Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Udzielanie klientom telefonicznych informacji na temat produktów i usług oferowanych przez bank, Przyjmowanie i realizacja dyspozycji klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami i regulaminami, Prowadzenie telefonicznej sprzedaży produktów bankowych, Realizacja planu sprzedażowego.
Odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży dokonanej za pośrednictwem Przedstawicieli Bankowych, Odpowiedzialność za utrzymanie odpowiednich standardów jakości obsługi klientów, Motywowanie zespołu do realizacji planu sprzedaży i osiągania jak najlepszych wyników, Monitorowanie i...
Wsparcie użytkowników biznesowych w zakresie budowy raportów przy użyciu narzędzi Business Intelligence; Analiza definicji raportów pod kątem ich optymalizacji; Prowadzenie testów funkcjonalnych aplikacji raportowych. Realizacja zadan zwiazanych z procesem dostepu uzytkowników do aplikacji...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
rekrutacja i zarządzanie zespołem sprzedawców; realizacja zadań sprzedażowych Zespołu (produkty hipoteczne) inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży; dbałość o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę klienta zgodnie z obowiązującymi standardami;
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Osoba pracująca na tym stanowisku: Tworzy oprogramowanie aplikacji bankowości internetowej zgodnie z obowiązującymi standardami uwzględniając aspekty technologiczne, wydajnościowe i bezpieczeństwa; Tworzy dokumentację techniczną; Uczestniczy w warsztatach zbierania wymagań; Przeprowadza...
Odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży dokonanej za pośrednictwem Przedstawicieli Bankowych, Odpowiedzialność za utrzymanie odpowiednich standardów jakości obsługi klientów, Motywowanie zespołu do realizacji planu sprzedaży i osiągania jak najlepszych wyników, Monitorowanie i...
Pozyskiwanie klientów z segmentu MID (przychody do 40 mln PLN) - budowa własnego portfela Klientów, Rozpoznawanie bieżących i przyszłych potrzeb klienta, dopasowanie oferty produktowej oraz negocjowanie warunków współpracy, Zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi, Realizacja...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...