Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • Quality Manager

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    2448 dni
    Summary of Primary Job Responsibilities: Responsible for the customer satisfaction metrics for the relevant Business Unit; Creates & executes action plans & improvement plans. Leads initiatives that provide value add to customers or clients; Drives the continuous exchange of knowledge Monitors...
  • Specjalista ds.aukcji internetowych – j. niemiecki

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    2491 dni
    W naszym zespole będziesz administrować niemieckimi aukcjami internetowymi (czytanie aukcji, kasowanie jeśli są niezgodne z regułami, zapisanie informacji w systemie).
  • Staż w dziale administracji i recepcji

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2495 dni
    W naszej firmie będziesz brać czynny udział w codziennej pracy zespołu prowadzącego m. in. komunikację zewnętrzną i wewnętrzną w imieniu firmy; współpracę z innymi pracownikami różnych działów; nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących.
  • Customer Service Professional – French or Italian speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2496 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of Equinix - global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders).
  • Customer Service Professional – English speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2502 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support to users of glucose meters – diabetes care users telephone support.
  • SITEL Polska
    2503 dni
    Folgende Vorteile bieten wir: Täglicher Kontakt mit der deutschen Sprache; Arbeit in einer internationalen, anerkannten Organisation; Zeit sparen – Heimarbeit / Work @ Home; Höhere Flexibilität; Kein Verkehr oder Pendeln; Geringere Ausgaben (Sparen von Sprit-, Essens-, Kleidungskosten) Was...
  • Stażysta ds. Administracji i Recepcji

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2523 dni
    W naszej firmie będziesz brać czynny udział w codziennej pracy zespołu prowadzącego m. in. komunikację zewnętrzną i wewnętrzną w imieniu firmy; współpracę z innymi pracownikami różnych działów; nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących.
  • Customer Service Professional – Turkish speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2526 dni
    On this position you will be responsible for telephone and mail support of Turkish speaking customers.
  • Customer Service Professional – French or Italian speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2526 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of Equinix - global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders).
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2526 dni
    Telefoniczne i mailowe wsparcie polsko-języcznych klientów.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2543 dni
    Telefoniczne i mailowe wsparcie polsko-języcznych użytkowników sklepu internetowego: informacje o promocjach marketingowych, śledzenie zamówień i zwrotów.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2544 dni
    W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wsparcie polskojęzycznych użytkowników laptopów oraz drukarek – pierwsza linia wsparcia technicznego.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta j. niemiecki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2545 dni
    W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wsparcie niemieckojęzycznych użytkowników laptopów oraz drukarek –koordynowanie dostaw, zwrotów, napraw.
  • Team Manager

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2553 dni
    Summary of Primary Job Responsibilities: Responsible for agent supervision and managing day to day performance; Manage formal performance management process (monthly SKEP meetings with each agent), ensuring objectives are continuously reviewed and linked to business KPI’s; To coach, develop and...
  • Quality Specialist

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2553 dni
    Summary of Primary Job Responsibilities: Conducting specific process/procedure and product trainings (New hire and refreshment trainings) Quality monitoring & coaching; Taking part in Trainer conference calls;
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

12

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa