Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Starszy specjalista w Wydziale Spraw Osobowych KGSG

Starszy specjalista w Wydziale Spraw Osobowych KGSG

Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2885 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 181377
  • Data ukazania się ogłoszenia: 26 maja 2016 r.

Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie

  • Komendant Główny Straży Granicznej
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • do spraw obsługi kadrowej pracowników KGSG
  • w Wydziale Spraw Osobowych KGSG

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Główna Straży Granicznej
    al. Niepodległości 100
    02-514 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, w celu przekazania tych dokumentów pracownikom oraz komórce wypłacającej świadczenia finansowe,
  • opiniowanie i przygotowywanie propozycji rozwiązań problemów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, w celu dostarczenia konkretnych rozwiązań,
  • ustalanie uprawnień do nagród jubileuszowych i innych świadczeń oraz przygotowywanie decyzji w tych sprawach, w celu przekazania komórkom wypłacającym świadczenia finansowe informacji na temat wysokości należnych świadczeń,
  • prowadzenie i aktualizowanie książki obsady etatowej, przestrzeganie limitu zatrudnienia w przydzielonych komórkach organizacyjnych, w celu nadzoru nad obsadzaniem stanowisk oraz przekazywanie miesięcznych rozliczeń etatowo - ewidencyjnych komórce finansowej, w celu dostarczenia aktualnych informacji,
  • koordynowanie procesu sporządzania ocen pracowniczych (pierwsza ocena w służbie cywilnej, ocena okresowa w służbie cywilnej), indywidualnych programów rozwoju zawodowego oraz organizowanie służby przygotowawczej pracowników przydzielonych komórek organizacyjnych, w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi regulacjami prawnymi,
  • dokonywanie okresowych kontroli kart ewidencji czasu pracy pracowników, w celu zapewnienia nadzoru nad prawidłowością prowadzenia przedmiotowej dokumentacji w przydzielonych komórkach organizacyjnych, a także prowadzenie kart urlopowych i absencji pracowników przydzielonych komórek organizacyjnych, w celu dostarczenia aktualnych informacji,
  • zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych pracowników przydzielonych komórek organizacyjnych, w celu przechowywania dokumentacji pracowniczej,
  • przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji w sprawach emerytalno - rentowych, w celu przekazania jej do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca samodzielna administracyjno - biurowa,
    - praca w siedzibie urzędu.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,
    - stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku,
    - niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdów przy wejściu głównym, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami,
    - infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, winda, klatki schodowe, schody,
    - praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
    - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,
    - narzędzia i materiały do pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, faks, niszczarka, skaner,
    - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obsłudze kadrowej pracowników
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • pozytywne przejście procedury sprawdzającej, w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych,
    • znajomość przepisów prawa pracy oraz systemu ubezpieczeń społecznych,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej, umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
    • obsługa komputera,
    • komunikatywność, terminowość, skrupulatność.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie: prawnicze, administracyjne lub pokrewne.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty