Narodowy Bank Polski jest bankiem centralnym Rzeczypospolitej Polskiej. Jego zadania są określone w Konstytucji RP, ustawie o Narodowym Banku Polskim i ustawie Prawo bankowe.
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: monitorowanie zaawansowanych systemów bezpieczeństwa przy pomocy m. in. systemu klasy SIEM w ruchomym rozkładzie czasu pracy, wykrywanie, reakcja, klasyfikacja i kategoryzacja incydentów, które stwarzają prawdopodobieństwo zakłócenia...
Do głównych obowiązków pracownika należeć będzie: administrowanie systemami zabezpieczeń: elektronicznych, mechanicznych, monitoringu, kontroli dostępu, zapewnienie bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, prowadzenie dokumentacji dla administrowanych systemów zabezpieczeń,...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: monitorowanie zaawansowanych systemów bezpieczeństwa przy pomocy m. in. systemu klasy SIEM w ruchomym rozkładzie czasu pracy, wykrywanie, reakcja, klasyfikacja i kategoryzacja incydentów, które stwarzają prawdopodobieństwo zakłócenia...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: administrowanie systemami bezpieczeństwa teleinformatycznego, rekomendowanie zabezpieczeń teleinformatycznych adekwatnych do zidentyfikowanych zagrożeń i podatności eksploatowanych systemów teleinformatycznych, udział w opracowywaniu i...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: monitorowanie zaawansowanych systemów bezpieczeństwa przy pomocy; m. in. systemu klasy SIEM w ruchomym rozkładzie czasu pracy, wykrywanie, reakcja, klasyfikacja i kategoryzacja incydentów, które stwarzają prawdopodobieństwo zakłócenia...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: zbieranie i analiza wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych do rozwiązań IT, weryfikacja i przekładanie potrzeb oraz wymagań biznesowych na propozycje rozwiązań informatycznych, analiza procesów biznesowych organizacji z perspektywy...
Do podstawowych zadań departamentu należy: opracowywanie metod zarządzania ryzykiem finansowym (w tym systemu limitów inwestycyjnych) związanym z inwestycjami rezerw dewizowych, analizy wiarygodności finansowej kontrahentów NBP, bieżące monitorowanie ekspozycji na poszczególne rodzaje...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: przeprowadzanie kontroli formalno-rachunkowej dowodów księgowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych w zakresie zakupu i sprzedaży towarów i usług, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, uzgadnianie kont księgowych...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionych obszarów i obiektów Centrali Narodowego Banku Polskiego w Warszawie, ochrona obiektów przed dostępem do nich osób nieuprawnionych, ochrona mienia przed kradzieżą,...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: sporządzanie planu kosztów działania NBP i amortyzacji oraz sprawozdań z jego realizacji, monitorowanie wykonania limitów oraz budżetów departamentów oraz jednostek organizacyjnych, opracowywanie analiz dotyczących kosztów wybranych...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: udział w pracach rozwojowych dotyczących systemu korowego i systemów współpracujących, zbieranie i dokumentowanie wymagań biznesowych, opiniowanie dokumentacji projektowej, udział w testach nowych rozwiązań, bieżący nadzór merytoryczny...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: interpretacja i analiza przepisów prawa podatkowego na potrzeby NBP, monitowanie zmian, w tym ich projektów, w przepisach prawa podatkowego oraz w zakresie interpretacji tych przepisów przez organy podatkowe i sądy, wraz z analizą ich...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: zapoznawanie się i analizowanie rozwiązań przyjętych w systemach płatności, systemach rozliczeń i systemach rozrachunku papierów wartościowych, w tym m. in. w systemie TARGET2 i TARGET2 Securities, udział w pracach dotyczących rozwoju...
Do głównych zadań pracowników należeć będzie: analiza wiarygodności kredytowej kontrahentów, ocena jakości zabezpieczeń w operacjach dostarczających płynność krajowemu sektorowi bankowemu, zarządzanie portfelem zabezpieczeń.