Specjalista ds. Obsługi Klienta gry internetowej - język angielski, rosyjski
CCIG Group Sp. z o.o.
Warszawa
specjalista (mid)
2 dni temu

Jesteśmy największym Call Center w Polsce, pracujemy z najlepszymi i dla najlepszych na rynku. Chcesz zostać częścią czegoś ważnego? Chcesz czuć, że Twoja praca ma sens i przede wszystkim jest doceniania? W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatów do pracy na projekcie gier mobilnych na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta gry internetowej. Naszym kontrahentem jest jeden z największych operatorów gier mobilnych na świecie! Jesteś pasjonatem gier 3D? Biegle posługujesz się językiem angielskim, rosyjskim? To ogłoszenie jest właśnie dla Ciebie!

Specjalista ds. Obsługi Klienta gry internetowej - język angielski, rosyjski
Twoje zadania na projekcie:
  • rozpoznawanie potrzeb i rozwiązywanie problemów graczy,
  • obsługa zgłoszeń graczy dot. gry mobilnej,
  • monitorowanie aplikacji oraz działania gry,
  • aktywna gra w aplikacji (symulator łowienia ryb).
Nasze oczekiwania:
  • znajomość języków: angielski, rosyjski na poziomie C1,
  • doświadczenie w obsłudze klienta,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu pozytywnych relacji,
  • dyspozycyjność 5 dni w tygodniu i min. 2 weekendy w miesiącu lub alternatywnie 3 dni w tygodniu i wszystkie weekendy,
  • dyspozycyjność w godzinach nocnych (projekt pracuje pn. - pt: 17.00 – 7.00 oraz w weekendy i święta – 24h na dobę).
Mile widziana:
  • znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
  • umiejętność rozpoznawania potrzeby klienta,
  • umiejętność szybkiego reagowania w kryzysowych sytuacjach.
Nasza oferta dla Ciebie:
  • stabilność finansowa (atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz dodatkowe bonusy),
  • pakiet wdrożeniowy, który zapewni Ci odpowiednie przygotowanie do nowej roli,
  • benefity: karta multisport, pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie,
  • możliwość rozwoju w strukturach firmy,
  • możliwość pracy zdalnej po pozytywnym przejściu wdrożenia,
  • praca w przyjaznej atmosferze w międzynarodowym zespole.
Aplikuj teraz

Poznaj

CCIG Group Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.

Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!

Proces rekrutacji

Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR
Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
Krok PODPISANIE UMOWY
Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY

Podobne oferty