Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1176

  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Bielsko-Biała, CH Sfera    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży samochodów nowych

    Bołtowicz Sp. J.   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    prowadzenie sprzedaży samochodów nowych; realizacja powierzonych celów ilościowych oraz jakościowych, aktywne pozyskiwanie i obsługa Klientów, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo w zakresie produktów i usług powiązanych, utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, budowanie...
  • Specjalista ds. Serwisu

    WIRTGEN POLSKA Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert usług serwisowych; Rozliczanie protokołów serwisowych oraz czasu pracy serwisantów; Wystawianie faktur sprzedaży usług serwisowych; Wsparcie Koordynatora Serwisu; Przygotowywanie ofert usług serwisowych; Organizacja transportów...
  • Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

    SEWERA POLSKA CHEMIA Ireneusz Wolak   Tarnowskie Góry    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo / o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: profesjonalna obsługa Klienta; prawidłowe i sprawne ewidencjonowanie sprzedaży na kasach fiskalnych; telefoniczne oraz mailowe przyjmowanie zamówień; wykładanie towaru na półki; dbałość o czystość na sali sprzedaży; Wymagania: minimum średnie wykształcenie; umiejętność...
  • Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

    SEWERA POLSKA CHEMIA Ireneusz Wolak   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo / o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: profesjonalna obsługa Klienta; prawidłowe i sprawne ewidencjonowanie sprzedaży na kasach fiskalnych; telefoniczne oraz mailowe przyjmowanie zamówień; Wymagania: minimum średnie wykształcenie; umiejętność obsługi kasy fiskalnej; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; mile...
  • Menedżer ds. Rozwoju

    Klient portalu Praca.pl   Rzeszów    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Bieżąca obsługa klientów; Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień; Tworzenie ofert handlowych oraz analiz sprzedaży; Organizacja transportu do klienta; Wprowadzanie danych do systemu oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; Dobra organizacja pracy; Zaangażowanie i...
  • Inżynier ds. Techniczno-Handlowych

    ENIGMA Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Jutrzenki 118    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje obowiązki: Wsparcie przedsprzedażowe produktów, analiza techniczna potrzeb klienta; Pomoc w przygotowaniu ofert i wycenie produktów; Prowadzenie prezentacji, adaptacja rozwiązań pod wymagania klientów; Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami i partnerami;
  • Ekspert / Ekspertka ds. produktów ubezpieczeniowych

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   Nowy Targ    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu
    1 dni
    Odpowiedzialny będziesz za: Aktywne pozyskiwanie Klientów. Utrzymywanie długofalowych relacji z dotychczasowymi Klientami. Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie rozmów sprzedażowych. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku. Oczekujemy od Ciebie: Doświadczenia w sprzedaży lub...
  • Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 600 - 6 200 zł brutto/mies.
    1 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.
  • Pracownik Recepcji Salonu Sprzedaży

    TOYOTA & LEXUS ROMANOWSKI   Radom, Kielecka 68/70    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Prowadzenie recepcji firmy (telefony, korespondencja, umawianie kalendarza wizyt, etc.) Witanie oraz obsługa klientów salonu z zachowaniem najwyższych standardów marki; Dbanie o prawidłowy obieg informacji między działami i pracownikami; Dbanie o prawidłowy obieg...
  • Przedstawiciel handlowy (Język włoski)

    SP EUROPE Sp. z o.о.   Pruszków    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    OBOWIĄZKI: pozyskiwanie nowych klientów; prezentacja oferty firmy; promocja usług i towarów firmy; negocjowanie warunków długoterminowej współpracy; uczestnictwo w wystawach tematycznych (Automotive)
  • Przedstawiciel Firmy

    Selgros Cash&Carry   Piaseczno, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów.
  • Przedstawiciel Handlowy – Instalacje Sanitarne

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    praca na terenie województwa śląskiego, siedziba firmy znajduje się w Katowicach;
  • Handlowiec działu zakupu owoców

    Klient portalu Praca.pl   Warka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Pozyskiwanie nowych dostawców ( głównie jabłek ) Budowanie bazy kontrahentów; Zakup owoców i warzyw; Podtrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami; Kontrola jakości towarów; Współpraca z działem sprzedaży;
  • US Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like: Upon collection and reconciliation of insurance documentation, identifying and resolving inconsistencies; Making analytical recommendations and interpretations of received data; Ensuring data accuracy from vendors; Working closely with internal teams to deliver excellent...
  • Spedytor międzynarodowy

    Schenker sp z o.o.   Świnoujście, Western Pomerania    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Realizacja zleceń transportowych w drogowym ruchu międzynarodowym, Utrzymywanie relacji z klientami firmy, Wyszukiwanie nowych okazji biznesowych oraz aktywne wsparcie dla procesu sprzedażowego, Rozbudowywanie i utrzymanie bazy podwykonawców, Doskonalenie procesów...
  • Sprzedawca / Architekt / Projektant w Salonie Łazienek

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Oczekiwania: Warunek konieczny - znajomość programu CAD-DECOR lub innych podobnych programów, wiedza i umiejętności z zakresu aranżacji wnętrz, mile widziany zmysł estetyczny i znajomość trendów, znajomość branży łazienkowej, umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z...
  • Holcim Polska S.A
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Kontrola należności i wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności Udział w procesie oceny zdolności kredytowej kontrahentów, kontrola przyznanych limitów kredytowych; Monitorowanie i egzekwowanie zabezpieczeń wynikających ze współpracy na...
  • Holcim Polska S.A
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Kontrola należności i wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności Udział w procesie oceny zdolności kredytowej kontrahentów, kontrola przyznanych limitów kredytowych; Monitorowanie i egzekwowanie zabezpieczeń wynikających ze współpracy na...
  • Invelo Energy Sp. z o.o. Sp. k.
    specjalista mid / junior / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych produktami z branży OZE. Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych klientom. Doradztwo techniczne dotyczące zastosowania pomp ciepła i fotowoltaiki. Realizacja planów sprzedażowych i osiąganie założonych celów...
  • Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat   28,00 - 30,00 zł / godz. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    1 dni
    Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy zdalnej niezbędna jest duża samodyscyplina, zaangażowanie i determinacja; Ma duże...
  • Energomix S.A
    specjalista mid / junior / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje codzienne zadania: aktywne działania terenowe, ofertowanie oraz sprzedaż energii elektrycznej i gazu ziemnego, OZE do klientów B2B;
  • MS SPINEX
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Profesjonalne doradztwo techniczno -handlowe z zakresu obróbki skrawaniem. Wdrażanie nowych rozwiązań. Aktywna sprzedaż narzędzi skrawających. Realizacja założonych celów sprzedażowych. Bieżący kontakt z klientem i pozyskiwanie nowych w regionie obsługi.
  • Przedstawiciel Handlowy

    ODMET S.A.   mazowieckie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 15 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Za co będziesz odpowiedzialny/a: Opieka i stały kontakt z istniejącymi już klientami firmy, Pozyskiwanie nowych klientów, Przygotowywanie indywidualnych ofert, Negocjowanie transakcji i umów handlowych, Zbieranie i przekazywanie informacji dotyczących rynku lokalnego do działu handlowego...
  • Formanway
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Aktywna sprzedaż produktów premium firmy (zarówno nowych urządzeń jak i umów serwisowych) na powierzonym terenie (ustalonym w zależności od miejsca zamieszkania) Identyfikowanie możliwości sprzedażowych, przygotowanie ofert handlowych, prezentowanie ich Klientom oraz prowadzenie...
  • Foundever
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta,...
  • Foundever
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim i angielskim

    ManpowerGroup   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Codzienna obsługa klientów – telefoniczna oraz mailowa; Terminowe odpowiadanie na zapytania i prośby klienta; Weryfikacja obiegu dokumentów; Współpraca z innymi działami w zakresie realizowania potrzeb klientów; Wsparcie działu handlowego oraz innych działów firmy; Udział w...
  • Młodszy Specjalista ds. administracyjno-medycznych

    Stomia24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Telefoniczna obsługa pacjentów, rozpoznawanie ich potrzeb oraz wsparcie w wyborze produktów oraz pomoc w realizacji wniosków na zaopatrzenie w wyroby medyczne. Udzielanie pacjentom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)

    Selgros Cash&Carry   Długołęka, k. Wrocławia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Doradca klienta z jęz. angielskim - popularny sklep odzieżowy

    Concentrix   Katowice    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   28,10 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat, Pozytywne,...
  • Doradca / Doradczyni Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje obowiązki: telefoniczna, mailowa i czatowa obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce,...
  • Customer Service Specialist

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the job Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the team to ensure high quality customer service. You will...
  • Customer Service Specialist - Danish Speaker

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the job: Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the team to ensure high quality customer service. You...
  • Customer Support Specialist with German

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Handling incoming calls in German. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
  • Specjalista / Specjalistka ds. zakupów

    AURA HERBALS sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 200 - 6 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Identyfikacja potencjalnych dostawców, składanie zapytań ofertowych, analiza otrzymanych ofert i nadzór nad zamówieniami; Nadzór nad zamówieniami realizowanymi przez dostawców pod kątem terminowości ich realizacji, cen, oraz zamawianych ilości; Monitoring rynku pod kątem trendów, cen i...
  • Specjalista ds. sprzedaży – jęz. niemiecki

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert handlowych, miesięcznych budżetów oraz cenników dla obsługiwanych klientów; Koordynowanie procesu realizacji zamówienia handlowego – przyjęcie zamówienia, zorganizowanie wysyłki towaru do klienta, przygotowanie dokumentów związanych z...
  • Specjalista ds. sprzedaży

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację założonych celów sprzedażowych; obsługę stałych klientów; nawiązywanie relacji z nowymi klientami; realizację planów sprzedażowych; przygotowywanie ofert handlowych; profesjonalną obsługę techniczną klientów.
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Konsorcjum Stali S.A.   Warszawa, Ursus    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: sprzedaż wyrobów hutniczych i usług firmy; utrzymanie i rozwój stałych relacji z klientami; praca w dziale sprzedaży/ prace biurowe;
  • Specjalista ds. Sprzedaży z j. angielskim

    FOB-Decor. Sp. z o.o.   Turza (pow. zawierciański, gm. Łazy)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa i utrzymywanie stałych relacji z dotychczasowymi klientami handlowymi firmy (branża opakowaniowa), Skuteczne pozyskiwanie klientów handlowych, Efektywna realizacja planów sprzedażowych, Tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Logwin Poland Sp. z o.o.   Piaseczno    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? Kontakt telefoniczny z potencjalnym klientem usług spedycji morskiej, lotniczej i kolejowej oraz budowanie relacji Realizacja planów sprzedażowych Współpraca z Reprezentantem Handlowym, z którym będziesz pracować w zespole Tworzenie i weryfikacja baz danych,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń w Wydziale Finansowo-Księgowym

    Bank Spółdzielczy w Karczewie   Karczew    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Realizacja polityki (zasad) rachunkowości Banku; Stosowanie procedur księgowych, zasad sprawnego obiegu dokumentów, czynny udział w ich aktualizacji; Kontrola dokumentów i ewidencji księgowej; Obsługa elektronicznych rozliczeń bankowych w systemie ELIXIR, SORBNET, ExpressELIXIR oraz CardOn;...
  • Młodszy Specjalista ds. Zakupów.

    Autostrada Eksploatacja S.A.   Poznań, ul. Głogowska 431    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: analizowanie rynku dostawców, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen i odpowiedzialność za zakup materiałów, przygotowywanie i monitoring zamówień do dostawców, kontrolowanie zgodności dostaw z warunkami umów, udział w inwentaryzacjach...
  • Młodszy specjalista ds. sprzedaży

    PKP Intercity Remtrak Sp. z o.o.   Opoczno    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Opis stanowiska rejestrowanie i modyfikowanie zleceń klientów w systemie, prowadzenie bieżącej dokumentacji sprzedaży, budowanie relacji z istniejącymi partnerami, raportowanie wyników działu sprzedaży, współpraca z kierownikami działu sprzedaży i kontraktacji.
  • Młodszy specjalista ds. exportu

    EURODRUT Sp. z o.o.   Tarnowo Podgórne    praca zdalna / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: Bieżąca obsługa zagranicznych klientów Współpraca z innymi działami firmy w powyższym zakresie (logistyka, marketing, zakupy, księgowość) Tworzenie ofert handlowych; Udział w targach i imprezach handlowych; Poszerzanie grupy kontrahentów zagranicznych Organizacja wysyłek...
  • Polenergia Fotowoltaika S.A.
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat   15 000 - 20 000 zł netto (+VAT)/mies.
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Działania sprzedażowe w największej prywatnej organizacji na rynku energii w Polsce; Doradztwo w zakresie energetyki i sprzedaż wysokiej klasy, kompleksowego produktu, unikatowego na rynku; Budowanie relacji długoterminowej z Klientami;
  • Doradca Klienta ds. HoReCa

    Selgros Cash&Carry   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze...
  • Doradca Klienta ds. HoReCa

    Selgros Cash&Carry   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: pozyskiwanie nowych klientów gastronomicznych na terenie Wielkopolski, utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów,...
  • Pracownik ds. rozwoju pracowników

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych pracowników Spółki, koordynacja uczestnictw pracowników w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych, nadzór nad procesem dokształcania pracowników, udział w tworzeniu programów rozwojowych dla...
  • Pracownik Działu Handlowego

    ALFA Sosnowscy   Nowa Wieś (pow. częstochowski, gm. Poczesna), ul. Kopalniana 8    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zatrudnimy pracownika do Działu Handlowego.

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.