Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    2228 dni
    W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe, techniczne wsparcie polsko-języcznych użytkowników glukometrów.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. polski + j. rosyjski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    2228 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za odbieranie połączeń i e-maili dotyczących indywidualnych rezerwacji i udzielania informacji. Kontakty z klientami korporacyjnymi, prywatnymi lub z partnerami, takimi jak biura podróży.
  • Customer Service Professional – Czech speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    2235 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support of Czech speaking users of glucose meters – diabetes care equipment.
  • Customer Service Professional - Bulgarian Speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    2235 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support of Bulgarian speaking users of glucose meters – diabetes care equipment.
  • Customer Service Professional - French Speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    2236 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of Equinix - global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders).
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – jęz. polski + jęz. angielski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    2242 dni
    W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać polskojęzycznych i anglojęzycznych klientów firmy z branży luksusowych produktów kosmetycznych (połączenia przychodzące).
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – jęz. niemiecki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    2252 dni
    W naszym zespole będziesz telefonicznie lub mailowo wspierać użytkowników niemieckojęzycznej witryny aukcyjnej.
  • Customer Service Professional – Hungarian speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    2256 dni
    On this position you will be responsible for technical telephone and mail support to Hungarian speaking customers, users of global brand RTV equipment.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – jęz. polski + jęz. angielski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    2265 dni
    W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać polskojęzycznych i anglojęzycznych klientów firmy Equinix (www.equinix.com) z obszaru usług informatycznych (modyfikowanie, uaktualnianie zgłoszeń w systemie, połączenia przychodzące).
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. polski + j. rosyjski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    2268 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za odbieranie połączeń i e-maili dotyczących indywidualnych rezerwacji i udzielania informacji. Kontakty z klientami korporacyjnymi, prywatnymi lub z partnerami, takimi jak biura podróży.
  • Customer Service Professional – Croatian speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    2270 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support of Croatian speaking users of glucose meters – diabetes care equipment.
  • Customer Service Professional – Czech speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    2270 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support of Czech speaking users of glucose meters – diabetes care equipment.
  • Customer Service Professional – Slovenian speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    2270 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support of Slovenian speaking users of glucose meters – diabetes care equipment.
  • Customer Service Professional – French speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    2270 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of Equinix - global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders).
  • Customer Service Professional – Spanish speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    2270 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of Equinix - global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders).
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

12

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa