Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Główny specjalista w Zespole ds. Przeglądu Wydatków Publicznych 1 i 2 Departamentu Polityki Wydatkowej

Główny specjalista w Zespole ds. Przeglądu Wydatków Publicznych 1 i 2 Departamentu Polityki Wydatkowej

Ministerstwo Finansów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3399 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 165357
  • Data ukazania się ogłoszenia: 13 grudnia 2014 r.

Ministerstwo Finansów w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • główny specjalista
  • do spraw przeglądu wydatków publicznych
  • w Zespole ds. Przeglądu Wydatków Publicznych 1 i 2 Departamentu Polityki Wydatkowej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 4

Adres urzędu

    Ministerstwo Finansów
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie analiz, opracowań, raportów i innych materiałów zawierających wyniki przeglądu wydatków;
  • zarządzanie procesem przeglądu wydatków publicznych;
  • współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa oraz jsfp podczas procesu przeglądu wydatków;
  • analizowanie istniejących i projektowanych rozwiązań generujących skutki finansowe dla sektora finansów publicznych, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia przeglądu wydatków publicznych w obszarze właściwości Zespołu;
  • określanie propozycji szczegółowych obszarów i zagadnień podlegających ocenom i przeglądom wydatków w poszczególnych latach budżetowych;
  • opracowywanie programów i harmonogramów przeglądu wydatków publicznych w obszarach działania Zespołu.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa przy użyciu urządzeń takich jak: komputer (pow. 4 godz. dziennie), drukarka, skaner, kserokopiarka, niszczarka dokumentów. Krajowe wyjazdy służbowe. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Praca pod presją czasu, szczególnie podczas przygotowania wyników przeglądów wydatków.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowe poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze analiz polityk publicznych lub w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • obywatelstwo polskie,
    • znajomość języka angielskiego na poziomie A2,
    • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
    • umiejętność wyszukiwania oraz analizy danych i informacji zawartych w ustawie budżetowej, danych statystycznych, danych z innych dostępnych rejestrów i zasobów publicznych,
    • umiejętność zwięzłego formułowania ocen i rekomendacji na podstawie zgromadzonego materiału.
wymagania dodatkowe
  • doświadczenie w obszarze analiz efektywności lub w ewaluacjach polityk i programów,
  • szkolenia z zakresu metod i technik ewaluacji polityk i programów publicznych,
  • znajomość metod i technik statystycznych,
  • znajomość metod i technik analizy ekonomicznej, analizy efektywności,
  • znajomość podstaw rachunkowości i finansów jednostek sektora finansów publicznych,
  • znajomość procesu budżetowego i procesów związanych z realizacją budżetu państwa dysponentów różnego stopnia,
  • wiedza dotycząca polityk publicznych nakierowanych na wsparcie dla biznesu; wiedza z obszaru innych polityk publicznych
  • samodzielność i kreatywność,
  • zdolność logicznego i analitycznego myślenia oraz argumentowania,
  • umiejętność pracy w zespole.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty