturacja, aktualizacja statusów, logistyka). Kontakt z klientami (telefoniczny/emailowy, wyceny, informacje o produkcie). Budowa i rozwój relacji z projektantami wnętrz, pozyskiwanie klientów. Analiza rynku i...
  • Doradca Ubezpieczeniowy

    Praca.pl   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Sprzedaż ubezpieczeń, Doradztwo dla klientów i dbanie o długotrwałe relacje, Przygotowywanie dokumentów, Raportowanie wyników, Rozliczenia finansowe.
  • Praca.pl
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości doradztwa techniczno-handlowego. Implementacja innowacyjnych rozwiązań skrawających w praktyce. Aktywne prowadzenie sprzedaży asortymentu skrawającego. Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Budowanie oraz utrzymywanie relacji z...
  • Plastics Group Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Miejsce pracy: województwo kujawsko-pomorskie Miejsce pracy: województwo łódzkie Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie i opieka nad grupami klientów w powierzonym regionie, Realizowanie planów sprzedaży, w tym w poszczególnych kategoriach produktowych, Prowadzenie rozmów i negocjacji...
  • Foundever
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta,...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (Rejestracja)/ Zespół Zdalnej Obsługi Szkód Majątkowych

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Rejestracja szkód i świadczeń zgłaszanych przez klientów; Ustalenie z klientem metody obsługi szkód poprzez np. prezentację metod rozliczenia szkody; Udzielanie informacji na temat zarejestrowanych szkód oraz świadczeń; Wspieranie wiedzą merytoryczną oraz udział w procesie szkoleń...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Nextbike Polska S.A. w restrukturyzacji   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie   27,70 - 28,50 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Co będziesz robił/a? Rozkminisz wszelkie pytania klientów, czy to przez telefon, e-mail, czy czat online. Będziesz czempionem w tłumaczeniu, jak korzystać z rowerów, o co w tym chodzi i o co jeszcze klienci pytają. Złóż reklamację? Spoko, będziesz rozgrywać te sprawy jak prawdziwy...
  • Specjalista ds. rozliczeń

    KOBYLARNIA S.A.   Kobylarnia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Twój zakres obowiązków Kontrola faktur transportowych i zakupowych; Administrowanie dokumentacją transportową; Monitorowanie kompletności otrzymanych dokumentów transportowych; Obsługa korespondencji e-mail: faktury, brakujące dokumenty, wezwania do przesyłania dokumentów; Rozliczanie...
  • Specjalista ds. Sprzedaży Produktów Bankowych

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa agencyjna  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków: Sprzedaż produktów bankowych. Pozyskiwanie nowych klientów i pielęgnowanie relacji. Prezentowanie oferty banku. Rozumienie i spełnianie potrzeb klientów. Świadczenie doskonałej obsługi klienta.
  • Menedżer ds. Sprzedaży Korporacyjnej

    GRUPA PZU   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Aktywna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i usług z oferty PZU Życie; Pozyskiwanie nowych Klientów, badanie ich potrzeb oraz proponowanie dopasowanych produktów i usług; Opieka nad portfelem Klientów na powierzonym terenie; Realizacja założonych planów sprzedażowych w perspektywie...
  • Inżynier Sprzedaży

    DTS System Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    (oddział ŁÓDŹ) Twoje zadania: Realizacja długo- i krótkofalowej polityki sprzedażowej firmy; Opracowywanie koncepcji dla danej inwestycji w zakresie Systemów Zabezpieczeń; Przygotowywanie zestawień urządzeń na postawie otrzymanej dokumentacji technicznej; Przygotowywanie ofert...
  • Specjalista ds. reklamacji e-commerce

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Rumia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów w kanale HORECA w swoim obszarze działania; aktywna sprzedaż i pozyskiwanie nowych zamówień; budowanie pozytywnych relacji biznesowych; profesjonalna obsługa i doradztwo kulinarne; monitorowanie rynku i jego analiza w sektorze HORECA;...
  • Przedstawiciel Regionalny ds. Produktów Weterynaryjnych

    Praca.pl   Warszawa    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Obszar pracy: woj. mazowieckie i lubelskie Zakres obowiązków: Zdobycie nowych klientów i dbanie o stosunki z aktualnymi, Realizowanie celów sprzedażowych i promocyjnych, Reprezentowanie firmy na eventach branżowych, Sprawozdawczość działań.
  • Przedstawiciel Regionalny ds. Produktów Weterynaryjnych

    Praca.pl   Poznań    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Obszar pracy: woj. wielkopolskie, zachodniopomorskie i kujawsko-pomorskie Zakres obowiązków: Zdobycie nowych klientów i dbanie o stosunki z aktualnymi, Realizowanie celów sprzedażowych i promocyjnych, Reprezentowanie firmy na eventach branżowych, Sprawozdawczość działań.
  • Gammamedica Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 300 - 4 800 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów sklepu medycznego; Profesjonalny dobór zaopatrzenia medycznego; Kontrolowanie stanu asortymentu; Obsługa sprzedaży wysyłkowej; Współpraca z pozostałymi działami;
  • Handlowiec w sektorze technicznym

    Praca.pl   Buk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert techniczno-handlowych na podstawie zapytań klientów, Analizowanie dokumentacji projektowej i technicznej, Tworzenie ofert przetargowych, Negocjowanie warunków ofert, Współpraca międzydziałowa w procesie ofertowania.
  • Sprzedawca Części Zamiennych i Usług Serwisowych

    Liebherr Polska Sp. z o.o.   Rusiec (pow. pruszkowski, gm. Nadarzyn), k. Nadarzyna    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków: Sporządzanie ofert na części zamienne, Obsługa zamówień serwisowych, Sprzedaż części zamiennych i usług serwisowych, Wystawianie faktur sprzedaży na części zamienne i usługi serwisowe, Terminowe przygotowanie, kompletowanie i realizacja zamówień.
  • Pre sales Manager

    Wisercat   Gdańsk    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    looking for suitable tenders, analysis of procurement documentation, correspondence with potential clients, preparation of qualification documents / proposals, submission of bids;
  • Analityk Biznesowy

    GRUPA PZU   Katowice    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Analiza efektywności sieci sprzedaży; Opracowywanie i ocena efektywności systemów motywacyjnych i premiowych dla struktur sprzedażowych; Tworzenie i monitorowanie budżetów prowizyjnych; Opracowywanie i uzgadnianie wymagań biznesowych do systemów informatycznych wspierających rozliczenia...
  • Foundever
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Sprzedawca Maszyn Budowlanych

    Liebherr Polska Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zadania: Sprzedaż maszyn budowlanych, Wyjaśnianie szczegółów technicznych na linii producent-klient, Samodzielne sporządzanie ofert oraz realizacja kontraktów przy stałym kontakcie z producentem, Negocjowanie i pilotowanie kontraktów na każdym etapie realizacji, Rozbudowa bazy klientów,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków: Opieka nad klientami korporacyjnymi: wprowadzanie danych, tagowanie, szkolenia, wsparcie kontraktowe, rozwój strategii, Zarządzanie kampaniami marketingowymi i klientami, koordynacja działań, Regularna realizacja zadań i informowanie o postępach, Dbanie o jakość danych...
  • Specjalista Obsługi Klienta

    GRUPA PZU   Zawiercie    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
  • Specjalista Obsługi Klienta

    GRUPA PZU   Września    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat;
  • Specjalista Obsługi Klienta

    GRUPA PZU   Otwock    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
  • Kontroler danych osobowych z j. niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)   7 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
  • Specjalista ds. Obsługi Napraw

    GRUPA PZU   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń z tytułu ubezpieczeń komunikacyjnych (obowiązkowych i dobrowolnych) Prowadzenie korespondencji z klientami i innymi podmiotami; Realizacja czynności zmierzających do ustalenia odpowiedzialności oraz...
  • Nextbike Polska S.A. w restrukturyzacji
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  rekrutacja online
    11 dni
    Twój zakres obowiązków: obieranie połączeń przychodzących z różnych miast w Polsce i Niemiec; odpisywanie na wiadomości e-mail w języku niemieckim; obsługa czatu online; udzielanie informacji oraz pomocy użytkownikom naszych rowerów w Polsce i Niemczech;
  • Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży

    HEBELKRAFT.PL sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 11 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Pozyskiwanie Klientów, rozwój sieci partnerskiej. Sporządzanie i negocjowanie ofert dla Klientów, negocjacje warunków współpracy i zamykanie procesu sprzedaży. Rejestrowanie Klientów w systemie. Utrzymywanie kontaktu z Klientem, wsparcie komunikacyjne w procesie realizacji zamówień,...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Znajomością Stolarki Aluminiowej

    Praca.pl   Zegartowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków: Przygotowanie zleceń, Kontakt z klientami, dostawcami, kolegami, Obsługa klientów mailowo i telefonicznie.
  • Mobilny Ekspert Komunikacyjny

    GRUPA PZU   Sosnowiec    praca mobilna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Wykonywanie oględzin uszkodzonych pojazdów wraz ze sporządzeniem opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody w pojeździe oraz wyliczenie jej wartości; Podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji kosztów likwidacji szkody; Przestrzeganie standardów i...

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.