Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Procesy operacyjne w obszarze korporacyjnych produktów transakcyjnych, w tym: Przygotowywanie analiz procesów operacyjnych oraz rekomendowanie działań poprawiających ich efektywność; Prowadzenie projektów / inicjatyw Lean podnoszących...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Aktywne pozyskiwanie klientów z segmentu dużych firm (powyżej 40 mln przychodu rocznie) Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami korporacyjnymi; Rozpoznawanie bieżących i przyszłych potrzeb klienta, dopasowanie oferty...
Opis stanowiska Udzielanie klientom informacji na temat produktów i usług oferowanych przez bank poprzez różne kanały kontaktu (m.in. telefon, mail, czat, video) Przyjmowanie i realizacja dyspozycji klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami i regulaminami; Prowadzenie telefonicznej...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Wsparcie bieżącej pracy Zespołu Doradców Klienta Korporacyjnego; Współpracę z innymi komórkami organizacyjnymi w celu poznania specyfiki ich funkcjonowania i zapewnienia kompleksowej obsługi; Udział w przygotowywaniu wstępnych ofert dla...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Obsługę części księgowej i dystrybucyjnej procesów gwarancyjnych; Kompleksową obsługę wykupu wierzytelności; Obsługę Klientów korporacyjnych w zakresie gwarancji bankowych i wierzytelności; Analiza merytoryczna transakcji klienta; Kontakt...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Organizację pracy dyrektora pod względem terminowości prac i spotkań; Współpracę z innymi jednostkami banku w zakresie informowania, zbierania danych i sprawozdań, uzyskiwania wyjaśnień i koordynowania terminów; Organizację wewnętrznych i...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Udzielanie klientom informacji na temat produktów i usług oferowanych przez bank poprzez różne kanały kontaktu (m.in. telefon, mail, czat, video) Przyjmowanie i realizacja dyspozycji klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami i regulaminami;...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Budowanie i implementacje strategii Continuous Delivery dla aplikacji rozwijanych w Banku; Automatyzacje działań administracyjnych; Automatyzacje obszaru Ciągłej Integracji i Continuous Delivery; Aktywny udział w rozwiązywaniu problemów...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Koordynację portfela zmian realizowanych w Banku; Monitorowanie i raportowanie portfela, wnioski i rekomendacje portfelowe; Współpracę z Grupą w zakresie procesu portfelowego i wymiany informacji o portfelu; Zarządzanie zmianami w Banku;
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Monitorowanie poprawności funkcjonowania systemów komunikacyjnych; Analizę oraz testy funkcjonalne aplikacji realizujących komunikację z klientem; Implementację algorytmów doboru klientów do kampanii direct marketingowych; Analizę zależności...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Analizowanie potrzeb i zachowań klientów zamożnych w zakresie dedykowanych produktów kredytowych; Analizę rynku w zakresie działań konkurencji; Kształtowanie oferty produktów kredytowych dedykowanych klientom zamożnym oraz dbanie o jej...