Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.
Zadania: obsługa Klientów w zakresie przyjmowania zgłoszeń i reklamacji (telefonicznych i pisemnych), zakresie technicznych i specjalistycznych zagadnień związanych z obsługą Klientów biznesowych.
Osoby zatrudnione na ww. stanowisku będą odpowiedzialne za obsługę połączeń przychodzących od klientów biznesowych, m.in.: informowanie klientów sieci nt. funkcjonowania usług operatora; przyjmowanie zgłoszeń o usterkach; wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja; rozpatrywanie...
Zadania: obsługa Klientów w zakresie przyjmowania zgłoszeń o awariach i uszkodzeniach (Call Center), rozwiązywanie problemów związanych z internetem, telewizją, dosprzedaż usług podczas kontaktu klienta z infolinią – ruch przychodzący (system premiowy), współpraca z komórkami technicznymi.
obsługa połączeń przychodzących klientów biznesowych, bieżąca pomoc klientom w zakresie reklamacji, faktur, usług firmy, udzielanie informacji o ofercie firmy.
Analiza procesów biznesowych - Analityczne wspieranie działań rozwojowych w obszarze obsługi klienta, Nadzorowanie przygotowywania dokumentacji projektowej, Nadzorowanie oraz koordynowanie pracy zespołu projektowego po stronie obsługi klienta, Wsparcie oraz szkolenia użytkowników systemu.
Osoby zatrudnione na ww. stanowisku będą odpowiedzialne za obsługę połączeń przychodzących od klientów biznesowych, m.in.: informowanie klientów sieci nt. funkcjonowania usług operatora; przyjmowanie zgłoszeń o usterkach; wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja; rozpatrywanie...
studenci studiów zaocznych lub wieczorowych: kierunek telekomunikacja, informatyka, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, mile widziana znajomość architektury i działania sieci GSM, kreatywność, wysoka kultura osobista.
Osoby zatrudnione na ww. stanowisku będą odpowiedzialne za obsługę połączeń przychodzących od klientów sieci, m.in.: informowanie klientów sieci nt. funkcjonowania usług operatora; przyjmowanie zgłoszeń o usterkach; wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja; rozpatrywanie...
informowanie klientów sieci o usługach operatora, pomoc techniczna w zakresie użytkowania usług oraz aparatów telefonicznych, wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja, wstępne rozpatrywanie reklamacji, oferowanie dodatkowych usług dostępnych dla klienta, aktywacja bądź deaktywacja...
organizacja i obsługa sekretariatu, planowanie i prowadzenie działań organizacyjnych, mających na celu usprawnienie pracy przełożonego, opracowywanie pism i prezentacji, organizowanie obsługa spotkań, prowadzenie korespondencji, zapewnienie podstawowej obsługi administracyjno biurowej w tym...