Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Twoje zadania: Wspieranie organizacji w transformacji struktury i kultury organizacyjnej zgodnie z założeniami Agile; Wdrażanie metod pracy takich jak: Scrum, Kanban; Dbanie o efektywne wykorzystanie narzędzi związanych z metodykami Agile: visual management, zarządzanie backlogiem,...
Twoje zadania: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klientów indywidualnych; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie i...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klientów indywidualnych; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...
Twoje zadania: Organizacja pracy oraz zabezpieczenie ryzyka przejętego z banku (ryzyko płynności oraz stopy procentowej, ewentualnie ryzyko walutowe) w ramach zatwierdzonych akceptowalnych poziomów ryzyka; Zabezpieczanie ryzyka płynności oraz stopy procentowej, ewentualnie ryzyka walutowego;...
Twoje zadania: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klientów indywidualnych; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie i...
Twoje zadania: Tworzenie systemów konwersacyjnych polegających na prowadzeniu inteligentnych konwersacji człowiek-bot; Tworzenie/ projektowanie oprogramowania w ramach aplikacji zgodnie z obowiązującymi standardami uwzględniając aspekty technologiczne, wydajnościowe i bezpieczeństwa;...
Jakie stawiamy wyzwania: organizacja eventów dla klientów biznesowych - konferencje biznesowe, eventy lojalnościowe, webinaria, współpraca z partnerami biznesowymi typu stowarzyszenia branżowe, izby gospodarcze, sponsoring itp. współpraca z siecią sprzedaży B2B; realizacja akcji...
Twoje zadania: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klientów indywidualnych; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie i...
Nasze oczekiwania: Pozytywne nastawienie do ludzi, otwartość i odwaga w poszukiwaniu oraz budowaniu kontaktów; Odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu; Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku; Zdolność...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: wsparcie platformy służącej do zarządzania procesami biznesowymi w firmie, utrzymanie dostępności platformy i procesów na platformie, obsługę błędów platformowych i procesowych, implementację nowych procesów biznesowych na platformie,...
Nasze oczekiwania: Wykształcenie min. średnie; Minimum 2-letnie doświadczenie w instytucji finansowej w zakresie obsługi klienta korporacyjnego (preferowana branża leasingowa) Umiejętność szybkiego nawiązywania i budowania relacji biznesowych, umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne;...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: utrzymanie i rozwój infrastruktury aplikacyjnej; konfiguracje i zarządzanie środowiskami developerskimi i produkcyjnymi; tworzenie i automatyzacja procesów Continous Integration i Continous Delivery; optymalizacje procesów rozwoju oprogramowania w...
Nasze oczekiwania: Pozytywne nastawienie do ludzi i otwartość na zmiany; Umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się; Odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu; Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji...
Nasze oczekiwania: Pozytywne nastawienie do ludzi, otwartość i odwaga w poszukiwaniu oraz budowaniu kontaktów; Odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu; Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku; Zdolność...
Twoje zadania: Zarządzanie dostawcami IT; Nadzorowanie portfela umów IT i monitorowanie jakości usług dostawców strategicznych; Realizację zadań związanych z zarządzaniem umowami outsourcingowymi, w tym prowadzenie audytów u dostawców; Ocenę mechanizmów kontrolnych oraz sposobu...