Specjalista ds. Obsługi Klienta – jęz. niemiecki

SITEL Polska

Poznań

91 dni temu

W skład grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.


Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta – jęz. niemiecki
Miejsce pracy: Poznań

Praca zdalna

 

W naszym zespole będziesz telefonicznie lub mailowo wspierać użytkowników niemieckojęzycznej witryny aukcyjnej.

 

 

Warto do nas dołączyć:
  • Codzienny kontakt z językiem niemieckim
  • Praca zdalna - możesz pracować ze swojego domu
  • Elastyczny grafik (praca między 6 a 22, cały tydzień)
Oczekujemy:
  • Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1
  • Dokładności i dobrej organizacji pracy
  • Otwartości i pozytywnego podejścia do ludzi
  • Gotowości do przyjazdu do Warszawy na 1 dzień
Zyskujesz:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w wymiarze pełnego etatu
  • Prywatną opiekę medyczną, bony świąteczne
  • Program poleceń pracowniczych
  • Bonusy dla najlepszych pracowników
W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "
Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).

Poznaj

SITEL Polska

Od 2004 Sitel Polska w Warszawie aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta