Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.
Folgende Vorteile bieten wir: Täglicher Kontakt mit der deutschen Sprache; Arbeit in einer internationalen, anerkannten Organisation; Zeit sparen – Heimarbeit / Work @ Home; Höhere Flexibilität; Kein Verkehr oder Pendeln; Geringere Ausgaben (Sparen von Sprit-, Essens-, Kleidungskosten) Was...
SITEL Polska mazowieckie, Warszawa Mokotów
praca stacjonarna
2622 dni
W naszym zespole będziesz wspierać dział HR w zakresie kontaktów osobistych i telefonicznych z kandydatami, selekcji CV, dodawania ogłoszeń, wyszukiwania kandydatów, prowadzenia dokumentacji itp.
W naszym zespole będziesz mailowo i telefonicznie wspierać polskojęzycznych i anglojęzycznych klientów firmy z obszaru usług informatycznych (modyfikowanie, uaktualnianie zgłoszeń w systemie).
SITEL Polska mazowieckie, Warszawa Mokotów
praca stacjonarna
2644 dni
W naszej firmie będziesz odpowiedzialny za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, obsługę recepcji, współpracę z innymi pracownikami różnych działów, nadzór nad obiegiem dokumentów.
SITEL Polska mazowieckie, Warszawa Mokotów
praca stacjonarna
2644 dni
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wsparcie technicznie polsko-języcznych użytkowników sprzętu RTV, GSM, AGD (połączenia przychodzące).
SITEL Polska mazowieckie, Warszawa Mokotów
praca stacjonarna
2644 dni
W naszej firmie będziesz telefonicznie i mailowo wspierać rosyjskojęzycznych użytkowników znanej marki (uzupełnianie informacji w systemie, transfer połączeń do odpowiednich działów).
SITEL Polska mazowieckie, Warszawa Mokotów
praca stacjonarna
2658 dni
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wsparcie polsko-języcznych użytkowników laptopów oraz drukarek – pierwsza linia wsparcia technicznego.
On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of Equinix - global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders). It is worth joining us Internal promotion opportunity; Friendly,...
On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of Equinix - global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders). It is worth joining us Internal promotion opportunity; Friendly,...
On this position you will be responsible for technical telephone and mail support to English speaking customers, users of global brand RTV equipment. It is worth joining us Internal promotion opportunity; Friendly, multicultural work environment; Working hours MON - FRI, 9.00-17.00;
Zakres zadań Bieżąca praca z zespołem specjalistów ds. obsługi klienta. Dbanie o dobrą atmosferę oraz czuwanie nad dyscypliną pracy zespołu. Opracowywanie harmonogramów pracy dla zespołu zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem. Regularna kontrola bieżących statystyk i raportów.
On this position you will be responsible for technical telephone and mail support to English speaking customers, users of global brand RTV equipment. It is worth joining us Internal promotion opportunity; Friendly, multicultural work environment;