CCC S.A. jest jednym z największych producentów obuwia i jedną z najszybciej rozwijających się spółek obuwniczych w Europie. Poprzez swoją spółkę zależną eobuwie.pl SA, Grupa CCC jest również liderem e-commerce na rynku obuwia w Europie Środkowo-Wschodniej. Grupa CCC posiada blisko 1.000 salonów, o powierzchni przekraczającej blisko 550 tys. mkw w 19 krajach w Europie i poza nią. Modne i atrakcyjne cenowo produkty oferowane są klientom w Polsce, Czechach, Słowacji, Niemczech, Austrii, Słowenii, Chorwacji, Węgrzech, Bułgarii, Serbii, Rosji, Ukrainy, Rumunii, Litwy, Łotwy, Estonii, Mołdawii, Grecji i Szwecji. Grupa CCC posiada własną fabrykę butów skórzanych, zatrudnia ponad 12 000 pracowników i rocznie sprzedaje około 50 mln par obuwia. Prestiż i wiarygodność finansową podkreśla obecność Spółki na GPW w Warszawie i udział w gronie 20 największych spółek zaliczanych do WIG 20.
Co będziesz robić: bezpośrednio współpracować z Kierownikiem magazynu, organizować i wspierać pracę podległego zespołu, nadzorować i koordynować prace w magazynie, nadzorować prawidłowy przebieg procesów magazynowych, zapewniać właściwe magazynowanie i przechowywanie towaru,...
Co będziesz robić: odpowiadać za innowacyjne projekty omnichannel, które będą łączyć świat offline i online; w obszarze projektu: zarządzać procesem dostarczenia projektu oraz jego cyklem życia, wyjaśniać zakres, priorytety oraz cele biznesowe w projekcie, definiować zadania,...
Co będziesz robić: przygotowywać raporty na potrzeby kierownictwa, brać aktywny udział w sporządzaniu budżetów operacyjnych oraz planu finansowego Grupy Kapitałowej, analizować odchylenia występujące w budżetach poszczególnych komórek organizacyjnych, formułować wnioski i...
Co będziesz robić: współpracować z drukarniami, agencjami reklamowymi i innymi producentami materiałów marketingowych, potrzebnych do sezonowej ekspozycji dekoracji i towaru w sklepach CCC - zgodnie z harmonogramem akcji marketingowych, kontrolować i uzupełniać stany magazynowe...
Co będziesz robić: realizować plany sprzedażowe oraz budżet kosztowy w podległym regionie, zarządzać podległym personelem i koordynować pracę Kierowników sklepów z uwzględnieniem optymalnego poziomu obsługi klienta, standardów VM przy zachowaniu procedur i standardów firmy CCC,...
Co będziesz robić: przygotowywać testy A/B realizowane na stronie www w Google Optimize lub narzędziu pokrewnym, z wykorzystaniem HTML / CSS / JavaScript, wdrażać scenariusze personalizacyjne w Google Optimize lub w narzędziu pokrewnym, tworzyć podstrony dedykowane akcjom promocyjnym i...
Co będziesz robić: prowadzić procesy rekrutacyjne na wszystkich szczeblach, aktywnie poszukiwać kandydatów (Linkedin oraz inne źródła), przeprowadzać proces onboardingu, brać udział w targach pracy i eventach branżowych, budować pozytywny employer branding, realizować działania...
Co będziesz robić: współtworzyć i utrzymywać centralny rejestr danych podstawowych oraz zapewniać wysokiej jakości przetwarzanie rekordów, zakładać kartoteki towarowe oraz ich wycenę w systemie Magenes/RMS w oparciu o aktualne zamówienie, aktualizować dane zawarte w kartotece towarowej...
Co będziesz robić: Wspierać prace w dziale digital marketigu: content, eventy, współpraca z influencerami, kampanie digital, kampanie TV, akcje promocyjne. Jako stażysta w naszym dziale rozwiniesz swoje kompetencje w zakresie social media, dowiedz się jak budujemy komunikację na naszych...
Co będziesz robić: tworzyć niezbędne narzędzia dla potrzeb sporządzanych analiz i raportów, brać aktywny udział w sporządzaniu budżetów operacyjnych, planu finansowego Grupy Kapitałowej, analizować odchylenia występujące w budżetach poszczególnych komórek organizacyjnych,...
Co będziesz robić: koordynować proces odpraw celnych, brać udział w budowaniu procesów związanych z obrotem towarowym, współpracować w realizowaniu i wdrażaniu projektów, przygotowywać i nadzorować poprawność wykonywania dokumentacji dot. łańcucha dostaw - w tym dokumentacji...
Co będziesz robić: brać udział w tworzeniu koncepcji sesji zdjęciowych lookbooków, kampanii, dedykowanych sesji still life, projektować key visuale do prasy, oznaczenia marketingowe, opakowania, torby reklamowe, katalogi itp., tworzyć koncepcje komunikacji witrynowej i komunikacji instore,...
Co będziesz robić: tworzyć raporty efektywności sprzedaży i promocji, stanowić pierwszy i główny kontakt dla osób z rynków zagranicznych zbierając wszelkie bieżące tematy operacyjne i koordynując ich odpowiednią dystrybucję, przygotowywać i koordynować cotygodniowe spotkania...
Co będziesz robić: mają wykształcenie wyższe lub są w trakcie studiów, posiadają minimum roczne doświadczenie na stanowisku analityka, bardzo dobrze znają pakiet Excel oraz Power Point - warunek konieczny, bardzo dobrze znają język angielski, znają przepisy Prawa Pracy - mile widziane,...