Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki , pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
Zakres obowiązków: Przygotowanie koncepcji architektonicznych, Przygotowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej, Sporządzanie dokumentacji projektowej w zgodzie z obowiązującymi przepisami, Rozwiązywanie problemów projektowych, Przygotowywanie dokumentacji w branży architektonicznej, tj....
Zakres obowiązków: Certyfikacja BREEAM dla obiektów przemysłowych, Opracowywanie oraz nadzór nad dokumentacją pod względem wymogów certyfikacji, Koordynacja przepływu informacji, Współpraca z Inwestorem, Projektantem i podwykonawcami w zakresie Certyfikacji, Przeprowadzanie inspekcji na...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B
1397 dni
Zakres obowiązków: Koordynacja prac budowlanych, Uczestnictwo w odbiorach, kontrola i rozliczanie prac podwykonawców, Prowadzenie zamówień sprzętu i materiałów z uwzględnieniem harmonogramu, Kontakt z klientem, Znajomość programów MS Office i AutoCad, Prawo jazdy kat. B, Znajomość...
Zakres obowiązków: Prowadzenie analiz dokumentacji technicznej, Wykonywanie przedmiarów w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej na podstawie projektów, Optymalizacja kosztów w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej na etapie przygotowania oferty, Sporządzanie i przesyłanie zapytań...
Zakres obowiązków: Prowadzenie analiz dokumentacji technicznej, Wykonywanie przedmiarów w zakresie branży elektrycznej na podstawie projektów, Optymalizacja kosztów w zakresie branży elektrycznej na etapie przygotowania oferty, Sporządzanie i przesyłanie zapytań ofertowych, Weryfikowanie...
Zakres obowiązków: Prowadzenie analiz dokumentacji technicznej, Wykonywanie przedmiarów w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej na podstawie projektów, Optymalizacja kosztów w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej na etapie przygotowania oferty, Sporządzanie i przesyłanie zapytań...
Zakres obowiązków: koordynacja prac budowlanych, uczestnictwo w odbiorach, kontrola i rozliczanie prac podwykonawców, prowadzenie zamówień sprzętu i materiałów z uwzględnieniem harmonogramu.
Zakres obowiązków: Analiza stanu formalno-prawnego gruntów; Kontakty z administracją; Opracowywanie raportów podsumowujących prowadzone działania; Wspomaganie Lead Acquisition Managerów w bieżących obowiązkach; Prace biurowe.
Zakres obowiązków: Nadzór i kontrola nad realizacją robót budowlanych, Prowadzenie robót zgodnie z projektem i harmonogramem, Nadzorowanie i współpraca z podwykonawcami i dostawcami, Realizacja prac w terminie, zgodnie z budżetem i przy uwzględnieniu przepisów BHP; Prowadzenie dokumentacji budowy.
Zakres obowiązków: aktualizacja, kontrola i uczestnictwo w tworzeniu budżetu, kontrola faktur i wszelkich zobowiązań pod kątem formalno-rachunkowym, a także pod kątem zgodności z umowami i pełnomocnictwami, rozliczanie podwykonawców, zwalnianie kaucji, prowadzenie ewidencji kosztów i...
Zakres obowiązków: Analiza dokumentacji projektowej i koordynacja prac ofertowych, Zarządzanie zespołem, podział zadań. Zapewnienie realizacji procesu w założonym terminie, Uczestnictwo w przygotowaniu wycen. Samodzielna wycena robót budowlanych w ramach danej oferty, Prowadzenie negocjacji...
Zakres obowiązków: Przygotowanie koncepcji architektonicznych, Przygotowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej, Sporządzanie dokumentacji projektowej w zgodzie z obowiązującymi przepisami, Rozwiązywanie problemów projektowych, Przygotowywanie dokumentacji w branży architektonicznej, tj....
Zakres obowiązków: Uczestnictwo w przygotowaniu produkcji, Prowadzenie negocjacji i wybór podwykonawców w zakresie elektrycznym i teletechnicznym, Weryfikowanie dokumentacji projektowej, Sporządzanie harmonogramów robót, Nadzorowanie prac podwykonawców w zakresie instalacji teletechnicznych,...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1406 dni
Zakres obowiązków: Koordynacja prac budowlanych, Uczestnictwo w odbiorach, kontrola i rozliczanie prac podwykonawców, Prowadzenie zamówień sprzętu i materiałów z uwzględnieniem harmonogramu, Kontakt z klientem, Znajomość programów MS Office i AutoCad, Prawo jazdy kat. B, Znajomość...