Rozpoczęcie pracy od 01.04.2025r. Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym: Sprzątanie gabinetów, open space, sali konferencyjnych, oraz kuchni i łazienek Zakres obowiązków: Mycie biurek, stołów Wstawianie i rozpakowywanie zmywarek Odkurzanie wykładzin; Czyszczenie ekspresów;...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
275 dni
Zakres obowiązków: kierowanie i koordynacja działań zespołu recepcyjnego. organizowanie pracy recepcji, w tym opracowywanie harmonogramów. profesjonalna obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. realizacja zadań administracyjnych, takich jak zapewnienie płynnego funkcjonowania biura i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
276 dni
Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS; Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia; Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę; Wspieranie użytkowników w skali...
Zakres obowiązków: Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym: Dbanie o porządek w kuchniach Dbanie o porządek w toaletach Inne prace porządkowe zlecone przez przełożonego zgodne z harmonogramem prac okresowych
Zakres obowiązków: Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym: Sprzątanie open space Odkurzanie wykładzin; Wycieranie kurzu Wyrzucanie śmieci; Inne prace porządkowe zlecone przez przełożonego zgodne z harmonogramem prac okresowych
Zakres obowiązków: Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym: Sprzątanie sal konferencyjnych,kuchni i toalet; Sprzątanie kantyny pracowniczej; Mycie przeszkleń Czyszczenie i uzupełnianie ekspresów Obsługa zmywarek; Codzienne opróżnianie koszy;
Twój zakres obowiązków Zarządzanie usługami Facility Management w obiekcie biurowym (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Zarządzanie zespołem; Nadzorowanie czynności wynikających z umowy z klientem oraz prac dodatkowych w oparciu o procedury obowiązujące w ISS; Wycena...
Twój zakres obowiązków Wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z rozporządzeniem o służbach BHP, tj. szkolenia, opiniowanie, audyty, postępowanie powypadkowe itd. Realizacja działań i projektów naprawczych i doskonalących; Angażowanie pracowników i kierownictwa w kulturę BHP;...
Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym: Sprzątanie gabinetów, open space, sali konferencyjnych oraz kuchni i coffee pointów. Zakres obowiązków: Mycie biurek, stołów; Wstawianie i rozpakowywanie zmywarek; Odkurzanie wykładzin; Czyszczenie ekspresów; Codzienne opróżnianie koszy z...
Zakres obowiązków: Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym: Sprzątanie kuchni, biur, części wspólnych Odkurzanie wykładzin; Mycie ekspresów; Inne prace porządkowe zlecone przez przełożonego zgodne z harmonogramem prac okresowych
Zakres obowiązków: Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym: Sprzątanie kuchni, biur, części wspólnych Odkurzanie wykładzin; Mycie ekspresów; Inne prace porządkowe zlecone przez przełożonego zgodne z harmonogramem prac okresowych
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
279 dni
Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu; Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i etapach realizacji;...