Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru. Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Przygotowywanie materiałów promocyjnych oraz opracowanie prezentacji; Sporządzanie oferty szeroko pojętych narzędzi promocyjnych, poszukiwanie i weryfikację dostawców; Bieżącą weryfikację i uzupełnianie stanów materiałów promocyjnych; Zarządzanie sklepem internetowym, serwisem...
Providing a full administrative support service to the UK HR Business Partnering team; First point of contact for all HR administration staff queries; Producing reference letters including: mortgage/tenancy references; employment references; and business visa letters in a timely and accurate manner;...
Jest to idealna oferta dla osób dynamicznych, chcących rozwijać się w strukturach międzynarodowej organizacji i wykorzystywać swoje umiejętności z obszaru Human Resorces . Praca ta będzie polegała na zdalnym wsparciu wewnętrznych procesów HRowych na terenie Wielkiej Brytanii. Do zadań...
Ensure all payroll schedule/calendars are agreed with countries and service providers; Ensure all payroll related delivery through the strategic Service Centre is met - timeliness and accuracy of data capture by core HR; provision of documents as required; Ensure all Payroll related data input, for...
Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne; Doświadczenie w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku w branży automotive; Znajomość zagadnień zakupowych i procesu negocjacji; Wysoko rozwiniętą zdolność komunikacji; Umiejętności pracy w stresie, dyspozycyjność; Samodzielność...
Sporządzanie skonsolidowanych sprawozdań finansowych dla grupy kapitałowej; Udział / Odpowiedzialność za wdrożenie programu do konsolidacji; Bieżące zarządzanie dokumentacją i pakietami konsolidacyjnymi; Weryfikacja poprawności pakietów konsolidacyjnych; Udział w projektach...
At least 3 years of experience in a similar role; University degree in FInance or Accounting; Excellent verbal and written language skills in English (C1 or higher) Experience in a team leading role; Knowledge of MS Office programs - Excel, Access & PowerPoint; Criticial thinking and working under...
Nadzór, doradztwo i interpretacja przepisów BHP oraz aktualizacja dokumentacji wewnętrznej; Opiniowanie dokumentacji technicznej i techniczno-ruchowej; Przeprowadzanie postępowania powypadkowego (analiza przyczyn i okoliczności, określanie wniosków profilaktycznych oraz przygotowywanie...
Wsparcie w wytyczaniu i realizacji strategii firmy w podległym obszarze terapeutycznym; Budowanie i utrzymywanie relacji z Key Opinion Leaderami; Wyszukiwanie, analiza i prezentacja danych naukowych; Udział w przygotowywaniu klarownych i przekonujących ścieżek oraz metod komunikacji z...
Bardzo dobrą obsługę MS-Office, mile widziana znajomość systemu SAP; Znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego; Dyspozycyjność do podjęcia pracy od zaraz w pełnym wymiarze godzin; Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane) Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności...
obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych (zarówno zagadnień sprzętowych, jak i programowych), udzielanie zdalnego wsparcia technicznego oraz pomocy merytorycznej w zakresie systemów IT, wsparcie użytkowników w zakresie eksploatacji sprzętu komputerowego i korzystania z sieci komputerowej.
Zarządzanie / obsługa bazy danych pojazdów używanych; Analiza cen/wartości aut używanych dostępnych w portfolio Klienta; Wycena aut używanych i rekomendacja cen; Obsługa narzędzi/programów analitycznych do wsparcia sprzedaży.
Weryfikacja merytoryczna dokumentów księgowych , dekretacja i wprowadzanie do systemu SAP, Dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji, oraz archiwizację dokumentów, Tworzenie cyklicznych, oraz specyficznych raportów, Rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych, Efektywną współpraca wewnątrz...
Tworzenie aplikacji bazodanowych; Administracja istniejącymi aplikacjami; Architektura aplikacji i projektowania interfejsu użytkownika; Praca przy wdrożeniu nowych stron i aplikacji;