Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group. CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie. Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!

Archiwalne oferty pracy

  • Konsultant infolinii obsługowej (połączenia przychodzące)

    CCIG Group Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1463 dni
    Zadania: Telefoniczna obsługa Klienta w zakresie sprzedaży energii elektrycznej i gazu; Budowanie długofalowych relacji z Klientami; Dbanie o wizerunek marki;
  • Doradca Klienta

    CCIG Group Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1464 dni
    Twoje zadania: telefoniczne doradzanie Klientom, prezentowanie aktualnych ofert, utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem.
  • Junior Project Manager

    CCIG Group Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    1466 dni
    Jako Junior Project Manager będziesz odpowiedzialny/a za: kompleksowe przygotowanie nowego projektu/ kampanii, począwszy od zebrania specyfikacji do udziału w wyznaczaniu KPI projektu, przygotowanie dokumentacji projektowej, a następnie oszacowanie i opiniowanie opłacalności wdrażanych...
  • Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta

    CCIG Group Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1468 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa Klienta zgodnie z standardami, przedstawienie oferty dopasowanej do potrzeb Klienta, odpowiadanie na pytania i udzielanie informacji, sprzedaż ofert, usług Kontrahenta, promowanie marki Kontrahentów i kreowanie ich pozytywnego wizerunku.
  • Doradca klienta - Obsługa mailowa / chat w j. angielskim

    CCIG Group Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna
    specjalista (mid)
    1474 dni
    Twoje zadania na projekcie: obsługa maili w j. angielskim klientów z międzynarodowych rynków, obsługa czatów w j. angielskim, dbanie o najwyższy standard obsługi i satysfakcję klienta, umiejętność priorytetyzacji zadań i organizacji pracy własnej, monitorowanie, raportowanie i...
  • Telefoniczny Doradca Klienta

    CCIG Group Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1486 dni
    Twoje zadania: udzielanie informacji na temat określonego produktu, dbanie o prawidłowy przebieg relacji z Klientami, aktywne słuchanie, doradzanie, negocjowanie.
  • Junior Reporting Specialist

    CCIG Group Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    1487 dni
    W CCIG Group będziesz odpowiedzialny/a za: tworzenie cyklicznych raportów z bieżącymi wynikami sprzedaży oraz estymacją na potrzeby klientów wewnętrznych i zewnętrznych, tworzenie jednorazowych zestawień i analiz na potrzeby Pionu Sprzedaży i Zarządu, weryfikowanie zgodności raportów...
  • Konsultant infolinii obsługowej (połączenia przychodzące)

    CCIG Group Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1493 dni
    Zadania: Telefoniczna obsługa Klienta w zakresie sprzedaży energii elektrycznej i gazu; Budowanie długofalowych relacji z Klientami; Dbanie o wizerunek marki;
  • CCIG Group Sp. z o.o.
    specjalista (mid)
    1493 dni
    Zadania: kontakt telefoniczny z Klientem sieci telekomunikacyjnej, budowanie długofalowych relacji z Klientami.
  • Telefoniczny Doradca Klienta

    CCIG Group Sp. z o.o.   Opole    praca zdalna
    specjalista (mid)
    1493 dni
    Zadania: kontakt telefoniczny z Klientem sieci telekomunikacyjnej, budowanie długofalowych relacji z Klientami.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta gry internetowej - język angielski, rosyjski

    CCIG Group Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1494 dni
    Twoje zadania na projekcie: rozpoznawanie potrzeb i rozwiązywanie problemów graczy, obsługa zgłoszeń graczy dot. gry mobilnej, monitorowanie aplikacji oraz działania gry, aktywna gra w aplikacji (symulator łowienia ryb).
  • Doradca Klienta

    CCIG Group Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1494 dni
    Twoje zadania: telefoniczne doradzanie Klientom, prezentowanie aktualnych ofert, utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem.
  • Junior Reporting Specialist

    CCIG Group Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    1522 dni
    W CCIG Group będziesz odpowiedzialny/a za: tworzenie cyklicznych raportów z bieżącymi wynikami sprzedaży oraz estymacją na potrzeby klientów wewnętrznych i zewnętrznych, tworzenie jednorazowych zestawień i analiz na potrzeby Pionu Sprzedaży i Zarządu, weryfikowanie zgodności raportów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    CCIG Group Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1524 dni
    Twoje zadania: prowadzenie telefonicznych rozmów z klientami w języku niemieckim, udzielanie kompleksowych odpowiedzi na zapytania, obsługa klienta zgodna ze standardami projektu.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta gry internetowej - język angielski, rosyjski

    CCIG Group Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1524 dni
    Twoje zadania na projekcie: rozpoznawanie potrzeb i rozwiązywanie problemów graczy, obsługa zgłoszeń graczy dot. gry mobilnej, monitorowanie aplikacji oraz działania gry, aktywna gra w aplikacji (symulator łowienia ryb).

Unique People sp. z o.o.

ul. Rzeźnicza 32/33

50-130 Wrocław