specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B
313 dni
Twoja przyszła rola: analiza przepisów, interpretacji oraz orzecznictwa w celu oceny skutków podatkowych i regulacyjnych określonych transakcji; przygotowywanie i nadzór nad przygotowaniem projektów pism, porad oraz innej korespondencji; zarządzanie 1-3 osobowymi zespołami projektowymi...
Twoja przyszła rola: analiza przepisów, interpretacji oraz orzecznictwa w celu oceny skutków podatkowych i regulacyjnych określonych transakcji; przygotowywanie projektów pism, porad oraz innej korespondencji; bieżący kontakt z klientami oraz innymi zespołami w ramach PwC, zaangażowanymi w...
Twoja przyszła rola: Wsparcie sektora publicznego poprzez umiejętne analizowanie danych, projektowanie i prowadzenie badań, oraz przedstawianie wyników analiz w formie raportów i prezentacji. Kreatywna praca związana z przygotowywaniem rozwiązań systemowych w ramach projektów. Udział w...
Twoja przyszła rola: Koordynacja wybranych obszarów prac projektowych lub całych projektów, dzięki czemu rozwiniesz swoje umiejętności zarządcze. Ścisła współpraca z Klientami, a w tym niezbędna jest umiejętność komunikacji oraz prowadzenia spotkań w efektywny sposób. Organizacja...
Twoja przyszła rola: Udział w kompleksowych projektach transformacji biznesowych mających na celu optymalizację lub wyskalowanie biznesu, np. zmiana modelu operacyjnego, wdrożenie strategii, post merger integration; Realizacja modułów projektów na zlecenie klientów z różnych sektorów w...
Twoja przyszła rola to: Udział w projektach due diligence realizowanych dla największych i najbardziej znanych inwestorów strategicznych i funduszy private equity; Ocena rzeczywistej rentowności oraz identyfikacja kwestii wpływających na wycenę analizowanych firm; Ocenia możliwości...
Twoja przyszła rola to: udział w projektach due diligence dotyczących transakcji zakupu („buy-side”) lub sprzedaży („sell-side”) przedsiębiorstw w różnych sektorach gospodarki (np. Healthcare, Technology, IT, Retail, E-Commerce, Manufacturing, Transport and Logistics, Energy);...
Twoja przyszła rola: udział w projektach due diligence dotyczących transakcji zakupu („buy-side”) lub sprzedaży („sell-side”) przedsiębiorstw w różnych sektorach gospodarki (np. Healthcare, Technology, IT, Retail, E-Commerce, Manufacturing, Transport and Logistics, Energy);...
Rola: zarządzanie oraz opieka nad zespołem aktuariuszy oraz innych osób z obszaru ubezpieczeń zainteresowanych rozwojem narzędzi wspierających procesy obliczeniowe i aktuarialne itp.; aktywny udział w projektach z obszaru ubezpieczeń, zwłaszcza w projektach związanych z wdrożeniem...
Rola: udział w projektach związanych z budowaniem, testowaniem i dokumentacją modeli aktuarialnych w systemach aktuarialnych takich jak: Prophet, Risk Agility FM, itp., tworzenie narzędzi wspierających procesy aktuarialne związane z gromadzeniem danych wejściowych, ustalaniem założeń...
Rola: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Pomoc w zakresie przygotowania forecastu i rocznego procesu budżetowania, Wsparcie systemów i procesów finansowych, Bieżąca aktualizacja prognoz oraz...
(umowa na zastępstwo na okres 6 miesięcy) Rola: Koordynowanie i logistyka spotkań, szkoleń i warsztatów stacjonarnych oraz wirtualnych Odpowiedzialność za procesy administracyjne, rozliczanie faktur, administrowanie bazą dostawców; Analiza danych i tworzenie niezbędnych zestawień,...
Rola: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Pomoc w zakresie przygotowania forecastu i rocznego procesu budżetowania, Wsparcie systemów i procesów finansowych, Bieżąca aktualizacja prognoz oraz...
Role: Providing the Management of the Business with timely and high quality financial information covering presentation, calculations, monthly reporting, monitoring of opportunities and risks; Being an efficient Business Partner. Delivering effective service & advice to the business, improving...