Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru. Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Brak doświadczenia lub doświadczenie w innej branży nie jest przeszkodą! Będziesz odpowiedzialny za: wsparcie techniczne Klientów biznesowych i indywidualnych; rejestracje zgłoszeń serwisowych i tworzenie raportów; wsparcie dla inżynierów serwisu; Jesteś idealnym kandydatem jeżeli:...
Brak doświadczenia lub doświadczenie w innej branży nie jest przeszkodą! Będziesz odpowiedzialny za: wsparcie techniczne Klientów biznesowych i indywidualnych; rejestracje zgłoszeń serwisowych i tworzenie raportów; wsparcie dla inżynierów serwisu; Jesteś idealnym kandydatem jeżeli:...
Brak doświadczenia lub doświadczenie w innej branży nie jest przeszkodą! Będziesz odpowiedzialny za: wsparcie techniczne Klientów biznesowych i indywidualnych; rejestracje zgłoszeń serwisowych; tworzenie raportów; uzupełnianie bazy wiedzy; wsparcie dla inżynierów serwisu terenowego;...
Opis Stanowiska pozyskiwanie nowych klientów; efektywna obsługa istniejącej bazy Partnerów Handlowych; realizacja planów sprzedaży; kreowanie wizerunku firmy; dbanie o powierzony majątek firmy; Wymagania znajomość produktów z branży instalacyjnej, sanitarnej i grzewczej doświadczenie na...
Opis Stanowiska obsługa zgłoszeń serwisowych (zarówno zagadnień sprzętowych, jak i programowych) udzielanie zdalnego wsparcia technicznego oraz pomocy merytorycznej w zakresie systemów IT; wsparcie użytkowników w zakresie eksploatacji sprzętu komputerowego i korzystania z sieci...
Opis Stanowiska obsługa zgłoszeń serwisowych (zarówno zagadnień sprzętowych, jak i programowych) udzielanie zdalnego wsparcia technicznego oraz pomocy merytorycznej w zakresie systemów IT; wsparcie użytkowników w zakresie eksploatacji sprzętu komputerowego i korzystania z sieci...
Opis Stanowiska Pomoc przy kompletowaniu zamówień na podstawie dokumentów (pojedyńcze produkty firmy). Pakowanie zamówień oraz przygotowywanie ich od wysyłki. Aktualizacja danych dotyczących zamówień w systemie wewnętrznym firmy. Wymagania Uprawnienie na obsługę wózków widłowych....
Opis Stanowiska Poszukujemy doświadczonych programistów Python/JS do projektów realizowanych w Krakowie i Hamburgu. Nasz Klient poszukuje programistów, którzy są zainteresowani pracą z biura w Krakowie, ale nie mają nic przeciwko delegacjom do Hamburga (1 tydzień/miesiąc). Wymagania...
Opis Stanowiska Praca w zespole Contact Center dedykowanym do bezpośredniej obsługi Klientów posiadających ubezpieczenie Motoryzacyjne. Obsługa połączeń przychodzących (nie sprzedaż), np. zapytanie o polisę, zakres świadczeń; sytuacje awaryjne, itp. Przyjmowanie zgłoszeń od Klientów...
Brak doświadczenia lub doświadczenie w innej branży nie jest przeszkodą! Będziesz odpowiedzialny za: wsparcie techniczne Klientów biznesowych i indywidualnych; rejestracje zgłoszeń serwisowych; tworzenie raportów; uzupełnianie bazy wiedzy; wsparcie dla inżynierów serwisu terenowego;...
Opis Stanowiska Wsparcie w prowadzonych procesach rekrutacyjnych na praktycznie każdym etapie. Aktywne pozyskiwanie Kandydatów - head hunt. Selekcja CV, wstępne wywiady telefoniczne, weryfikacja kompetencji Kandydatów. Logistyczna koordynacja procesu rekrutacyjnego - umawianie i zapraszanie...
Do Twoich codziennych obowiązków będzie należeć: Tworzenie „szytych na miarę” ofert komercyjnych (RFP/RFI/RFQ) dla nowych i potencjalnych klientów. Współpraca z klientami wewnętrznymi w celu jak najlepszego zrozumienia potrzeb zewnętrznych partnerów biznesowych. Identyfikowanie...
Opis Stanowiska przygotowywanie zestawień krzyżowych między różnymi bazami danych, identyfikowanie trendów, przygotowywanie analiz i rekomendacji na potrzeby klientów wewnętrznych; udział w opracowywaniu strategii dla poszczególnych projektów w oparciu o przeprowadzone analizy;...
Co będziesz robić? Pracować w zespole Customer Care dedykowanym do bezpośredniej obsługi Klientów Indywidualnych (dział Contact Center) bądź Klientów Biznesowych - Sieci Sprzedaży (dział Sales Support). Bardziej szczegółowo: Obsługiwać zapytania, np. pytania informacyjne, o zakres...
Jesteś idealnym kandydatem jeżeli: znasz język niemiecki min. w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (warunek konieczny) zależy Ci na stabilizacji zawodowej, satysfakcji finansowej i pracy w przyjaznej atmosferze; cechujesz się silną koncentracją na potrzeby klienta; zależy Ci na...