Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1178

  • Młodszy Specjalista ds. Zakupów.

    Autostrada Eksploatacja S.A.   Poznań, ul. Głogowska 431    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: analizowanie rynku dostawców, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen i odpowiedzialność za zakup materiałów, przygotowywanie i monitoring zamówień do dostawców, kontrolowanie zgodności dostaw z warunkami umów, udział w inwentaryzacjach...
  • Młodszy specjalista ds. exportu

    EURODRUT Sp. z o.o.   Tarnowo Podgórne    praca zdalna / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: Bieżąca obsługa zagranicznych klientów Współpraca z innymi działami firmy w powyższym zakresie (logistyka, marketing, zakupy, księgowość) Tworzenie ofert handlowych; Udział w targach i imprezach handlowych; Poszerzanie grupy kontrahentów zagranicznych Organizacja wysyłek...
  • Polenergia Fotowoltaika S.A.
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat   15 000 - 20 000 zł netto (+VAT)/mies.
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Działania sprzedażowe w największej prywatnej organizacji na rynku energii w Polsce; Doradztwo w zakresie energetyki i sprzedaż wysokiej klasy, kompleksowego produktu, unikatowego na rynku; Budowanie relacji długoterminowej z Klientami;
  • Doradca Klienta ds. HoReCa

    Selgros Cash&Carry   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze...
  • Doradca Klienta ds. HoReCa

    Selgros Cash&Carry   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: pozyskiwanie nowych klientów gastronomicznych na terenie Wielkopolski, utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów,...
  • Pracownik ds. rozwoju pracowników

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych pracowników Spółki, koordynacja uczestnictw pracowników w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych, nadzór nad procesem dokształcania pracowników, udział w tworzeniu programów rozwojowych dla...
  • Pracownik Działu Handlowego

    ALFA Sosnowscy   Nowa Wieś (pow. częstochowski, gm. Poczesna), ul. Kopalniana 8    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zatrudnimy pracownika do Działu Handlowego.
  • Mobilny Ekspert Komunikacyjny

    GRUPA PZU   Gliwice    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Wykonywanie oględzin uszkodzonych pojazdów wraz ze sporządzeniem opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody w pojeździe oraz wyliczenie jej wartości; Podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji kosztów likwidacji szkody; Przestrzeganie standardów i...
  • Manager rozwoju sprzedaży

    Caesar Vape s.r.o.   Kraków    praca mobilna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Cała Polska - Praca mobilna Twoimi kluczowymi obowiązkami będą: Prowadzenie dużych negocjacji biznesowych z nowymi klientami, wprowadzanie marki do sieci, zawieranie umów oraz udział w optymalizacji strategii cenowej naszej firmy; Bycie aktywnym na rynku w celu obsługi kluczowych transakcji...
  • Manager start-upu

    Caesar Vape s.r.o.   Niemcy    praca mobilna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Niemcy Twoimi kluczowymi obowiązkami będą: Prowadzenie dużych negocjacji biznesowych z kluczowymi dystrybutorami K/A i hurtowniami w Niemczech wprowadzanie marki do sieci, zawieranie umów oraz udział w optymalizacji strategii cenowej naszej firmy; Bycie aktywnym na rynku w celu obsługi...
  • Key Account Manager for CEE (m/f/d)

    DOLLE sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca mobilna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Area of operation: Central and Eastern Europe Your tasks at a glance: Control and management of the assigned accounts; Realization of the sales plan for your accounts in terms of sales and earnings; Customer loyalty and relationship management to ensure a strategic partnership and continuous account...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży Produktów Wellbeing

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Budowanie trwałych relacji z klientami biznesowymi poprzez regularne kontakty, spotkania oraz zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta. Aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych poprzez prowadzenie działań sprzedażowych (telefonicznie,...
  • Doradca klienta

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat   28,10 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu. Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, mail oraz połączenia telefoniczne. Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów. Udzielanie...
  • Doradca Klienta z językiem niemieckim

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Praca zdalna, hybrydowa lub z biura Jako część naszego zespołu będziesz odpowiadać na telefoniczne i pisemne zapytania od obecnych klientów dostawcy energii Vattenfall. Będziesz szukać informacji i udzielać pomocy w takich tematach, jak zmiana dostawcy energii elektrycznej, płatności na...
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Gdów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Sandomierz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Kłodzko    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Tarnów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Stalowa Wola    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
  • Doradca klienta zamożnego

    PKO Bank Polski   Piaseczno    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,identyfikujesz potrzeby klientów w zakresie inwestowania, oszczędzania, kredytowania oraz ubezpieczeń,nawiązujesz współpracę z klientami zamożnymi poprzez ich samodzielne pozyskiwanie i budowanie z nimi trwałych...
  • Doradca klienta zamożnego

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,identyfikujesz potrzeby klientów w zakresie inwestowania, oszczędzania, kredytowania oraz ubezpieczeń,nawiązujesz współpracę z klientami zamożnymi poprzez ich samodzielne pozyskiwanie i budowanie z nimi trwałych...
  • Doradca klienta zamożnego

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,identyfikujesz potrzeby klientów w zakresie inwestowania, oszczędzania, kredytowania oraz ubezpieczeń,nawiązujesz współpracę z klientami zamożnymi poprzez ich samodzielne pozyskiwanie i budowanie z nimi trwałych...
  • Nowa Deweloper sp. z o.o.
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    2 dni
    Do obowiązków Doradcy ds. nieruchomości mieszkaniowych należeć będzie: Sprzedaż mieszkań w biurze sprzedaży dewelopera, Obsługa klienta zgodnie z wewnętrznym procesem obsługi klienta Nowa Deweloper, Realizacja planów sprzedażowych, Prowadzenie spotkań doradczo - sprzedażowych, oraz...
  • Doradca Optyczny

    Super-Pharm   Stara Iwiczna    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior
    2 dni
    SUPEROFERTA OD SUPER-PHARM TO: profesjonalne doradztwo w doborze okularów w sposób podkreślający atuty twarzy, z uwzględnieniem wygody klienta i aktualnych trendów stylistycznych; udział we współtworzeniu standardów działania nowego obszaru biznesowego w dziale Optic; pomoc w dobraniu...
  • Doradca firm

    PKO Bank Polski   Nowy Targ    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,nawiązujesz współpracę z klientami z sektora małych i średnich przedsiębiorstw o przychodach rocznych ze sprzedaży do 15 mln PLN,opiekujesz się klientami instytucjonalnymi znajdującymi się w przypisanym...
  • Global Members Support Specialist with German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Inżynier Sprzedaży

    DTS System Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    (oddział ŁÓDŹ) Twoje zadania: Realizacja długo- i krótkofalowej polityki sprzedażowej firmy; Opracowywanie koncepcji dla danej inwestycji w zakresie Systemów Zabezpieczeń; Przygotowywanie zestawień urządzeń na postawie otrzymanej dokumentacji technicznej; Przygotowywanie ofert...
  • Inżynier Sprzedaży klimatyzacji i pomp ciepła

    Elektronika S.A.   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Opis stanowiska Do głównych zadań Inżyniera Sprzedaży należy pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych, (instalatorów, generalnych wykonawców, inwestorów B2B.) Wsparcie techniczne i doradztwo w doborze właściwych urządzeń dla potrzeb instalacji klimatyzacji czy pomp ciepła....
  • Business Development Specialist

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Czym będziesz się u nas zajmować? Aktywnie pozyskiwać nowych Klientów z obszaru usług rekrutacyjnych; Tworzyć i negocjować oferty dopasowane do indywidualnych potrzeb i oczekiwań Klienta; Budować i rozwijać relacje biznesowe z nowymi Klientami; Monitorować rynek i działania konkurencji;...
  • Inżynier Sprzedaży

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego; Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych; Wsparcie działu handlowego w obsłudze klienta oraz przygotowywanie ofert; Potwierdzanie dostępności towarów.
  • Product Owner / Produkt menadżer

    Drabpol sp. jawna   Mykanów, k. Częstochowy    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Przygotowanie marketingowe i dokumentacyjne produktów/usług do sprzedaży; Analiza rynków i konkurencji; Określanie rynków zbytów i ich wywoływanie; Opracowanie dokumentacji technicznej; Przygotowanie materiałów handlowych i marketingowych dla działu handlowego i...
  • Quality Engineer (Resident/Customer Support)

    ManpowerGroup   Niepołomice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Responsibilities: Analyses and operates according to various requirements (customers, LEONI, IATF, etc.) Acts internally and externally as a contact person (e.g. for customers and suppliers or QM/development/logistics issues) Daily coordination, allocation, and reporting (8D) of occurring errors...
  • Staff Site Reliability Engineer

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Work model: 3-4 days/week from the office in Warsaw, Poland What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków....
  • Concentrix
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Coral Travel Poland Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Poszukujemy entuzjastycznych, pozytywnie nastawionych osób lubiących podróże i różnorodność świata. Razem z nami zapewniaj ludziom wymarzone wakacje!
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - meble premium

    take me HOME   Warszawa, Duchnicka 3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa zamówień składanych przez stronę www oraz w showroomie marki (procedowanie, fakturowanie, informacja o statusie zamówienia, logistyka) Obsługa telefonicznych i mailowych zapytań (informacja o ofercie, wyceny) Utrzymywanie relacji z architektami wnętrz i pozyskiwanie nowych;...
  • Specjalista ds. reklamacji

    Blachotrapez Sp. z o.o.   Sękocin Nowy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: samodzielne rozpatrywanie reklamacji zgodnie z przyjętym w firmie standardem, raportowanie i analiza reklamacji, prowadzenie kontroli merytorycznej nad wewnętrznymi procesami produkcji pod kątem jakościowym i spełnienia norm, zapewnienie dostępności i...
  • Specjalista ds. ubezpieczeń komunikacyjnych

    AUTO-GAZDA MM Sp. z o.o.   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Aktywna sprzedaż pakietów ubezpieczeń, Profesjonalne doradztwo klientom i utrzymywanie długofalowej relacji z nimi, Kompletowanie dokumentacji, Raportowanie sprzedaży, Rozliczenia kasowe.
  • Specjalista ds. ofertowania

    JT S.A.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Miejsce pracy: Warszawa, Białołęka DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Ścisła współpraca z zespołem technicznym przy przygotowywaniu budżetów ofertowych; Analiza dokumentacji technicznej oraz sprawdzanie kompletności pod względem wymaganych rozwiązań technicznych; Przygotowywanie...
  • Handlowiec / Specjalista ds. sprzedaży mebli włoskich

    Marion Sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Opieka nad salonem meblowym o powierzchni ~1000 m2; Planowanie i współtworzenie odpowiedniej ekspozycji meblowej; Identyfikowanie potrzeb klientów, przygotowywanie ofert, wycen, zamówień; Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta; Koordynacja i nadzór nad zamówieniami;...
  • Asystent ds. Obsługi Bezpośredniej

    Szpital Medicover   Warszawa, al. Rzeczpospolitej 5    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie
    2 dni
    Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa pacjentów, czyli: umawianie wizyt, przekierowywanie pacjentów na odpowiedni oddział, pomoc w korzystaniu z naszych usług, informowanie o możliwościach dotyczących usług Medicover, pobieranie płatności. Poszukujemy osoby, która...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Sprzedaży

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: przygotowanie i prowadzenie ekonomicznie uzasadnionej sprzedaży nieruchomości; organizacja procesów sprzedaży poprzez ich dostosowanie do aktualnej sytuacji rynkowej; przygotowanie, organizacja i prowadzenie postępowań na sprzedaż...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Sprzedaży

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: przygotowanie i prowadzenie ekonomicznie uzasadnionej sprzedaży nieruchomości, analizowanie lokalnych rynków nieruchomości oraz współpracę z rzeczoznawcami majątkowymi w celu wyboru optymalnej dla danej nieruchomości strategii...
  • Młodszy Trener ds. Relacji z Pacjentem​

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: prowadzenie szkoleń w zakresie sprzedaży i obsługi Pacjenta w powierzonym regionie, bieżąca analiza potrzeb szkoleniowo-rozwojowych, stała współpraca z Koordynatorami Zespołów Obsługi Pacjentów, rekomendowanie i wdrażanie dodatkowych działań mających na celu wzrost...
  • Doradca Klienta ds. HoReCa

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Wawer    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze...
  • specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    nawiązywanie nowych kontaktów, obsługa inwestycji wielkopowierzchniowych (szkoły, biurowce, hotele itp.), prezentacja systemów do sterowania ogrzewaniem grzejnikowym, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, praca w biurze i w terenie.
  • Przedstawiciel handlowy ds. HoReCa

    Selgros Cash&Carry   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze...
  • Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    (popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
  • Handlowiec / Doradca Klienta

    Klimek i Klimek Sp z o.o. SK   Janki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do zadań konsultanta handlowca należy: obsługa handlowo-projektowa zapytań i klientów salonu drzwi, szafy i kuchni; opieka nad bieżącymi kontaktami handlowymi; wykonywanie ofert i opieka nad nimi; praca w zespole sympatycznych osób. proponujemy atrakcyjny produkt z 27 letnią tradycją...
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 6 100 zł brutto/mies.
    2 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.