Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki , pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
Zakres obowiązków: Wyszukiwanie i pozyskiwanie atrakcyjnych terenów inwestycyjnych dla branży logistycznej i produkcyjnej, Prowadzenie negocjacji z właścicielami gruntów i firmami pośredniczącymi, współpraca z urzędami administracji publicznej, Badanie stanu formalno-prawnego gruntów,...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1411 dni
Zakres obowiązków: Nadzór nad placem budowy, Nadzór nad kadrą inżynierską, siłami własnymi i podwykonawcami, Sporządzanie obmiaru postępu robót, Prowadzenie prac w zgodzie z przyjętym harmonogramem i budżetem, koordynacja zamówień i dostaw materiałów, Kontrola i dokumentacja...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B
1411 dni
Obowiązki: Sporządzanie budżetu i harmonogramu inwestycji, Koordynacja procesu ofertowania podwykonawców, Zarządzanie projektem od strony technicznej i finansowej, Współpraca z Kierownikiem Budowy, Nadzór nad sporządzaniem dokumentacji powykonawczej budowy, Przygotowanie obiektu do...
Zakres obowiązków: Koordynacja i nadzór nad projektami budowlanymi realizowanymi z pozycji generalnego wykonawcy, Realizacja projektów w zakresie budownictwa przemysłowego (hale produkcyjne i magazynowe), Prowadzenie kontroli technicznej, organizacyjnej i finansowej projektów, Współpraca z...
Zakres obowiązków: Analiza stanu formalno-prawnego gruntów; Kontakty z administracją; Opracowywanie raportów podsumowujących prowadzone działania; Wspomaganie Lead Acquisition Managerów w bieżących obowiązkach; Prace biurowe.
Zakres obowiązków: Zarządzanie działem prawnym. Wsparcie działu technicznego w zakresie sporządzania, oceny i rozwiązywania umów, Sporządzanie draftów umów, aneksów, Prowadzenie negocjacji z dostawcami i podwykonawcami w zakresie zapisów umów, Nadzorowanie procesu zawierania umów i...
Zakres obowiązków: nadzorowanie prac w zakresie robót elektrycznych, nadzorowanie firm podwykonawczych, przygotowanie budżetu i harmonogramu, weryfikacja dokumentacji, sporządzanie ofert i prowadzenie negocjacji, przygotowanie raportów z prowadzonych prac.
Zakres obowiązków: Prowadzenie robót w zakresie sanitarnym (instalacje wewnętrzne), Nadzór nad prowadzaniem robót zgodnie z umową, projektem i harmonogramem, Optymalizacja kosztów i zasobów w tym również analiza projektów przetargowych, budowlanych, wykonawczych, Przygotowywanie ofert...
Zakres obowiązków: koordynacja prac budowlanych, uczestnictwo w odbiorach, kontrola i rozliczanie prac podwykonawców, prowadzenie zamówień sprzętu i materiałów z uwzględnieniem harmonogramu.
Zakres obowiązków: Praca w zespole projektowym; Przygotowywanie specyfikacji projektowych; Przygotowywanie dokumentacji technicznej; Przegląd dokumentacji urządzeń; Rozwiązywanie problemów technicznych;
Zakres obowiązków: Analiza stanu formalno-prawnego gruntów; Kontakty z administracją; Opracowywanie raportów podsumowujących prowadzone działania; Wspomaganie Lead Acquisition Managerów w bieżących obowiązkach; Prace biurowe.
Zakres obowiązków: Nadzór i kontrola nad realizacją robót budowlanych, Prowadzenie robót zgodnie z projektem i harmonogramem, Nadzorowanie i współpraca z podwykonawcami i dostawcami, Realizacja prac w terminie, zgodnie z budżetem i przy uwzględnieniu przepisów BHP; Prowadzenie dokumentacji budowy.
Zakres obowiązków: aktualizacja, kontrola i uczestnictwo w tworzeniu budżetu, kontrola faktur i wszelkich zobowiązań pod kątem formalno-rachunkowym, a także pod kątem zgodności z umowami i pełnomocnictwami, rozliczanie podwykonawców, zwalnianie kaucji, prowadzenie ewidencji kosztów i...
Zakres obowiązków: Analiza dokumentacji projektowej i koordynacja prac ofertowych, Zarządzanie zespołem, podział zadań. Zapewnienie realizacji procesu w założonym terminie, Uczestnictwo w przygotowaniu wycen. Samodzielna wycena robót budowlanych w ramach danej oferty, Prowadzenie negocjacji...