Kierownik ds. Sprzedaży Bezpośredniej - Kanał Alternatywny

PLAY

Śląskie

11 dni temu

woj. śląskie
Kierownik ds. Sprzedaży Bezpośredniej - Kanał Alternatywny
Czym się będziesz zajmować?
  • Będziesz odpowiedzialny za budowę i rozwój nowego kanału D2D na terenie całej Polski
  • Realizacją strategii firmy w zakresie rozbudowy sieci w kanale D2D
  • Realizacją projektów związanych z rozwojem kanału D2D
  • Aktywnym pozyskiwaniem Partnerów do współpracy: Agentów zewnętrznych, niezależnych doradców sprzedaży, biur sprzedaży bezpośredniej
  • Kontrolą i koordynacją działań prowadzonych przez partnerów
  • Prowadzeniem rozmów handlowych i negocjacji z kontrahentami
  • Wdrażaniem i monitorowaniem projektów związanych z efektywnym działaniem kanału sprzedaży alternatywnej
  • Nadzorem nad prawidłowym realizowaniem zakresu umowy agencyjnej
  • Poszukiwaniem nowych rozwiązań mających na celu realizacje planów biznesowych alternatywnego kanału sprzedaży
  • Kompleksowym zarządzaniem sprzedażą w kanałach D2D.
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Minimum 3-letniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym door to door
  • Doświadczenia w prowadzeniu projektów związanych z rozwojem kanału sprzedaży
  • Charyzmy, umiejętności zarażania pozytywną energią
  • Asertywności, umiejętności egzekwowania realizacji zadań
  • Realizacji celów strategicznych, zespołowych i indywidualnych
  • Bardzo dobrej znajomości MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem Power Point)
  • Znajomości specyfiki rynku telekomunikacyjnego, modeli franczyzowych oraz wiedzy na temat działania kanałów D2D
  • Czynnego prawa jazdy kat. B (odpowiedzialność: cała Polska - wizyty w Warszawie minimum 2 razy w tygodniu).
Korzyści dla Ciebie
  • Umowa o pracę i stabilna praca na dłużej
  • System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
  • Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
  • Imprezy integracyjne
  • Tyt i tylko Ty decydujesz jak ubierasz się do pracy
  • Świętujemy sukcesy
  • Karta multisport
  • Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
„Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez P4 sp. z .o.o. z siedzibą w Warszawie (02-677), ul. Taśmowa 7 (dalej „P4”) jako administratora, danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę. Zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa (np. Twój wizerunek, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, miejsce zamieszkania lub adres do korespondencji, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Masz prawo zażądać dostępu do treści danych, które Cię dotyczą – poprawić je, zaktualizować, sprostować, przenieść, usunąć lub ograniczyć ich przetwarzanie. Możesz też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Zawsze masz prawo do wycofania wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Twoich danych sprzed wycofania zgody.

Jeśli masz wątpliwości, czy Twoje dane są prawidłowo przetwarzane przez P4, to możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Pełna treść obowiązku informacyjnego jest dostępna na stronie www.play.pl/oi/w

Poznaj

PLAY

PLAY to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.

Poznaj stanowisko: Kierownik ds. Sprzedaży 
Kierownik ds. Sprzedaży to osoba, która zarządza zespołem sprzedaży. Do podstawowych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: analiza raportów i prognoz dotyczących rynku i weryfikacja planów sprzedaży, tworzenie strategii sprzedaży firmy, poszukiwanie nowych rynków zbytu, nadzór nad prawidłowością zawieranych umów oraz sporządzanie raportów, realizacja powierzonych planów ...
Praca Kierownik ds. Sprzedaży