Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • SITEL Polska
    2328 dni
    Praca zdalna W naszym zespole będziesz telefonicznie lub mailowo wspierać użytkowników niemieckojęzycznej witryny aukcyjnej.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. polski + j. rosyjski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    2328 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za odbieranie połączeń i e-maili dotyczących indywidualnych rezerwacji i udzielania informacji. Kontakty z klientami korporacyjnymi, prywatnymi lub z partnerami, takimi jak biura podróży.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – jęz. polski i jęz. angielski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2329 dni
    W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać polskojęzycznych i anglojęzycznych klientów firmy Equinix (www.equinix.com) z obszaru usług informatycznych (modyfikowanie, uaktualnianie zgłoszeń w systemie, połączenia przychodzące).
  • Customer Service Professional – Spanish speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2329 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of Equinix - global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders).
  • Customer Service Professional – Italian speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2329 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of Equinix - global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders).
  • Customer Service Professional – French speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2329 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of Equinix - global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders).
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – jęz. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2330 dni
    W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wsparcie polsko-języcznych użytkowników sprzętów elektronicznych – pierwsza linia wsparcia technicznego.
  • Customer Service Professional Specialist with English

    SITEL Polska   Łódź    praca stacjonarna
    2355 dni
    On this position you will be responsible for answering calls and emails made for individual bookings and requests for information.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2356 dni
    W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wsparcie polsko-języcznych użytkowników sprzętów elektronicznych – pierwsza linia wsparcia technicznego.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – jęz. polski i jęz. rosyjski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2356 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za odbieranie połączeń i e-maili dotyczących indywidualnych rezerwacji i udzielania informacji. Kontakty z klientami korporacyjnymi, prywatnymi lub z partnerami, takimi jak biura podróży.
  • Customer Service Professional – Turkish speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2356 dni
    On this position you will be responsible for answering calls and emails made for individual bookings and requests for information. Having contacts with corporate or private customers or/and with partners such as travel agencies, companies.
  • Customer Service Professional - English Speaker - UK market

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    2397 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support to users of glucose meters – diabetes care users telephone support.
  • Specjalista ds. mailowej obsługi klienta – j. niemiecki

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    2411 dni
    W naszym zespole będziesz mailowo wspierać użytkowników niemieckojęzycznej witryny aukcyjnej lub sprawdzać aukcje internetowe pod kątem ich zgodności z europejskim prawem.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2417 dni
    W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wsparcie polsko-języcznych użytkowników sprzętów elektronicznych – pierwsza linia wsparcia technicznego.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2435 dni
    W naszym zespole będziesz wspierać telefoniczne, mailowo oraz za pośrednictwem czatu klientów znanej sieci elektromarketów w Polsce.
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

12

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa