CCC niekwestionowany lider na rynku obuwniczym
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku:
Analityk eCommerce
Miejsce pracy: Warszawa
Co będziesz robić:
- analizować atrybucję i wpływ poszczególnych kanałów reklamowych na siebie w tym również działań marketingu i kampanii eCommerce
- realizować walidację wygenerowanych transakcji z działań reklamowych
- tworzyć raporty i prezentacje analityczne zarówno dla WWW jak i aplikacji (np. data studio, Power BI)
- projektować i przeprowadzać testy A/B dla WWW i aplikacji (np. w zakresie personalizacji contentu)
- integrować różne źródła danych oraz automatyzować proces gromadzenia i przetwarzania danych
- kontrolować wykorzystywanie danych w usługach typu Google Maps, Google Big Query, celem optymalizacji kosztów i definiowanie spoosbu zbierania danych z frontendów webowych
- znajdować zależności i wspierać w definiowaniu KPI.
Szukamy osób, które:
- potrafią analizować efektywność kampanii marketingowych, w szczególności wiedzą jak weryfikowac atrybucję konwersji oraz badać punkty styku użytkownika z przekazem reklamowym na jego ścieżce
- płynnie poruszają się w narzędziach takich jak Google Analytics (Big Query), Data Studio, Power BI, Google Optimize, Google Marketing Platform
- posługują się excelem na bardzo wysokim poziomie (marka, VBA)
- potrafią interpretować dane w oparciu o łańcuch Markova i wyciągać rekomendacje z pozyskanych danych
- posiadają wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- znają język angielski na poziomie minimum B2.
Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
- praca w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatna opieka medyczna
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- programy sportowe: Multisport/ OK System
- możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
- karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl
- innowacyjne miejsce pracy
Co będziesz robić:
- analizować atrybucję i wpływ poszczególnych kanałów reklamowych na siebie w tym również działań marketingu i kampanii eCommerce
- realizować walidację wygenerowanych transakcji z działań reklamowych
- tworzyć raporty i prezentacje analityczne zarówno dla WWW jak i aplikacji (np. data studio, Power BI)
- projektować i przeprowadzać testy A/B dla WWW i aplikacji (np. w zakresie personalizacji contentu)
- integrować różne źródła danych oraz automatyzować proces gromadzenia i przetwarzania danych
- kontrolować wykorzystywanie danych w usługach typu Google Maps, Google Big Query, celem optymalizacji kosztów i definiowanie spoosbu zbierania danych z frontendów webowych
- znajdować zależności i wspierać w definiowaniu KPI.
Szukamy osób, które:
- potrafią analizować efektywność kampanii marketingowych, w szczególności wiedzą jak weryfikowac atrybucję konwersji oraz badać punkty styku użytkownika z przekazem reklamowym na jego ścieżce
- płynnie poruszają się w narzędziach takich jak Google Analytics (Big Query), Data Studio, Power BI, Google Optimize, Google Marketing Platform
- posługują się excelem na bardzo wysokim poziomie (marka, VBA)
- potrafią interpretować dane w oparciu o łańcuch Markova i wyciągać rekomendacje z pozyskanych danych
- posiadają wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- znają język angielski na poziomie minimum B2.
Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
- praca w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatna opieka medyczna
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- programy sportowe: Multisport/ OK System
- możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
- karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl
- innowacyjne miejsce pracy