CCC S.A. jest jednym z największych producentów obuwia i jedną z najszybciej rozwijających się spółek obuwniczych w Europie. Poprzez swoją spółkę zależną eobuwie.pl SA, Grupa CCC jest również liderem e-commerce na rynku obuwia w Europie Środkowo-Wschodniej. Grupa CCC posiada blisko 1.000 salonów, o powierzchni przekraczającej blisko 550 tys. mkw w 19 krajach w Europie i poza nią. Modne i atrakcyjne cenowo produkty oferowane są klientom w Polsce, Czechach, Słowacji, Niemczech, Austrii, Słowenii, Chorwacji, Węgrzech, Bułgarii, Serbii, Rosji, Ukrainy, Rumunii, Litwy, Łotwy, Estonii, Mołdawii, Grecji i Szwecji. Grupa CCC posiada własną fabrykę butów skórzanych, zatrudnia ponad 12 000 pracowników i rocznie sprzedaje około 50 mln par obuwia. Prestiż i wiarygodność finansową podkreśla obecność Spółki na GPW w Warszawie i udział w gronie 20 największych spółek zaliczanych do WIG 20.
Co będziesz robić: prowadzić prace związane z utrzymaniem oraz rozwojem Hurtowni Danych, współpracować z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami biznesowymi (dostawcami źródeł danych, odbiorcami realizowanych rozwiązań), brać udział w projektach związanych z narzędziami Business...
Co będziesz robić: prowadzić prace związane z utrzymaniem oraz rozwojem Hurtowni Danych, współpracować z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami biznesowymi (dostawcami źródeł danych, odbiorcami realizowanych rozwiązań), brać udział w projektach związanych z narzędziami Business...
Co będziesz robić: wsparcie analityczne realizacji komunikacji marketingowych dla kampanii CRM; bieżące analizy kondycji bazy klubowiczów CCC dla Polski oraz rynków zagranicznych oraz raportowanie akcji marketingowych; automatyzacja raportowania w celu wspierania procesów biznesowych;...
Co będziesz robić: prowadzić działania contentowe mające na celu zwiększanie konwersji i sprzedaży we wszystkich serwisach ccc.eu; konfigurować i publikować content marketingowy oraz analizować jego skuteczność; tworzyć angażujące treści w języku polskim, spójne z wizerunkiem marki...
Co będziesz robić: dekretować dokumenty księgowe oraz kontrolować merytorycznie dokumenty i prawidłowość księgowań, księgować faktury krajowe i zagraniczne wewnątrzwspólnotowe i z poza Unii, sporządzać płatności krajowe i zagraniczne, księgować wyciągi bankowe, ewidencjonować i...
Co będziesz robić: analizować atrybucję i wpływ poszczególnych kanałów reklamowych na siebie w tym również działań marketingu i kampanii eCommerce; realizować walidację wygenerowanych transakcji z działań reklamowych; tworzyć raporty i prezentacje analityczne zarówno dla WWW jak i...
Co będziesz robić: będziesz pierwszą linią wsparcia dla procesów i usług w ramach sprzedaży internetowej; analizować zgłaszane błędy od użytkowników systemu wraz z samodzielnym monitoringiem serwisu za pomocą dostępnych narzędzi; merytorycznie weryfikować zgłoszenia błędów ze...
Co będziesz robić: pełnić funkcję inspektora ochrony danych, przygotowywać dokumentację bezpieczeństwa (polityki, procedury, standardy), monitorować zgodność działań spółki z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, identyfikować, analizować i oceniać procesy przetwarzania...
Co będziesz robić: pełnić funkcję inspektora ochrony danych, przygotowywać dokumentację bezpieczeństwa (polityki, procedury, standardy), monitorować zgodność działań spółki z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, identyfikować, analizować i oceniać procesy przetwarzania...
Co będziesz robić: współtworzyć kolekcję w obszarze graficznym, tworzyć i formatować animację i grafiki na potrzeby komunikacji marki, poszukiwać inspiracji i tworzyć kreatywne rozwiązania, śledzić trendy komunikacji produktowej, współpracować z obszarami związanymi bezpośrednio z produktem.
Co będziesz robić: przygotowywać moodboardy dla kolekcji kapsułowych, szukać inspiracji, śledzić trendy rynkowe oraz kreować trendy modowe, współtworzyć kolekcje kapsułowe, współpracować z influencerami, współpracować z działem zakupów, marketingu oraz produktu.
Co będziesz robić: implementować strategię marketingową CCC oraz marek w portfolio na rynkach zagranicznych, koordynować działania lokalnych, zagranicznych działów marketingu, kontrolować efektywność działań marketingowych zagranicą oraz budżetów lokalnych, rekrutować pracowników...
Co będziesz robić: Będziesz wspierać dział wewnętrznego HR-u w realizacji bieżących projektów z zakresu rekrutacji, Wesprzesz zespół w procesach administracyjnych, Będziesz uczestniczyć w tworzeniu raportów i analiz HR-owych, Pomożesz usprawnić pracę naszego działu.
Co będziesz robić: tworzyć niezbędne narzędzia dla potrzeb sporządzanych analiz i raportów, brać aktywny udział w sporządzaniu budżetów operacyjnych, planu finansowego Grupy Kapitałowej, analizować odchylenia występujące w budżetach poszczególnych komórek organizacyjnych,...
Job Requirements: Minimum 3+ years of professional experience as VM Manager. The ability to lead and collaborate cross-functionally in an international environment. Deep knowledge of reatil processes. Highly developed organizational skills and attention to detail. Solid time management skills with a...