od 2001 do 5000 prac.
Telekomunikacja i Informatyka
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.
Jeżeli chcesz: pracować w dziale eksperckim centrali Play, rozpatrywać reklamacje i odwołania klientów (pisemnie i telefonicznie), wspierać konsultantów obsługi klienta, mieć wpływ na procedury w dziale reklamacji, brać udział w projektach i testach systemowych, być częścią fajnego,...
Twoje zadania: Sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (przygotowywanie umów, aneksów, rozwiązania umowy o pracę, świadectwa pracy itp.) Prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami; Rozliczanie czasu pracy oraz...
Czym się będziesz zajmować? Będziesz odpowiedzialny za budowę i rozwój nowego kanału D2D na terenie całej Polski; Realizacją strategii firmy w zakresie rozbudowy sieci w kanale D2D; Realizacją projektów związanych z rozwojem kanału D2D; Aktywnym pozyskiwaniem Partnerów do współpracy:...
Twoje zadania: Prognozowanie oraz przygotowywanie rekomendacji działań dot. opłacalności sprzedaży oraz kierunków rozwoju dla członków zarządu oraz udziałowców; Przygotowywanie budżetu spółki (planowanie przychodów oraz kosztów sprzedaży) Kontrola wykonania budżetu oraz analiza...
Twoje zadania: Sprzedaż i promowanie produktów i usług Play; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami; Obsługa Klientów zgodnie ze standardami Play; Dbanie o wizerunek salonu;
Twoje zadania: Ewidencjonowanie dokumentów księgowych w systemie finansowo - księgowym (SAP), Księgowanie wyciągów bankowych, Przygotowywanie programów płatności, Rozliczanie rozrachunków oraz potwierdzanie sald z kontrahentami, Procesowanie not odsetkowych i wezwań do zapłaty, Księgowanie rezerw;
Twoje zadania: Bieżąca obsługa procesu zakupowego celem utrzymania oczekiwanej dostępności urządzeń przeznaczonych do sprzedaży konsumenckiej, Wspieranie procesu negocjacji (renegocjacji) warunków zamówień/umów, zlecanych przez klienta wewnętrznego, Przeprowadzanie procesu wyboru...
Twoje zadania: Wsparcie telefoniczne i mailowe dla pracowników sieci sprzedaży Play; Analizowanie regulaminów, procedur i cenników; Kreatywne tworzenie i ewaluowanie bieżących procedur; Udział w projektach wewnątrzfirmowych; Przygotowywanie raportów i prezentacji; Realny wpływ na...
Twoje zadania: Optymalizacja i czuwanie nad spójnością sieci radiowej 2G/3G/4G/5G; Udział we wdrażaniu i uruchamianiu technologii 5G w ogólnopolskiej sieci; Parametryzacja stacji bazowych; Kontrola jakości pracy sieci oraz świadczonych usług, analiza danych i monitowanie KPI; Wdrażanie...
Twoje zadania: Automatyzacja zadań związanych działaniem systemów, aplikacji i procesów IT, Projektowanie i rozwój platform oraz narzędzi wspierających automatyzację, Utrzymanie i rozwój systemów oraz aplikacji wspierających pracę działu IT oraz organizacji, Analiza i raportowanie...
Jeżeli chcesz: pracować w dziale eksperckim centrali Play, rozpatrywać reklamacje i odwołania klientów (pisemnie i telefonicznie), wspierać konsultantów obsługi klienta, mieć wpływ na procedury w dziale reklamacji, brać udział w projektach i testach systemowych, być częścią fajnego,...
Twoje zadania: Sprzedaż i promowanie produktów i usług Play; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami; Obsługa Klientów zgodnie ze standardami Play; Dbanie o wizerunek salonu;
Twoje zadania: Realizacja planów sprzedażowych: indywidualnych i zespołowych; Planowanie i wdrażanie działań podnoszących wyniki sprzedażowe i jakościowe; Kontrola przestrzegania standardów pracy oraz procedur Play; Planowanie i organizowanie pracy; Delegowanie i egzekwowanie realizacji...
Twoje wyzwania: Wygrywanie negocjacji biznesowych dot. projektów które sam stworzysz; Pozyskiwanie klientów biznesowych do sieci Play; Będziesz mógł rozwijać relacje i biznes klientów, których pozyskasz, nadal do nich sprzedając Edukowanie w zakresie ofert i nowych usług Grupy Play;...
Jeżeli chcesz: pracować w dziale eksperckim centrali Play, rozpatrywać reklamacje i odwołania klientów (pisemnie i telefonicznie), wspierać konsultantów obsługi klienta, mieć wpływ na procedury w dziale reklamacji, brać udział w projektach i testach systemowych, być częścią fajnego,...