Newmor Polska to lider wśród dostawców wysokiej klasy materiałów wykończenia wnętrz obiektów komercyjnych. Specjalizujemy się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji oklein ściennych, wykładzin oraz paneli winylowych przeznaczonych dla obiektów użyteczności publicznej. Wykorzystując innowacyjne technologie nadruków dostarczamy również indywidualne i całkowicie personalizowane fototapety, wykładziny dywanowe oraz wykładziny PVC. W naszej bogatej ofercie znajdują się nowoczesne, designerskie i profesjonalne kolekcje, które umożliwiają wykończenie każdego wnętrza komercyjnego w niepowtarzalny sposób.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, realizację założonych planów sprzedażowych oraz sporządzanie raportów.
Osoba na stanowisku Asystenta Biura odpowiedzialna będzie za obsługę biura, pomoc w kontaktach z klientami, wsparcie działu Handlowego Firmy, korespondencję z polskimi i zagranicznymi kontrahentami, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w firmie.
Osoba na stanowisku Doradca Telefoniczny ds. Sprzedaży odpowiedzialna będzie za pozyskiwanie i obsługę Klientów, proaktywną analizę ich potrzeb oraz prezentowanie oferowanych przez Firmę towarów i usług. Do jej obowiązków należeć będzie także aktywne wsparcie Działu Handlowego firmy.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, realizację założonych planów sprzedażowych oraz sporządzanie raportów.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, realizację założonych planów sprzedażowych oraz sporządzanie raportów.
Odpowiedzialność za tworzenie budżetów realizowanych projektów, Inwentaryzacja obiektów i obliczenia zapotrzebowania ilościowe na produkty, Umiejętność nadzorowania, organizowania i koordynacji pracy ekip montażowych, Kierowanie przebiegiem prac zgodnie z ustalonym z Klientem...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, realizację założonych planów sprzedażowych oraz sporządzanie raportów.
Osoba na stanowisku asystenta biura odpowiedzialna będzie za obsługę biura, pomoc w kontaktach z klientami, korespondencję z polskimi i zagranicznymi kontrahentami, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w firmie. Zakres obowiązków: Budowanie dobrych relacji z klientami i...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, realizację założonych planów sprzedażowych oraz sporządzanie raportów.
Osoba na stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę biura, pomoc w kontaktach z klientami, korespondencję z polskimi i zagranicznymi kontrahentami, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w firmie. Zakres obowiązków: Budowanie dobrych relacji z klientami i skuteczną...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, realizację założonych planów sprzedażowych oraz sporządzanie raportów.
Inwentaryzacja obiektów i obliczenia zapotrzebowania ilościowe na produkty, Umiejętność nadzorowania, organizowania i koordynacji pracy ekip montażowych, Tworzenie budżetów realizowanych projektów, Kierowanie przebiegiem prac zgodnie z ustalonym z Klientem harmonogramem czasowym i...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, realizację założonych planów sprzedażowych oraz sporządzanie raportów.
przygotowanie, analiza, opiniowanie umów i zamówień (w tym przygotowanie dokumentów przetargowych), monitorowanie podpisanych umów i zamówień w zakresie terminów ich obowiązywania oraz obowiązków wynikających z nich dla Spółki, samodzielne sporządzanie dokumentów, kontraktów oraz...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, realizację założonych planów sprzedażowych oraz sporządzanie raportów.