Największym atutem Nest Banku są nasi Pracownicy. To oni tworzą przyjazną atmosferę pracy, która czyni nasz Bank wyjątkowym. Duża swoboda działania oraz znaczący wpływ Pracowników na kierunek rozwoju firmy to kolejne elementy, które wyróżniają nas na rynku pracy. Siłę Nest Banku stanowi jego niezwykła Kultura Organizacyjna oparta na Wartościach. To wszystko sprawia, że WARTO pracować w Nest Banku.
Główne obowiązki: zapewnienie nieprzerwanej i poprawnej pracy aplikacji (aplikacje sprzedażowe i wspomagające na platformie Microsoft), instalacja nowych wersji i poprawek aplikacji oraz oprogramowania narzędziowego, obsługa awarii, incydentów i problemów w aplikacjach, zarządzanie...
Główne obowiązki: zapewnienie nieprzerwanej i poprawnej pracy aplikacji głównego systemu bankowego (def3000 oraz aplikacje powiązane), instalacja nowych wersji i poprawek aplikacji oraz oprogramowania narzędziowego, obsługa awarii, incydentów i problemów w aplikacjach, zarządzanie...
Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług , doradztwo w zakresie produktów bankowych oraz badanie potrzeb klientów , budowanie długotrwałych relacji z klientami Banku, kompleksowa obsługa klientów...
Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż produktów detalicznych z oferty Banku, wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług , doradztwo w zakresie bankowości detalicznej oraz badanie potrzeb klientów, budowanie długotrwałych relacji z...
Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż produktów detalicznych z oferty Banku, wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług , doradztwo w zakresie bankowości detalicznej oraz badanie potrzeb klientów, budowanie długotrwałych relacji z...
Zakres obowiązków: obsługa informacyjna i operacyjna Klientów Banku w zakresie produktów i usług bankowych, obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku w celu należytego wykonywania powierzonych obowiązków, należyte...
Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług, doradztwo w zakresie produktów bankowych oraz badanie potrzeb klientów, budowanie długotrwałych relacji z klientami Banku, kompleksowa obsługa klientów banku...
Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż produktów detalicznych z oferty Banku, wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług , doradztwo w zakresie bankowości detalicznej oraz badanie potrzeb klientów, budowanie długotrwałych relacji z...
Zakres obowiązków: administrowanie bazami danych MS SQL Server (rola wiodąca) oraz Oracle (rola wspomagająca), konfiguracja i optymalizacja działania baz danych w celu zapewnienia wysokiej wydajności i dostępności aplikacji biznesowych, instalacja poprawek oprogramowania bazodanowego oraz...
Główne obowiązki: zapewnienie nieprzerwanej i poprawnej pracy aplikacji (aplikacje sprzedażowe i wspomagające na platformie Microsoft), instalacja nowych wersji i poprawek aplikacji oraz oprogramowania narzędziowego, obsługa awarii, incydentów i problemów w aplikacjach, zarządzanie...
Zakres obowiązków: dbałość o realizację wyznaczonych celów biznesowych, kompleksowa obsługa procesu współpracy z Pośrednikami Lokalnymi oraz Przedsiębiorcami, obsługa i nadzór nad upoważnieniami i pełnomocnictwami dla Sieci Sprzedaży Własnej, przygotowanie oraz wysyłka codziennych...
Zakres obowiązków: testy procesów kredytowych oraz nowych funkcjonalności systemowych, uczestnictwo w kluczowych projektach w Banku, opracowywanie manuali systemowych.
Zakres obowiązków: udział w prowadzeniu sprawozdawczości obowiązkowej Banku, w tym w zakresie wymogów kapitałowych, tworzenie raportów dotyczących adekwatności kapitałowej Banku oraz planów kapitałowych Banku, analiza zmian prawnych wpływających na obowiązki sprawozdawcze Banku oraz...
Główne obowiązki: prowadzenie bieżącej obsługi benefitów pracowniczych, przygotowywanie zestawień do rozliczenia benefitów na liście płac, współpraca z dostawcami benefitów pracowniczych, administrowanie dokumentacją personalną (umowy o pracę, aneksy, akta osobowe, itp.),...
Zakres obowiązków: prace z zakresu kadr: przygotowywanie sprawozdań, raportów i analiz kadrowo-płacowych, koordynacja obiegu dokumentów kadrowych, wsparcie w bieżących pracach Departamentu Zarządzania Zasobami Ludzkimi.