Specjalista ds. reklamacji

Blachotrapez Sp. z o.o.
Sękocin Nowy
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
2 dni temu

Jesteśmy #BlachotrapezTeam! Z nami poczujesz, że Twoja praca ma znaczenie, znajdziesz wsparcie w działaniu i wiele ciekawych wyzwań. Satysfakcja naszych Pracowników jest dla nas bardzo ważna. To dla nich tworzymy miejsce, w którym:  

  • dzień zaczyna się od uśmiechu na twarzy a kończy z satysfakcją, 
  • pracownikom się przewodzi a nie nimi zarządza, 
  • rozmawia się o faktach a nie o plotkach, 
  • nie ocenia się za poglądy a za faktyczny wkład.

Nasza kultura organizacyjna została wyróżniona przez Instytut Great Place to Work Polska tytułem Najlepszego Miejsca Pracy w Polsce. Jesteśmy dumni, że nasze działania w tworzeniu świetnego miejsca pracy dla wszystkich spotykają się z takim uznaniem.  

Dziś chcielibyśmy zaprosić do naszego Zespołu w zakładzie produkcyjnym w Sękocinie Nowym:

Specjalista ds. reklamacji
Miejsce pracy: Sękocin Nowy
Do Twoich zadań będzie należało: 
  • samodzielne rozpatrywanie reklamacji zgodnie z przyjętym w firmie standardem, 
  • raportowanie i analiza reklamacji, 
  • prowadzenie kontroli merytorycznej nad wewnętrznymi procesami produkcji pod kątem jakościowym i spełnienia norm, 
  • zapewnienie dostępności i poprawności metrologicznej przyrządów kontrolno-pomiarowych, 
  • bieżąca i okresowa kontrola kosztów działań reklamacyjnych.
Od Idealnego Kandydata oczekujemy: 
  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, 
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel), 
  • umiejętności czytania rysunku technicznego, 
  • kreatywności i samodzielności oraz dobrej organizacji pracy, 
  • dbałości o terminowość wykonywanych zadań, 
  • nastawienia na rozwój i nowe wyzwania, 
  • umiejętności pracy zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami, 
  • umiejętności pracy pod presją czasu, 
  • komunikatywności, 
  • braku przeciwwskazań do pracy na wysokościach.
Naszym Pracownikom oferujemy: 
  • atrakcyjne wynagrodzenie i pracę w rozpoznawalnej w Polsce i na świecie, prężnie rozwijającej się firmie, 
  • stabilne zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość intensywnego rozwoju zawodowego, 
  • bogaty pakiet benefitów (m.in. pakiet medyczny, dofinansowane przez Pracodawcę ubezpieczenie grupowe, zniżki pracownicze),
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, 
  • przyjazną i otwartą atmosferę pracy w miejscu, gdzie Ludzie są najważniejsi.
Jeśli ta oferta odpowiada na Twoje oczekiwania – zapraszamy Cię do naszego Zespołu! 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Blachotrapez Sp. z o.o.

Nasza praca to bezpieczne i trwałe dachy dla tysięcy rodzin w Polsce i na całym świecie. Dlatego zawsze dajemy z siebie wszystko.

Łączymy doświadczenie i precyzję z ogromną pasją i chęcią ciągłego rozwoju, dzięki którym możemy wyznaczać nowe standardy w branży. Jednak podstawową wartością, niezmienną od lat, jest dla nas zaufanie naszych klientów. To dla Was i dzięki Wam tworzymy niezawodne i piękne dachy, które stanowią ukoronowanie marzeń o własnym domu.

Podobne oferty

  • Pracownik Działu Reklamacji

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów. Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi poszczególnych zgłoszeń...
  • Specjalista ds. Obsługi Reklamacji

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje obowiązki to: Przetwarzanie i analiza skarg klientów oraz podejmowanie decyzji o ich rozwiązaniu (naprawa, wymiana, zwrot pieniędzy, czy odrzucenie). Dokładne prowadzenie dokumentacji reklamacji i komunikacja z klientami. Śledzenie i zarządzanie czasem rozpatrywania skarg. Zapewnienie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Specjalista ds. obsługi zamówień i reklamacji

    SypialniaPlus sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Komunikacja z dostawcami oraz obszarem łańcucha dostaw i logistyki. Monitorowanie stanu realizacji zamówień, ich potwierdzeń, terminów dostaw. Wdrażanie instrukcji, zasad i procedur dotyczących zamówień. Zarządzanie dokumentacją związaną z zamówieniami. Przyjmowanie, ewidencja i...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Nextbike Polska S.A. w restrukturyzacji   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie   27,70 - 28,50 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Co będziesz robił/a? Rozkminisz wszelkie pytania klientów, czy to przez telefon, e-mail, czy czat online. Będziesz czempionem w tłumaczeniu, jak korzystać z rowerów, o co w tym chodzi i o co jeszcze klienci pytają. Złóż reklamację? Spoko, będziesz rozgrywać te sprawy jak prawdziwy...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja)

    Selgros Cash&Carry   Siedlce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Koordynator ds. Jakości Usług

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Monitorowanie zgłoszeń reklamacyjnych na usługi świadczone przez firmy zewnętrzne (transport, montaż); Wsparcie pracy salonów w procesach reklamacyjnych w zakresie problematyki związanej z usługami świadczonymi przez firmy zewnętrzne; Kontrola nad jakością...