Analityk eCommerce

CCC S.A.

Warszawa

41 dni temu

CCC niekwestionowany lider na rynku obuwniczym

W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku:

Analityk eCommerce
Miejsce pracy: Warszawa
Co będziesz robić:
  • analizować atrybucję i wpływ poszczególnych kanałów reklamowych na siebie w tym również działań marketingu i kampanii eCommerce
  • realizować walidację wygenerowanych transakcji z działań reklamowych
  • tworzyć raporty i prezentacje analityczne zarówno dla WWW jak i aplikacji (np. data studio, Power BI)
  • projektować i przeprowadzać testy A/B dla WWW i aplikacji (np. w zakresie personalizacji contentu)
  • integrować różne źródła danych oraz automatyzować proces gromadzenia i przetwarzania danych
  • kontrolować wykorzystywanie danych w usługach typu Google Maps, Google Big Query, celem optymalizacji kosztów i definiowanie spoosbu zbierania danych z frontendów webowych
  • znajdować zależności i wspierać w definiowaniu KPI.
Szukamy osób, które:
  • potrafią analizować efektywność kampanii marketingowych, w szczególności wiedzą jak weryfikowac atrybucję konwersji oraz badać punkty styku użytkownika z przekazem reklamowym na jego ścieżce
  • płynnie poruszają się w narzędziach takich jak Google Analytics (Big Query), Data Studio, Power BI, Google Optimize, Google Marketing Platform
  • posługują się excelem na bardzo wysokim poziomie (marka, VBA)
  • potrafią interpretować dane w oparciu o łańcuch Markova i wyciągać rekomendacje z pozyskanych danych
  • posiadają wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
  • znają język angielski na poziomie minimum B2.

Dodatkowe korzyści dla Ciebie:

  • praca w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • prywatna opieka medyczna
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • programy sportowe: Multisport/ OK System
  • możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
  • karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl
  • innowacyjne miejsce pracy
Co będziesz robić:
  • analizować atrybucję i wpływ poszczególnych kanałów reklamowych na siebie w tym również działań marketingu i kampanii eCommerce
  • realizować walidację wygenerowanych transakcji z działań reklamowych
  • tworzyć raporty i prezentacje analityczne zarówno dla WWW jak i aplikacji (np. data studio, Power BI)
  • projektować i przeprowadzać testy A/B dla WWW i aplikacji (np. w zakresie personalizacji contentu)
  • integrować różne źródła danych oraz automatyzować proces gromadzenia i przetwarzania danych
  • kontrolować wykorzystywanie danych w usługach typu Google Maps, Google Big Query, celem optymalizacji kosztów i definiowanie spoosbu zbierania danych z frontendów webowych
  • znajdować zależności i wspierać w definiowaniu KPI.
Szukamy osób, które:
  • potrafią analizować efektywność kampanii marketingowych, w szczególności wiedzą jak weryfikowac atrybucję konwersji oraz badać punkty styku użytkownika z przekazem reklamowym na jego ścieżce
  • płynnie poruszają się w narzędziach takich jak Google Analytics (Big Query), Data Studio, Power BI, Google Optimize, Google Marketing Platform
  • posługują się excelem na bardzo wysokim poziomie (marka, VBA)
  • potrafią interpretować dane w oparciu o łańcuch Markova i wyciągać rekomendacje z pozyskanych danych
  • posiadają wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
  • znają język angielski na poziomie minimum B2.

Dodatkowe korzyści dla Ciebie:

  • praca w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • prywatna opieka medyczna
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • programy sportowe: Multisport/ OK System
  • możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
  • karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl
  • innowacyjne miejsce pracy

Poznaj

CCC S.A.

CCC S.A. jest jednym z największych producentów obuwia i jedną z najszybciej rozwijających się spółek obuwniczych w Europie. Poprzez swoją spółkę zależną eobuwie.pl SA, Grupa CCC jest również liderem e-commerce na rynku obuwia w Europie Środkowo-Wschodniej. Grupa CCC posiada blisko 1.000 salonów, o powierzchni przekraczającej blisko 550 tys. mkw w 19 krajach w Europie i poza nią. Modne i atrakcyjne cenowo produkty oferowane są klientom w Polsce, Czechach, Słowacji, Niemczech, Austrii, Słowenii, Chorwacji, Węgrzech, Bułgarii, Serbii, Rosji, Ukrainy, Rumunii, Litwy, Łotwy, Estonii, Mołdawii, Grecji i Szwecji. Grupa CCC posiada własną fabrykę butów skórzanych, zatrudnia ponad 12 000 pracowników i rocznie sprzedaje około 50 mln par obuwia. Prestiż i wiarygodność finansową podkreśla obecność Spółki na GPW w Warszawie i udział w gronie 20 największych spółek zaliczanych do WIG 20.

Pojęcia pracownika działu marketingu jest sformułowaniem obejmującym swoim zakresem szereg stanowisk obecnych w dziale marketingu firmy lub instytucji. W praktyce pracownikiem działu marketingu może być przykładowo specjalista ds. marketingu zaangażowany w kreowanie strategii marketingowej firmy lub przedsiębiorstwa lub copywriter specjalizujący się w opracowywaniu treści reklamowych i promocyjnych wykorzystywanych dla potrzeb ...
Praca Pracownik Działu Marketingu